Viasat - Izspiešana, nevēlēšanās atrisināt lietas ar klientu
Sakarā ar to, ka viasats pārgāja uz citām darbības frekvencēm, vienā dienā mūsu mājas tv rādīja tumsu!
Saazinoties ar servisu nonācām pie patiesība mirkļa, ka mums jāslēdz jauns līgums un jāiegādājās jauna tehnika (dekoders) . Negribīgi (jo mainījās pakalpojuma izcenojums, protams uz augšu) , bet piekritām. Gaidam aparatūru + līgumu vēl šobaltdien... Tostarp rēķini turpina nākt, summas aug! Daudz daudz daudz (lasi daudz!) reižu sazinamies ar šiem: kur dekoders, kad būs, kad redzēsim... Vēlāk jau - nevajag man no tevis neko, jo esmu klients citam. Slēdzam šo bodi ciet! Un rēķinus vairs nesūtiet! Viss turpinās pa vecam: rēķini pienāk, sazvanīt viņus var tikai uz informatīvo tālruni (kur meitene saka, ka nevar palīdzēt, jo redziet ir regulas) . Mans verdikts: tas ir nepieejams kantoris, tikai ar savām vajadzībām. Savas kļūdas neatzīs nekad. Vienmēr pieminēs par ierakstiem, kvalitātes uzlabošanai, bet paši ne reizi to nav izmantojuši, lai pārbaudītu, ka klientam ir taisnība! Ka paši piedāvāja, solīja... Un neizdarīja. Paradoksāli, bet sajūta, ka tuksnesī atradīšu sēnes ir lielāka kā patiesības meklējumi/risinājumi viasatā!
Komentāri (1)
Kompānijas vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Saskaņā ar Vispārējo Datu aizsardzības regulu (GDPR), ja persona, kas sazinās ar mums, nav mūsu klients vai nespējam identificēt kā klientu, tad mēs neesam tiesīgi runāt vai apspriest klienta pakalpojumus.
TVPlay Home ir par godprātīgu darbību un pakalpojumu nodrošināšanu un mēs nākam pretī mūsu klientiem. Tāpēc aicinām rakstīt uz e-pastu [slēpt]@tvplay.lv, lai varētu izskatīt individuāli katra gadījumu un rast piemērotāko risinājumu un sarunu gaitā panākt abpusēju vienošanos, kas abām pusēm būs piemērota.