Viasat - Krāpnieki
VIASAT labāk neņemt nekad - pietiek izlasīt viņu līgumu kad kļūs skaidrs ka problēmu būs daudz, bet ja vispirms paraksta un tad lasa jau ir par vēlu. Bet lai būtu vēl jautrāk Viasat aparatūra ko itka pēc akcijas dod bez maksas - ir derīga tikai miskastei, tik sliktu aparatūru pat krievi neražo, bet viasat kaut kur izrok. Un galvenais ka nevienu citu likt nevar jo redziet kartes kas atļauj legāli skatīties TV ir piesietas pie konkrētā brāķa ko viņi sauc par uztvērēju. Pašu darbinieki ir nekompetenti un izskatās ka viņus vēl speciāli trenē kā labāk tēlot muļķus. No vairākiem zvaniem ar jautājumu kas notiek pārsvarā ir atbilde es nezinu un/vai dators nestrādā un ieteikums izslēgt to brāķi uz ne mazāk kā 20min no visiem vadiem un strāvas (dažreiz palīdz). Un pēc šādas kompānijas darbības amatpersonas brīnās kāpēc Latvijā pieaug pirātisms, drīzāk jājautā kurš normāls cilvēks pēc šādas attieksmes vēl gribēs legāli godīgi maksāt.
Komentāri (69)
Pievienojos Ventukam - es arī esmu viasat klients 3 gadus, un, par cik es protu lasīt (arī līgumu), tad būtiskas problēmas man nav bijušas.Tās problēmas, kuras ir radušās, vienmēr ir novērstas operatīvi pēc piezvanīšanas uz klientu apkalpošanas dienestu. Tad, kad sāka pieaugt abonēšanas maksa no 15.50 uz 17.10, es viņiem piezvanīju un palūdzu pārslēgt uz "zelta paketi", kas automātiskajā maksājumā ir Ls 9.90 (biju sagatavojies kā alternatīvu minēt Lattelecom VT izmaksas, bet tas nebija vajadzīgs). Nebija ne jāraksta iesniegums, ne jāskraida kārtojot visādas citādas formalitātes, viss notika pa telefonu. Pēc pāris dienām saņēmu jaunu līgumu, izlasīju, parakstīju un skatos tālāk :). Viens gan taisnība - VIASAT dara visu, lai klientus piesaistītu, bet neko nedara ( vismaz es neesmu pamanījis ), lai motivētu esošos klientus palikt.
Kāpēc jūs, kas esat tik ļoti abižoti, nevēršaties PTAC un tiesā ar kompensāciju pieprasījumu. Ja jau uzskatat, ka taisnība jūsu pusē, tad kāpēc nepaņemt naudu, ko var piedzīt par morālo kaitējumu
p.s. ...bet latvietis jau pēc dabas ir tāds, ka otra acī samanīs skabargu, bet mierīgi sadzīvos ar savu baļķi.
VIASAT klients esmu jau divus gadus, tikko beidzās līguma "obligātais" termiņš, tagad ar nepacietību gaidu, kad LTK ieviesīs savu virszemes apraidi reģionos, un ATĀ viasucks :D Nepatīk tāpēc, ka dārgi, nepatīk tāpēc, ka normālu līgumu, kurā var arī atteikties bez soda naudām, tie krāni uzveidoja tikai pēc PTAC iejaukšanās(tas, ja kāds vēl nezināja, jo zinu daudzus, kam viņi jaunos līgumus pat neatsūtīja), nepatīk tāpēc, ka lielākā daļa no viņu LV paredzētās pakas nav pat angliski...Ar savu cenu politiku, attieksmi, iekārtām un "labo" slavu, tam kantorim nav nākotnes LV ;)
Ha, tā virszemes tv, kuru tu, ivo, gaidi nemaz nav tik laba. Mātei laukos nopirku dekoderu, skatamies, un visu laiku attēls iestrēgst. Viņiem vēl tur ir testa režīms, bet jāmaksā gan pēc pilnas programmas. Nav arī zināms, kad tehniskās kļūmes tiks novērstas lattelecom :( pašam vēl ir satelīts, un laikam jau nemainīšu neko, jo digitālā tv tāpat ir.
