Ultra Fitness SIA - Slikts serviss
Es biju sporta kluba klients jau 2 mēnēšus un līdz šīm brīvi izmantoju autostāvietu, kā man atļāva darīt recepcijā un kā ir rakstīts sporta kluba līgumā un mājas lapā. Taču par to laiku, klubam būtiski mainījas noteikumi, par kuriem klientiem netika paziņots. Pēc jauniem noteikumiem automašīnas numuru ir jāreģistrē sporta kluba recepcijā. Rezultāts: 35 eiro sods pēc sporta kluba apmeklēšanās. Pēc soda saņemšanas es vērsos pie kluba administrācijas, taču man ļoti rupji pateica, ka "viņi nevar skriet pakaļ visiem klientiem un stāstīt viņiem par jauniem noteikumiem", un kā jauni noteikumi ir rakstīti uz recepcijas sienas (starp citu, 2 mēnēšu laikā es nekad neredzēju nevienu darbnieku recepcijā, durvis atvērās ar karti). Man ir diezgan slikta redze (auto vadu ar brillēm) un es neredzēju starp bezgalīgu reklāmu un citiem kluba jaunumiem jaunus autostāvvietas noteikumus. Turklāt kluba administrācija attecica man jebkādā veidā palidzēt uzrakstīt iesniegumu autostāvvietas administrācijai, pateicot, ka tā nav viņu problēma. Es uzksatu, ka, jā klubam tik būtiski mainās noteikumi, par to ir jāpaziņo klientiem pa e-pastu vai telefonu. Tas ir elementārs klientu serviss.
Šī bija mana pēdējā diena klubā "Ultra fitness". Ja klubam neinteresē klientu problēmas vai ērtībā, man tas nedēr.
Komentāri (3)
Turklāt nav normālas ventilācijas, tikai atverti logi!
Tā jau ir biezajam Oskaram... naudiņas pietrūkst...
Vajag zīmes skatīties, novietojot auto :D Kluba administrācija mani vairākas reizes izglāba no 35 eiro soda, kad city par kontrolieri jau grasijās uzlikt sodu. Konfektes vēl dabūju nest par to, ka esmu tik aizmāršīga.