Trodeks
Uzmaniibu!!! atkal "Nopērkot mobilo telefonu Trodeksā ir jābūt gataviem arī uz to, ka garantijas remontu varat arī nesaņemt. Telefona bojājums tiek kvalificēts kā maksas remonts, pielabots un atgriezts īpašniekam. Gadījumā, kad Trodeks servisa darbinieks savu labošanas darbu nav izdarījis pietiekami kvalitatīvi un apmaksātā vaina nav bijusi īstā, un telefons tomēr pārstāj darboties, Jums tiek paziņots, ka , telefonu apmainīt pret jaunu Jūs nevarat, jo līdz ar to, ka Jūsu telefonam ir bijis maksas remonts, tad garantija vairs netiek ņemta vērā un pārējie remonti ir maksas pakalpojums. Ja kas nepatīk- varat taisīt alternatīvu ekspertīzi. Vienreiz par remontu samaksājāt- ak vaina nebija īstā, nu ko darīt, samaksājāt, tad pats arī vainīgs- nekāda garantija te vairs nedarbojas! "
Komentāri (12)
Eto uzh to4no! Gospoda rabotniki firmi, vi bi hotj lu4she ne pisalji sjuda, a to toshno stanovitsja ot vashih voshvaljajus4ih kommentov tipa kru4e Trodekss/Dual/Mozers ni4ego net! Au uzh jesli pishete, to i imja svoje s telefon4ikom ostavte, 4tob vijasnit konkretnei vsjo mozhno bylo, da i 4tob neopitnij pokupatelj videl ot kogo takoj 'sladkij' post. A to pishete tut kak bezimjannije dovolnije dobrodeteli, ot vprochem bezimjannoi firmi, potomu 4to ona svoje imja uzhe davno poterjala, i ni odin 4elovek s mozgami k vam ne poidet, a na lohah dolgo ne projedesh, vedj narod to umnejet - odin promah k vam, i klient poterjan. Uda4i vam v vashem gnilom biznese!
Prodovec objazan bytj ljubeznim i otziv4ivim s ljubeznim klientom. Razve ne tak? Byl na mukusalas 46, ljubezno pointeresovalsja u tamoshnih devushek 2-mja telefonami, pustj objasnjat vozmozhnosti, 4tob vybratj i sei4as zhe kupitj odin iz nih. Devushki menja posilali odna k drugoj, potom poshli za stol i dolgo kopalisj v kompjutere, vidimo v poiskah informacii, ja terpelivo i vezhlivo zhdal, potom na4ali boltatj mezh soboi ne obras4aja na rjadom stojas4ego i zhdus4ego klienta (menja)ni kakogo vnimanija, ja vezhlivo poprosil jes4e raz ne nashli li oni nuzhnuju mnje informaciju, oni o4enj neohotno prervali svoje obs4enije i s bolshim udivlenijem v glazah, hlopaja resnicami, sprosili, a kakuju informaciju? U menja terpenije stalo izhoditj, no ja jes4e raz vezhlivo objasnil im 4to menja interesujet. Oni snova obratilisj k kompjuteru i molcha v nem 4toto 4itali, potom snova na4alasj boltovnja mezh soboi. Mojemu terpeniju prishel konec i ja ushel ottuda 4tobi bolshe ne vozvras4atsja. Nado primetitj - prodavshicam tam mozhno bylo datj OT SILI 18 LET!! VIVOD: NE STOIT OBRASHATSJA V TRODEKS NA MUKUSALAS, OT TAMOSHNIH MALOLETNIH KRASHENIH KUKOLOK NI4EGO PUTNOGO NE DOZHDESHSJA! A NA MALOLETOK I IH TUPOSTJ OBIZHATSJA NE STOIT!