Viasat lielākais krāpnieku kantoris kāds var būt.Es no firmas pakalpojumiem atteicos pēc diviem gadiem kā tos izmantoju, kā tas nolikumā bija rakstits, uzrastīju atteikuma vēstuli mēnesi iepriekš junija beigās un karti jūlija beigās.Tad sākās jautrība.Sā nākt vēstules no viasat par to ka es neesmu samaksājis par pakalpojumu augustā.Arkatru mēnesi summas mainījās.Sākumā 15, 50 Ls tad 10, 90 Ls, tad 5, 00 Ls.Tā tas turpinājas līdz Jaunajam gadam.Tad pienāca vēstule no kreditoru kantora ka es viasatam esmu parādā 15, 50 Ls.par augusta mēnesi.Tas ir par mēnesi, kuru pakalpojumu neesmu saņēmis.
Ar Viasat diemžēl pieredze ir bēdīga...kad beidzās termiņš pēc līguma noteiktaja laikā bija problēma atteikties, sazvanīt viņus nav praktiski iepējams, bet tel. ir maksas un kamēr gaidi, kad nu operators būs brīvs un klausies viņu murgošanu, viņi ņem maksu, fantastika...beidzot atradām vienu izeju - fakss pa pastu, jo paliek uz rokām kvīts citādi neko nepierādīsi.
Zinu vienu, ka nekad ar ne uz kādiem noteikumiem, nekādas sadarbības ar viņiem, jo ticēt tiešām nevar, žēl protams programmas labas, kvalitate apmierina.
Gribat, lai nav problēmas ar viasat????
1)Noslēdziet līgumu par maksājumu, kas pieņemams un skataties tv..ja paši kavējat rēķinu apmaksu, tad nav ko brīnīties..nu jāpieņem tas, ka šeit sāk rasties problēmas ar signāla atslēgumiem, ja nemaksā rēķinus..bet nu var saprast..piemērs...
maksa mēnesī 9.90...kl.uz konta ir kādi 7 ls...automātiskais maksājums nenotiek..cilvēks neliekas ne zinis..viņam atslēdz tv..zvana ..paniko..samaksā 9ls...tas nekas, ka jau nākamais rēķins jau ir izrakstījies pa 2m..jo kad sistēma rakstīja rēķinu vēl nebija ienākusi nokavētā nauda..tad atnāk rēķins..atkal panika...
p.s.paši vien radam problēmas..es saprotu, ka tas ir grūti kontrolēt vai samaksāt r'ēķins vai ne'.bet nu tad jāpieņem tas, ka ik pa laikam var būt dažas neprecizitātes.
Neesmu darbinieks, bet esmu informēts, par notiekošo..ir 3 kl.grupas..tiem kuriem no pieslēguma brīža pēc vairākiem gadiem viss ok..tik noslēdz jaunu cenu..tad kādi kuriem..kautkāda problēma uzrodas-ātri atrisinās..un ir grupiņa..kuriem ir problēmas ..viss saistīts ar rēķiniem..vai to, ka grib atteikties..jo redz sagribējās ko citu. Vienkārši mēs pret visu attiecamies tā neuzmanīgi
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu-kā izbeigt "attiecības" ar VIASAT pēc līguma izbeigšanās. Kaut gan visi rēķini nokārtoti, vēl joprojām man piesūta rēķinus.Vairākkārtīgi esmu informējusi par pakalpojuma pārtraukšanu, bet atbildes nekādas. Rēķini pienāk un pienāk, kaut man nav vairs ne īres kartes, pat antena nav uzstādīta. Ko darīt? Kam lūgt padomu?
Atliek tikai piekrist! Man gan probl'emas ar rēķiniem nebija. Kad VIASAT nolēma man pacelt cenu ez uzrakstīju skaistu vēstuli uz viņu e-pastu ar visiem paskaidrojumiem kāpēc nevēlos vairs viņu pakalpojumus. Man atzvanīja un piedāvāja palikt pie vecās samaksas. Pagāja vēl kāds gads viņi atkal nolēma bez brīdinājuma pacelt samaksu. Es atkal uzrakstīju atteikuma vēstuli. Viņi piekrita lauzt līgumu. Viss būtu labi ja nebūtu atnākusi vēstule no Creditreform par nasamaksātiem 15 Ls. Zvanu prasu kas tas par parādu, jo man viss ir apmaksāts. Izrādās ka viņi nav saņēmuši manu karti un pēc līguma ir jāmaksā sods 5 Ls. Es saku labi, bet kāpēc mani neviens nav pabrīdinājis ka jūs neesat saņēmuši manu karti un lieta ir nodota trešai personai. Atbildes protams nav. Tad zvana man no Creditreform un saka ka VIASAT nav saņēmis ierakstītu vēstuli no manis ar kuru bija jānosūta tā karte. Es atbildēju ka es to karti nemaz neesmu no VIASAT saņēmis. Meitene drusku abstulba un mēģināja mainīt tēmu, bet es uzstāju uz savu ka VIASAT kartes paši neizsūta ierakstītās vēstulēs un viņiem nav tiesības nodot parāda piedziņu jums iepriekš par to mani nebrīdinot. Uz ko man atbildēja ka tās ir manas problēmas un Creditreform gatavošot lietu tiesai. Interesanti ar ko tas beigsies un kā VIASAT taisās turpināt savu darbību šai valstī ar tādu attieksmi pret klientiem.
