www.sudzibas.lv VCA Jugla Tatjana Filinceva

VCA Jugla - Tatjana Filinceva

Šodien bija “prieks” saskarties ar Tatjanu Filincevu sakarā ar obligātas veselības pārbaudi.
Uzaicināja māsiņa pēc pieraksta, dialogu ar mani arī veidoja māsiņa. Tai pašā laikā Filinceva uzaicināja citu pacientu tai pašā telpā un laikā un uzsāka savu dialogu ar pacientu. Sarunas laikā ar māsiņu man vajadzēja veikt precizējošo zvanu savam darba devējam sakarā ar nepieciešamām detaļām par OVP (saskaņojot ar māsiņu). Es izgāju lai netraucēt citiem ar savu sarunu. Mani dokumenti (ID) palika pie māsiņas. Vienas minūtes laikā nepieciešamā informācija tika noskaidrota un es pieklauvēji, lai ienāktu atpakaļ. Es megināju turpināt dialogu ar māsiņu, bet paralēli Filinceva pārtrauca dialogu un lūdza pamest kabinetu, jo viņai ir pieņemšana.
Es teicu, ka man ir pieraksts un es turpinu uzsāktu dialogu. Bet viņu tas neinteresēja un viņa turpināja kliegt. Tādā tonī kà viņai - ar pacientiem nerunā! Un es vēl maksāju naudu lai man kliegtu virsū?!
Ja Filinceva megina iespiest neiespiežamo, tad vajag attiecīgi aprīkot savu kabinetu. Lai ir iespēja man runāt ar māsiņu (vismaz saņemt atpakaļ savu ID) un viņai paralēli pieņemt cilvēkus ārpus rindas kārtības. Kad vienā kabinetā atrodas 2 pacienti un sniedz sensitīvus datus par sevi - ne par kādu datu aizsardzību nevar būt pat runas. Daktera psihiskais stāvoklis arī ir zem jautājuma zīmes spriežot pēc uzvedības ar pacientiem. Un šis dakteris pārbauda cilvēka veselību. Kaut gan ir aizdomas, ka dakterei ir vajadzīga palīdzība pašai. Šī nav pirmā reize, kad es saskaros ar viņu. Bet pieredze gan ir tikai negatīva.

10.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AS"Veselības centru apvienība" Pārstāvja atbilde 02.11.2023

Tā kā katrs AS “Veselības centru apvienība” (turpmāk tekstā – VCA) klients ir svarīgs un viņa apmierinātība ir primārais nosacījums, veicām radušās situācijas izskatīšanu, lai iegūtu precīzu un objektīvu vērtējumu, neraugoties uz to, ka sūdzība ir anonīma. Informējam, ka personu uz obligāto veselības pārbaudi pie arodārsta ir tiesīgs nosūtīt tikai darba devējs. Nosūtot uz veselības pārbaudi, darba devējs izsniedz nodarbinātajam vai personai pirms darba tiesisko attiecību, vai valsts civildienesta tiesisko attiecību uzsākšanas veselības pārbaudes karti (2009.gada 10.martā MK noteikumu Nr.219 3.pielikums) divos eksemplāros, iepriekš aizpildot veselības pārbaudes kartes I sadaļu “Norīkojums uz obligāto veselības pārbaudi”. Ņemot vērā, ka apmeklējot Juglas medicīnas centru obligātas veselības pārbaudes veikšanai Jums nebija līdzi darba devēja noformētās veselības pārbaudes kartes, ārstniecības personālam nebija pamatojuma turpināt sniegt Jums veselības aprūpes pakalpojumu un brīdī, kad Jūs nācāt atpakaļ kabinetā pēc precizējošās telefonsarunas, ārste palūdza nedaudz uzgaidīt, lai pēc tam veiktu ar Jums personīgu sarunu. Šajā situācijā Jūsu neatlaidība tikt kabinetā, vēlme turpināt dialogu ar kabineta medmāsu un “vismaz saņemt atpakaļ savu ID” viens no konfliktsituācijas iemesliem. Bieži konflikta laikā savstarpējā komunikācija nav konstruktīva, jo iesaistītās puses sarunas laikā ir emocionālas un mēdz pateikt daudz lieka, kas otrai, sarunā iesaistītai personai ir apvainojoši.
VCA administrācija atvainojas par ārstes Tatjanas Filincevas pārāk emocionālu uzvešanos komunikācijas laikā, Jums sagādātajām neērtībām un gūto negatīvo pieredzi, apmeklējot Juglas medicīnas centru saistībā ar obligāto veselības pārbaudi. VCA administrācija un tās darbinieki ikdienā rūpējas par klientiem un velta daudz pūļu klientu apkalpošanas kultūras pilnveidošanai. Situācija, kas notika ar Jums apmeklējot mūsu ārstniecības iestādi tika pārrunāta ar struktūrvienības Obligāto veselības pārbaudes kabineta ārstniecības personālu. Uz Jūsu aprakstā minēto datu aizsardzības jautājumu varam paskaidrot, ja vienā telpā vienlaicīgi notiek viena klienta reģistrācija pie medmāsas un dokumentu noformēšana pie ārsta, sensitīvā informācija, proti, informācija kas saistīta ar personas fizisko vai garīgo veselību netiek izpausta. VCA administrācija pateicas Jums par izteikto viedokli un uzdotajiem jautājumiem, kas mums ir ļoti svarīgi sniegto veselības aprūpes pakalpojumu pilnveidošanai un atvainojas par sagādātajām neērtībām!
AS “Veselības centru apvienība” administrācija

P

Komentāri (1)

F frozen 10.10.2023

Es biju vienu reizi pie Tatjanas - vairs neiešu nekad. 3h bija pazaudēti no dzīves :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes