Viasat jeb TvplayHome - Slikts serviss
Mainoties īpašniekiem , klientiem pašiem bija jātiek galā ar pakalpojuma trūkumiem. Tas nav pieļaujami , zinot cik lielas ir pakalpojuma abonēšanas izmaksas. Klientiem vispār nevajadzēja just , ka uzņēmumam ir kaut kas jāpārveido iestatījumos vai tehniskajā nodrošinājumā. Nevis pats klients palika atbildīgs par to, ka saņem sliktu pakalpojumu vai pat dažas dienas vispār to nesaņem . Te jāpiemin arī ļoti slikta un neprasmīga klientu apkalpošana - tikpat ka nav iespējams sazinaties ar servisa dienestu pēcpusdienas un vakaros , atbildīgie servisa darbinieki kā Aigars Zelčs vispār pazemo klientu , atbildot , ka pakalpojuma nesaņemšanā klients pats vainīgs . Aicinu uzņēmumu pārdomāt par šī cilvēka nodarbināšanu vau arī uzlabojiet viņa prasmes strādāt ar klientiem. Veiksmīga uzņēmuma devizei jābūt - klientam vienmēr ir taisnība , īpaši ja pakalpojums maksā tik dārgi kā ViaplayHome.
Komentāri (2)
Kompānijas vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Šobrīd ieviešot vērienīgas izmaiņas, lai uzlabotu skatīšanās pieredzi, esam saskārušies ar izaicinājumiem un pie tā strādājam.
Paldies par atgriezenisko saiti par meistaru! Informācija ir nodota atbildīgajiem speciālistiem, lai var pieņemt atbilstošas darbības klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā un nodrošināšanā.
Meli