Viasat - Informācijas trūkums
Gribēju pateikt pirms Jūs piesakāties akcijai Viasat - internets + TV, ka lai dabūtu jaunu klientu, Viasat darbinieki gatavi darīt visu iespējamo - stāstīt gari un plaši par Viasat priekšrocībām, atvest ar kurjeru, piedāvāt izmēģināt šo pakalpojumu 14 dienu laikā, bet pašu galveno nepasaka - ka ja Jums neiet internets, vai nepatīk TV, Jums pašiem jāatved diezgan lielu paku uz Rīgu, Kalna ielā 4. Par to tiek aizmirsts pabrīdināt!
Komentāri (10)
Muļķības, visiem klientiem veica BALSS ierakstus, kur arī pasaka ka ir iespēja atteikties 14 dienu laika no noslēgšanas brīža un ka ir jāatgriež tehnika kalna iela 2. Un + vēlas tas ir 8.2 līguma punktā, ko arī pasaka bass ierakstā, kuram katrs pats piekrīt vai nepiekrīt.
Balss akcepts – pakalpojums, kas nodrošina Klienta akceptu vai rīkojuma iesniegšanu par noteiktu grozījumu veikšanu Līgumā un/vai Papildu pakalpojumu pieteikšanu, sazinoties ar Viasat telefoniski, atbilstoši Balss akcepta pakalpojuma noteikumiem;
Vispār esmu šokā, kā tas viasats pārdod. Viendien piezvanīja pa telefonu un sāka prasīt kur atrodos, kur dzīvoju, bet atteicos teikt, jo mazums zagļi interesējas kamēr es vasarnīcā apzags, tā nu neteicu un ko šis man pasaka - jūs laikam negribat ar mani runāt un nomet klausuli. Stulbi, jo tieši gribēju zināt cik maksā un varbūt paņemt lai vasarnīcā skatīties TV. Bet šis ņem un nomet klausuli. Un vispār diezgan nekaunīgā un augstprātīgā tonī un saruna kopumā nepatīkama, vienalga ieraksta vai ne, nekorekti pret potenciālajiem klientiem man liekas.
Hļupik- Vai atceries aģenta Vārdu?
esmu viasat klients jaunais.. un tas nets stradaa ljoti labi, pat filmas nokachat..
un bals ierakstaa pasaka pilniigi visu.
Kādreiz biju Viasat klients... bija diezgan daudz sūdzību...
Kādu dienu man no tā kantora piezvanīja un piedāvāja to TV + Internets... visu sīki un smalki izstāstīja... uz visiem jautājumiem atbildēja... norunājām kādas 40min. Nolēmu, ka jāņem ir to jauno dekoderi, ar tiem ierakstiem.
Piegādāja uz darbu, jo mājās nevarēju būt. Meistars arī atbrauca, visu ļoti kvalitatīvi uzstādīja, ar saviem aparātiem nomērīja. Pat par degvielu paprasīja mazāk, nekā bija nepieciešams.
Manas domas par šo kompāniju ir mainījušās par 180 grādiem. Viss ļoti labi, viss beidzot kārtībā... cerams, ka tā arī paliks. :)
Visu cieņu kompānijai. :)
ivars123 laikam ir no viasat.paši dabinieki savā starpā runā ko citu:-) apmēram tā "cik idiņus šodien apčakarēji? šiem algas mazas, plāns liels, nelaimīgie:(
mums situacija sekojos - piekritam akcijas piedavajumam, panemam skjivi, bez i-neta. atveda skjiivi, meistars ari atbrauca, bet musu balkonam prieksa ir koki un nevar uzstadit, jo nekjer signaalu. negativais ir tas, ka neviena bridi mums netika pateikts, ka skjivis jaatgriezh pasiem. kad zvaniju, protams noilgums. pozitivais - agents, kas mus apkalpo, mekle sai situacijai risinajumu, jo uz jumta nevaram uzstadit majas renovacijas delj. agents Kristaps tiesam censas un strada klientu intereses. zhel tikai, ka neviens nepateica, ka sadaa situaacijaa mums skjiivis jaatgriez pashiem, neesam neko pat piesleegusi, nevienu balss ierakstu neesam klausijusies. cerams, ka Viasat nesabojaas liidz sim pozitiivo iespaidu un neuzreekjinaas soda procentus par nepiegaadaato skjiivi.
maakoniic---- Kā ta viss beidzās?
pie Viasat nekad neatgriezīsimies, jo kanāli ''staigā''paši pēc savas patikas, abonēšanas maksa tiek ''pa kluso'' paaugstināta patvaļīgi un lai lauztu līgumu pēc 2 gadiem, ir jābrauc uz ofisu rakstīt iesniegums par atteikšanos no Viasat pakalpojumiem...nezin tikai-kāpēc šķīvi nopirkt un līgumu noslēgt varēja gandrīz vai katrā kaktu bodītē vai pa telefonu, bet lai atteiktos, ir pašam jābrauc uz Rīgu!pie tam pirmā rēķina apmaksa jāveic avansā, bet kad līgums beidzies, vēl par tekošo mēnesi ar-tad sanāk, ka esam samaksājuši par vienu lieku mēnesi-to naudu jau neviens neatgriež!