Man jau liekas, ka visi mēs esam cilvēki un neviens no mums nav perfekts. Uzskatu, ka firmas darbiniekiem ir jāciena savi klienti un klientiem ir jāciena pārdevēji. Otrs, kas mani traci lasot šos komentārus, ka tiek jaukti Trodekss veikali ar Mosers servisa centriem. Tie ir sadarbības partneri un tas nabaga pārdevējs da jebkurā veikalā nevar atbildēt par to meistaru darbu. Arī par to, ka nav maiņas telefonu, ko iedot pretī nevar atbildēt pārdevējs. To pašu lasu par veikaliem, kas sadarbojas ar Elkor servisu.Nu nevajag zem nosaukuma Trodeks bāzt Mosera lietas
Cilveeki reizeem var buut stulbi. garantija , tāda vispaar vairs nav, firma kas paardod telefonus, jums drošibu dod 2 gadus. Juus neesat aizdomaajushies kaapeec telefoni gljuko? Tas nav atkariigs kur peerk, tie razotaaji ir vainiigi, jo vunji ir ieintereseeti par to lai cilveeki biezaak pirktu jaunu mobiilo telefonu. Tagad ir GPRS, kraasains ekraans,polifonija, datu kabelji, foto un video tas viss ir vienam mazam telefonam iekšaa , to visu telefons nevar panest, taadēlj viņsh meedz gļukot. Kaadreiz 5110nokia baterija tureeja nedeeļu, gļuki nebija, bet kaads telefons? -Klucis bez iespeejaam. Servisam jaapasaka paldies ka jums softu pa garantiju jaunu uzliek, un juus te veel suudzties. Kur ir garantija , ka tu pats to telefonu neesi kaadreiz nometis pie zemes? Defekts var uzreiz neparaadiities, bet veeelaak gan , un tad juus stulbenji acis bolat, un cietiem nervus bojaajat. Jo savu vainu nekad neviens neatzīs. Tas kas sho tekstu ir uzrakstiijis ir totaals idiots. serviss nav ieintereseets lai tev naudu pleestu, jo viņš ieguust lielaaku labumu, ja pa garantiju taisa, jo no ražotāja viņš dabū naudu. Tā ,stulbeņi ,kas šadus tekstus raksta labaak nodarbojaties ar ko citu.
Man ir pilniigi pie vienas vietas visas iepriekshmineetaas nianses..katrs dara savu darbu, paardeveejs kaash pirceejus, serviss arii kaash pirceejus.Bet tas stulbenis kas visus sauc par stulbenjiem gan man kriit uz nerviem!
Dual un Trodeks veikalu tīkli pieder SIA "DT Mobile", kurš kategoriski atsakās mainīt brāķētu preci, uzsākot garus procesus, pārbaudes, ekspertīzes, kuru rezultātā nosaka Jūsu (patērētāja) vainu. Ja esat bojāto telefonu nodevis šīm pārbaudēm, saņemsiet atpakaļ vēl vairāk salauztu (atzinums :pašrocīgi veikts remonts). Bojāto preci neizlaidiet no rokām, rakstiet prasījuma pieteikumu, rakstiet Patērētāju tiesību aizsardzības centram, piesakiet ekspertīzi caur šo centru, bet vislabāk iegādāties telefonu citur.
par komentāru 2006-09-12 (14:10), jāatzīst, ka Tev nav taisnība, izskatās, ka pats neesi neko iegādājies Trodeks veikalā jo tad jau Tu zinātu, ka pirmkārt, IT Trodeks veikali ir uzņēmums SIA "DT Mobile" (tāpat kā Dual), otrkārt ar SIA "Mosers" šim uzņēmumam ir saistība, tie nav tikai sadarbības partneri.
2005-12-04 (17:45) tieši tā. Vajadzētu banēt šitādus.
Tas stulbenis, kas visus sauc par stulbeņiem pats ir no Trodeksa/Duala/Mosersa. Un viņa pienākums ir sekot lai antireklama.lv Antitopā Trodeks/Duals/Mosers neapsteigtu Elkoru.
1) kapec man savaa valstii jalasa komentari krievu valoda????? man nav tiesibas sava valsti sanemt informaciju valsts valodaa???
