Veikals - Pircēji
Palasot sūdzības par veikaliem, rodas iespaids, ka pārdevējas/kasieres ir vnk briesmīgi radījumi, ar kuriem var bērnus biedēt. Nenoliedzu, ka kasēs mēdz sēdēt unikāli gadījumi, pati arī esmu sūdzības administrācijai rakstījusi. Bet klienti ar nav nekādi jaukumiņi. Pati strādāju par kasieri, darbs man riebjās, bet uz klientiem savu slikto omu neizgāžu. Atnāku labā noskaņojumā uz darbu, saveicinos ar pircēju, pasmaidu, bet pircējs uz mani skatās kā uz tādu muļķi. Sveicienu atņem un paldies pasaka labi ja trešā daļa no pircējiem. Bet tajā pat laikā te ir pilns ar sūdzībām, ka kasieri nesvaicinās un ir nelaipni. Ir reizes, kad cilvēki strīdās neparko, tāpat vien, aiz neko darīt. Piemēram, nopērk desu par 30sant. un pēc tam auro, ka viņa nav ēdama. Comon, ko klients gaida nopērkot desu par 30 sant.??!Skaidrs, ka tur ir samalts viss, kas paliek pāri taisot citas desas. Un kāpēc cilvēki domā, ka ja es strādāju veikalā, tad esmu sulba? Es piemēram studēju un kamēr studē, visi darbi ir labi, un stulba ar neesmu. Kur ir rakstīts, ka klientam ir tiesības kliegt un apvainot pārdevēju? Zina tikai to, ka ir patērētāja tiesības, bet to, ka kasierim ir cilvēka tiesības, par to kkā aizmirst. Pilns ar pārmetumiem, ka pārdevājas sīkajiem šmigu un cigaretes tirgo, tas nav pareizi. Ja uzprasu pasi, un ja tā pases nav, tad stulbene un kuce ir tie laipnākie vārdi, kas manā virzienā tiek raidīti. Regulāri sola sadot pa galvu, nosist, nodurt utt., tikai tāpēc, ka nepiemetu šņabītim 50sant. Jo kas tad, man kasierei miljonārei, nepiemest katram dzērājam. Vnk atcerieties, pirms taisat traci, vai maz ir vērts to darīt un to, ka kasieris nav vainīgs, ka jums ir ģimenē, darbā vai vēl kkur citur problēmas. Ko jums apkalpojošās sfēras darbinieki ir tādu nodarījuši, ka visas savas negācijas ir jāizgāž un viņiem.
Komentāri (15)
Pabraukā pa pasauli apkārt un redzēsi, ka rietumeiropā visur, visos kaut vis niecīgākajos veikalos kasieris sveicinās ar klientu!!! Tas te Latvijā kaut kāds nelaipnības kalngals ir! Te taču pat cilvēki nav zelta likumus iegaumējuši, ka kaut vai no sabiedrikā autobusa vispirms ir JĀIZLAIŽ cilvēki un tad pats var slāt iekšā!!!
Nu un ka tā desa maksā nieka 0, 30 sant - vai tad tāpēc ir jābūt sliktai kvalitātei??? Vai tad tikai labas lietas ir dārgas?
Nemaz tik izglītota neizklausies pēc tā absudra ko sarakstīji. Nedaudz dzīves pieredzes - un tad varēsi savu žulti izlikt uz citiem...
Zandai
Par to desu, es viņu mājās taisu? Kāpēc man ir jāklausās pāmetumi? Uz iepakojuma ir ražotājs un kontaktinformācija, ja kkas nepatīk, zvani un sūdzies, nevis auro uz kasieri, ka tas sliktu desu tirgo. Es neesmu apgalvojusi, ka esmu augsti izglītota, teicu, ka neesmu stulba, nevajag izdomāt to, kā nav
Aija, piekritu! Veikalos dazos daras sausmigas lietas! Mana draudzene, ari nesen stradaja lielveikala Maxima, par kasieri. aizgaja prom, jo to attieksmi vairak nespeja panest. Pirceji vislaik neapmierinati, un dusmigi. Blaustas, liek darit visu atrak, lai gan tur ir visatraka. Stradaja bernu kase, un tur viens vecis ar seivu atnak, ar lielajiem ratiem bez berna. Vina pasaka kad nevar lielie iepirkumi saja kase nakt, bet vinu vienkarsi noalama un tikunta liek. Ko vinai darit? Pasudzesies, no darba izmetis! Sikos pipetajus un dzerajus vajag sadzedzinat, par attieksmi kada runa, un draud! Maitas! attieksme ir drausmiga piekritu! Tomer reizem kasieri ir sausmigi!
Gribēju piebilst, ka nāk arī ļoti forši cilvēki, kuri smaida, atņem sveicienu un pasaka paldies, varbūt kādreiz kko pajoko. Viss būtu labi, ja šādu cilvēku būtu vairāk :)
Zanda-interesanti zinaat, vai tajaa veikalinjaa ritumeiropaa arii alga vinjiem ir ap 200ls meenesii? Un taads pats cilveeku kontingents iepeerkas? Muusu valstii daudzi pirceeji sevi veikalos par karaljiem uzskata un uzvesties vispaar nemaak. Uzskata, kad var aizvainot kasieri vai paardeveeju, zinot, kad tas neko pretii nevar pateikt, jo redz galu galaa taapat paardeveejs vai kasieris buus vainiigs. Es arii esmu bijis aarzemees un redzeejis-tur galiigi citaadaaki cilveeki dziivo-daudz kulturaalaaki utt. Atgriezoties Latvijaa, cilveeki kaut kaadi mezoniigi liekas. Taa kaa nevajag runaat...
Patiesībā ir tā, ja tavā darba līgumā ir ierakstīts pārdevēja-kasiere, tad atbildība tiek nesta sākot ar preces iepirkuma cenu līdz tās sastāvam un iepakojumam.vai tu vari visas desas nopirkt un nogaršot?tā jau ir vienošanās ar darba devēju.
Nevienam NAV tiesības aizvainot citu cilvēku!Āmen!
Man ar riebjas tieši tas, ka visur vainīga kasiere! Manā līgumā rakstīts tikai " Kasiere" un darba pienākumos ir tikai klientu apkalpošana pie kases un precīza skaidras un bezskaidras naudas norēķinu veikšana! Vienīgās pretenzijas, kas var tikt vērstas pret mani ir- nepareizs naudas atlikums, prece saskaitīta vairākkārt. Viss!!! Preci nepieņemu, cenas uz kasi nepalaižu, kodus nelīmēju, plauktā neizlieku, cenu zīmes nelieku, akcijas nelieku, nenocenoju utt. Tātad mani nepiš kāda cena ir plauktā, kapec viņš ir sapelējis vaļā, nav anotācija LV/RU. Priekš visām pretenzijām ir veikala administrācija, preces izplatītājs, ražõtājs vai pārdevējs. Ja kaut kas nepatīk var vnk palūgt kasieri pasaukt administrāciju nevis sākt borēt smadzenes ar savām problēmām! Un par sveicināšanos, paldies, lūdzu, summas nosaukšanu- līgumā tas nav minēts, tā ir savstarpējā pieklajība!!! Ja man pie kases pienāk "bidla" un sāk mest preci un uz purna jau rakstīts kāds viņš ir lai pat necer uz labdien lūdzu.
Pilnigi piekrītu Allai un Aijai! Pieklajība ir cilvēkā nevis darba līgumā. Paskatoties kādi kropļi iet uz veikalu kā vispār var prasīt kautko teikt? Paldies Dievam tas nav līgumā, un pat kad daži labi sūdzējās par to ka nesveicinos man bija taisnība, jo tādu noteikumu nav tā ir tikai pieklajība(savstarpējā)... Tiklīdz pašī pircēji sāks adekvāti uzvesties, tad arī to pašu saņemsiet no personāla!
Cilvēki, ļoti daudzi, iet uz veikalu ar tādu domu, ka viņi ir baigie prinči un pardeveji un kasieri kalpi un attiecīgi arī izturās. Bet ir divas pilnīgi pretējas lietas APKALPOT un KALPOT!!! Veikalā apkalpo nevis kalpo. Man, tu kā pircējs esi apaļa 0, necība, viens no 200pircējiem dienā. Bet iedomājas sevi kā ļoti svarīgu!!! :D :D Pēc idejas, adekvātam saprātīgi domājošam cilvēkam ir vienalga kāds ir pārdevējs vai kasieris- sieviete vai vīrietis, jauns vai gados, smuks vai nesmuks, labi dārgi ģerbies vai prasti, formā vai bez, smaidošs vai nē, sveicinās vai nē, jo sveiciens pārtikas veikalā nepazīstamam cilvēkam ir bezpersonisks, kasieris sveicina kā dzejolīti pat neskatoties uz pircēju un kasierim arī ir pie vienas vietas kas stāv aiz kases. Tas nav adrēsēts tev piem Jānim Liepiņam, tas ir vnk penteris "Labdien. 3.50, paldies 5.00 jūsu 1.50.! " Bet visādi slimiķi tēlo baigi svarīgos un viņiem vajag baigo servisu :))))
Arī es esmu pārdevēja, bet ar tiem bezpersoniskiem tekstiem nevienam neuzbāžos.ir ļoti daudz veikali, kuros ieejot klāt pienāk pārdevēja un uzreiz tizli smaida un saka-lūdzu, palīdzēt izvēlēties?!Kas man būtu "jāpalīdz", sarēķināt cik naudas makā?Ja kaut ko konkrēti gribu zināt, tad eju un meklēju pati to pārdevēju.Bet atgriežoties pie tā paša lielveikala tēmas, vai tad nav tā, ka kasieres pašas to preci liek plauktā?
Nē. Ir kasieris-pārdevējs un kasieris vai pārdevējs. Ja tikai kasieris tad strādā tikai kasē piem.- Rimi, Mego, Beta, Sky, Maxina xx, xxx Stockmann. Un kasieris pārdevējs piem. Drogas, Supernetto, Maxima x, mazie Iki, Cento, Narvesen utt.
Pilnīgi piekrītu visam iepriekšejam.
Eto pravda tak. Klienti sebja s4etajut Bogami a prodavcov ni4tozestvom. Toka ani sami mozet bitj rabotajut v sfere uslug i kagda knim idut pust ani predstavjat 4to knim takze otnositsa!
Vnk nevajag pievērst uzmanību pircējiem. Jādara savs darbs un čihatj uz tiem kas iepērkās!