VCA Jugla - Slikts serviss
Pieraksts pie Arodārsta (Irina Bakuļina) uz 9: 20.
Ierodoties reģistratūrā painformēja ka ārsts kavēs (cik, neboja pateikts)
laiks 10: 20 ārsta joprojām nav, painteresējieties reģistratūrā kad būs - teica 10: 30 būs.
Laiks 11, ārsts ierodas uz darba vietu.
Sākas pieņemšana, nevis no tiem 9 pieņem pacientus bet no 11.
Prasot a ko tad darīt tiem kas sen gaida?
Gaidiet, man bija svarīgas darīšanas, jums zvanīja lai pārceltu laiku.
Labdien,
atvainojamies par sagādātajām neērtībām. AS "Veselības centru apvienība " informē, ka ārste Irina Bakuļina tiešām pirmdien kavēja neparedzētu apstākļu dēļ, bet par to no paša rīta brīdināja poliklīnikas administrāciju. Nekavējoties tika nodota informācija un veicām klientu apzvanu, lai brīdinātu par radušos situāciju. Iespējams Jūs nevarēja sazvanīt. Lūgums uz e-pastu administracija.jugla@vca.lv nosūtīt savu kontakttālruni un vārdu, lai varam pārbaudīt izejošos zvanus. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (1)
Tādi tie arodārsti ir. Droši vien pļēguroja brīvdienās