2) servisa centros nestrada akli cilveeki, kritiena pedas uz mt korpusa ir loti skaidri redzamas un tas, ka jums - nidetajiem netiek mainiti mt, vnk liecina par jusu bezkaunibu un skopumu.. (ar "nobruzhatu telefonu jau kaiminam/radiniekam/draugam nepalieliisies)
3) ja mt ir razhotaja defekts, tas 100000% tiek mainiits!
4) elkora jus noteikti apkalpos taa, kaa esat pelnijushi - pardevejs, kas nesaprot LV + ir manamaa alkohola reibuma!
veiksmi
Pirmām kārtām DT Mobile ar TSC Moseru ir TIKAI sadarbības partneri un neviens jums neko netaisās iesmērēt, vienkārši kā jebkur var gadīties kāda šaizīte.. nu nejau pārdevējs kaut ko smērē, da ne šitajos veikalos. ar šo firmu sadarbojos jau vairākus gadus un ne reizi nav bijusi tāda situācija, kad firma nepalīdz un viņai ir po.. ja tā tev ir gadījies tad nav kopatenciāls pārdevējs bijis.. man arī par garantiju ir sūtīts uz remontu, vienmēr viss ir kā nākas.. un vajag saprast arī to ka mobīlais nav nekāda pagale ko var nomest, apliet utt ka tā ir tāda pati kā jebkura elektroniska ierīce ar kuru jābūt uzmanīgam (kas nu kuram ir uzmanīgs) takā nevajag te nolikt firmu, jo vienalga kurā veikalā var tā gadīties, un atšķirībā no dt mobile kuri darīs visu iespēju robežās, TELE2 tevi pasūtīs pāris mājas tālāk..
Pilnībā piekrītu A M. Ja, iegādājoties mobilo Trodeksā, tas izrādās brāķis, sāksies riktīga smadzeņu drātēšana.
Lūk mana pieredze:
Nopirku mobilo Sony ericsson pa Ls 300 trodeks veikalā Galerijā Centrs. Pēc dienas izrādījās, ka mobilajam ir nolietots vai brāķa akumulators (pērkot mobilo, nepievērsu īpašu uzmanību faktam, ka telefonu iedeva no vitrīnas- demonstrācijas eksemplāru- visdrīzāk tāpēc arī akumulators bija nolietots- demo eksemplāram visdrīzāk akumulatoru kā nākas neuzlādē, tāpēc tam ir īss mūžs). Sāku lietot mobilo, bija daudz sarunu, gandrīz 2 stundas pirmajā dienā, akumulators neizturēja pat 1 diennakti. Pa brīvdienām, kad praktiski nelietoju mobilo, izturēja 3 diennaktis. Bet specifikācijā norādīts, ka sarunu režīmā aķim jātur 10 stundas, gaidīšanas režīmā, ja nemaldos 480 stundas.
Loģiski nesu mobilo uz veikalu, kā man teica darīt pārdevēja, ja būšot kādas problēmas. No veikala atkal pasūtīja 3 mājas tālāk- esot jānes uz servisu Brīvības 55 vai Mūkusalas 46- tur pārbaudīšot bateriju un konstatēs, vai ir bojāta vai nav. Brīvības 55 teica, ka viņiem ir tikai pieņemšanas punkts- viņi vedot uz Mūkusalas ielu- ja es telefonu nodotu tur, tad es to dabūtu atpakaļ tikai pēc ~nedēļas.
Tā arī bateriju pārbaudīt nenodevu- ko tad es darīšu nedēļu bez mobilā?!
Uzskatu, ka normāli būtu, ja bojāto bateriju apmainītu veikalā (kā man arī pārdevēja sākotnēji solīja), nevis jāskraida pa n-tajām vietām.
Problēma ir tā, ka Trodeks veikali neuzņemas nekādu atbildību par pārdoto preci. Kādreiz tās lietas tika kārtotas vienkāršāk- ja prece bija brāķis- to veikalā apmainīja- tagad pasūta uz kaut kādu servisu.