Viasat - Drakoniski slikts serviss
Vēlamies izbeigt līgumu, jo esošajā adresē vairs nedzīvojam, īpašumam ir jauni saimnieki. Jau gandrīz mēnesi cenšos ar Viasat dažādos veidos - telefoniski, caur Mans Viasat - sazināties un pārtraukt līgumu, esmu ar mieru samaksāt samērīgu sodu utt., bet visu laiku viņi atbild, ka jautājums ir nodots līgumu daļai, ka līgumu daļa ar mums sazināsies, bet neviens neatbild! Nekad - NEKAD - mūžā vairs neizmantosim Viasat pakalpojumus, šāds servisa trūkums redzēts pirmo reizi. Dienā, ka līgums tiks izbeigts, atkorķēšu šampi un iedzeršu par to, lai Viasat pazaudē visus klientus!
Komentāri (2)
Sampis ir laba lieta. Prozit!
Protams, ka neatbild, viņi gaidīs un izdomās kā Jūs dabūt atpakaļ un lai Jūs nepārtraucat līgumu, jo tas ir viņiem pats svarīgākais, tad WINBACK komanda Jums zvanīs un mēģinās atrast risinājumu, piedāvājot visu to pašu jaunajā adresē vai kaut ko samazināt(cenu) jaunajā adresē, bet galvenais, lai paliekat klients. Jo vairāk teiksiet nē, jo vairāk viņi samazinās cenu, vislabāk nepiekrist nekam, jo tad atkal būs līgums uz 2 gadiem un ja vajadzēs atkal paši uzvaniet uz Sales un uzjautājiet par 14 Eiro izklaides paku vai arī kā esošam klientam pa 8.45 Starta paku.