Marcipān..ja noteikumos ir rakstīts, kad beidzat sadarbību nododiet karti atpakaļ uzņēmumam, jo tas ir viņu īpašums, kas nodrošina signālu..tad kāda eža pēc tu to nedari?..bet pats visu provocē un tad ņaudi???kad uzsāc sadarbību ar kādu uzņēmumu iepazīsties ar NOTEIKUMIEM ar kādiem šis uzņēmums funkcionē...SKAIDRS??? tad turpmāk varēsi nečīkstēt un nesasprindzināt pirkstus rakstot ..kā tevi nabadziņu čakaŗē
Eu, lieta pavisam vienkārša...tas ko minēšu attiecas tikai uz kabeļtelevīzijas lietotājiem...Ja gadījumā Jūs jau esat vai varat būt kabeļtelevīzijas lietotājs, tad atsakaties no palapojuma laužot ar viņiem līgumu, esat koreki un turpiniet skatītīes TV bez maksas... Kā tas notiek? Lieta ir tāda, ka sliktākā gadījumā jums tiks pārkniebts kabelis, kuru pēc tam pievienojiet atpakaļ...Lietotāju ir tik daudz, ka ar pakalpojuma sniedzēja atvēlētajiem resursiem, viņi to piefiksēs tikai pēc gada vai pusotra... Pēc tam iespējams kabelis atkal tiks parkniebts...bet pievienojiet to atkal...
Kur visiem tās problēmas rodas?!! Es esmu Viasat klients 4 gadus ar 1 gadu pārtraukumu pa vidu. Palietoju 2 gadus tad izdomāju paskatīties kas citur labs un pēc gada atkal pieslēdzu atpakaļ. Atteikties no pakalpojuma nebija nekādu problēmu. Aizsūtīju faksu un uzreiz piezvanīju viņiem lai saņemtu apstiprinājumu ka iesniegums saņemts. Par karti viņi piedāvāja 2 variantus: 1) Es aizsūtu atpakaļ un viss ok vai 2) Es neko nesūtu un vienkārši samaksāju 5ls. Es izvēlējos samaksāt 5ls. Tieši pēc mēneša es atkal uzzvanīju lai pārliecinātos ka serviss atslēgts pēc apstiprinājuma pateicu paldies un lieta darīta. Nekādi mistiskie rēķini. Izvēlējos pēc gada atkal pieslēgt jo viņi piedāvāja 9 mēn. bez maksas ja slēdz uz 24m un jāmaksā tik par atlikušajiem mēnešiem sākot ar 10mēn. Viss tā arī bija...9 mēn baudīju par brīvu un sākot ar 10mēn sāku maksāt 15, 5. Tie 17, 10 ko daudzi piemin ir tad ja nav automātiskais maksājums. Man ir, , tādēļ nekādu problēmu nav ar cenu maiņām. Kā jau teicu, pieredze ļoti pozitīva. Vienu brīdi parādījās uztveršanas problēmas bet viņu klientu serviss jau tai pašā dienā atsūtīja man meistaru kurš visu saveda kārtībā par 10ls kaut tā vispār nebija Viasat radītā problēma, bet antenas galviņā bija laika gaitā radusies plaisa. Lai būtu droši ka visi papīri ir saņemti tad iesaku doties personīgi uz viņu klientu centru un iesniedzot papīrus paprasīt lai šie uztaisa un paraksta kopiju ka saņēmuši un tad noteikti vairs nebūs nekādu problēmu.
ierakstiet googlē.lv meklētājā textu "kā att" un vinjs izmetiis variantus. pirmais - kā atteikties no viasat :D:D
Ищу людей у которых VIASAT вымогает деньги. На закон им плевать -- Patērētāju tiesību aizsardzības likums -- 3.pants. Patērētāja tiesību pārkāpums -- 5.pants. Līgumslēdzēju pušu tiesiskā vienlīdzība -- 6.pants. Netaisnīgi līguma noteikumi .
Мне уже угрожают!!! Всю информацию о беспределе этой фирмы нельзя умалчивать. Призываю всех потерпевших объединить усилия и через телевидение, радио, газеты и интернет рассказать общественности о своем горьком опыте общения с VIASAT. Я была их клиентом с 11.01.2006. в благодарность за то, что когда то отдала предпочтение именно VIASAT они теперь с угрозами вымогают у меня деньги. 22.11.09. позвонила и отказалась от услуг, мой отказ не был принят, что совершенно не законно и противоречит даже договору. При этом счет у меня был оплачен до 10.12.09. Послала им даже договор с Lattelecom на услуги TV заключенный 02.12.09. но VIASAT упорно каждый день требуют оплатить какие то счета которые насчитали мне уже после моего отказа от их услуг.
Пишите на [slēpt]@inbox.lv
VIASAT ir liela blēžu firma viņus visus vajadzētu sabāzt cietumā!
Vai esat piefiksējuši, ka tikai VIASATAM "pazūd" pa pastu sūtītie klientu līgumi, kuros ir paredzēti mazāki maksājumi par mēnesi, atteikumi un ieniegumi par līgumu lauzšanu? Pazūd tikai šāda satura dokumenti, bet nekad nepazūd topošo VIASAT klientu līgumi. Dīvaini, vai ne?
Izskaidrojums slēpjas līguma punktā, kurš paredz' tā stāšanos spēkā ceturtajā dienā pēc tam, kad VIASAT to ir saņēmis atpakāļ no klienta.
Secinājums ir viens - šis līgums nestāsies spēkā, jo kaut arī tas ir sūtīts ierakstītā vēstulē uz viņu abonentu kastīti, tas mēneša laikā nav sasniedzis adresātu. Un tālākā VIASAT darbība ir prognozējama - rēķini pienāks par ieprēkšējā līgumā atrunāto summu.
Pierādīt, ka viņi nav vainīgi, ir bezcerīgi. Viņi nesaka, ka ir vainojams pasts un es arī to nevainoju, jo man nekad nav bijuša problēmas ar pastu ar ierakstītajām vēstulēm, kas adresētas godīgām firmām. Esmu pārliecināta, ka mans līgums guļ kāda šis firmas darboņa atvilknē, ja vien ar sev paredzēto līguma eksemplāru nedošos uz šo darboņu klientu apkalpošanas centru un uz līguma kopijas nedabūšu viņu parakstu un datumu par tā saņemšanu.
Neiesaku. Paņēmu komplektu, parakstījos pastā, pieslēdzu- ar partraukumiem rādīja apmierinoši.. Pēc pus gada saņemu rēķinu un draudu vēstules ka man ir divi uztveršanas komplekti! Ja grib pārtraukt ar šiem attiecības -nav kur izsūtīt saņemto kasti. Jāsūta karte, tad aparāts. Atsūtītajā aprēķinā nebija atšifrēts par ko kas jāmaksā.
Ir jau vēl pāris joki ar šo uzņēmumu. Ir tāda opcija, kā atteikšanās pa telefonu. Taču sazvanīt to nav iespējams. Visu laiku klausulē saka, ka visi operatori ir aizņemti utt... Taču, ja grib sazvanīt informatīvo tālruni, tad uzreiz klausuli laipni paceļ... Kaut kā dīvaini. Var jau būt ka tik daudzi cilvēki vēlas no šī uzņēmuma pakalpojumiem atteikties, ka visi attiecīgie operatori ir noslogoti, taču tas ir maz ticams... Un arī uz e-pastu viņi kaut kā iemanījušies neatbildēt. Īsāk sakot - lai piesaistītu klientus, sola piena upes ķīseļa krastos, taču pēc tam ģērbj plikus tos klientus! Kā ilggadējs un pieredzējis Viasat klients karsti iesaku - NEIZMANTOJIET ŠĪS FIRMAS PAKALPOJUMUS!!!
Kas te par slikto domu pulciņu nolasījies? :)) Esmu VIASAT abonents pusotru gadu un viss kārtībā, gan apkalpošana, gan kvalitāte, gan abonēšanas maksa.
Bebri - izdzer indi un beidz pucēt saviem priekšniekiem spalvas! To, ka VIASAT sucks, zina ikviens un jebkādi centieni teikt, ka tā nav, tikai vēl papildus uzsit asini!
Dīvaini, izskatās ka ir divi viasati, tas kam es maksāju rēķinus un vēl viens nekompetentu dienderu kantoris..