Veselības komplekss NIKA - Komunikācija
Neprofesionāla komunikācija ar klientu. Vizītes nepieciešamība jāskaidro ar SMS. Par "labdien", "uz redzēšanos" vispār neiet runa. 1.5 nedēļas laikā tā arī neizdevās normāli vienoties par vizīti.
Turpretī citā praksē vietā, par spīti manai aizņemtībai, izdevās lietišķi un laipni atrast man piemērotu laiku 1 zvana laikā!
Komentāri (1)
Vecs komentārs, var neņemt vērā. Gadu apmeklēju Nika veselības centru un tur ir ļoti laipna administratorīte kura vienmēr atbild un nāk pretī ar laikiem un vienmēr pierakstīs klientu. Ja vajadzēs skries pie paša fizioterapeita, lai vienotos var vai nevar paņemt ari mani piemēram. Ļoti jauks un atsaucīgs personāls, kā arī individuāla pieeja katram klientam! :) Paldies viņiem par to, jauki uz turieni dotiek ikreizi :)