Veselības komplekss NIKA - Komunikācija

Neprofesionāla komunikācija ar klientu. Vizītes nepieciešamība jāskaidro ar SMS. Par "labdien", "uz redzēšanos" vispār neiet runa. 1.5 nedēļas laikā tā arī neizdevās normāli vienoties par vizīti.
Turpretī citā praksē vietā, par spīti manai aizņemtībai, izdevās lietišķi un laipni atrast man piemērotu laiku 1 zvana laikā!

U

Komentāri (1)

L Linda 07.07.2017

Vecs komentārs, var neņemt vērā. Gadu apmeklēju Nika veselības centru un tur ir ļoti laipna administratorīte kura vienmēr atbild un nāk pretī ar laikiem un vienmēr pierakstīs klientu. Ja vajadzēs skries pie paša fizioterapeita, lai vienotos var vai nevar paņemt ari mani piemēram. Ļoti jauks un atsaucīgs personāls, kā arī individuāla pieeja katram klientam! :) Paldies viņiem par to, jauki uz turieni dotiek ikreizi :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes