Toy City Baby City - Slikts serviss, Paterētāja tiesību pārkāpums
Dotajā veikalā tika iegādāts kvadrakopters dāvanai. Kad dāvanu uzdāvināja - izrādījās ka dotais aparāts slikti kontaktē ar distances pulti. Atgriežot preci veikalā viena pārdevēja izteica repliku "Atkal tas kvadrokopters" Atnāca vecākā pārdevēja paņēma preci un devās uz savu palīgtelpu to pārbaudīt, vēlāk atnāca un pedāvāja apmainīt pret citu, mēs izvēlējāmies naudu, jo nebijām pārliecināti par šo aparātu patieso kvalitāti. Veikalā atteicās atgriezt naudu pat pamatojās ka tādi ģiganti kā MAXIMA un RIMI naudu nekad neatgriež (? Vēlētos uzzināt šo veikalu vadību domas par tādu reklāmu ?) Prece tika nosūtīta uz servisu - kur konstatēja ka ar to viss kārtībā (?) Jautājums - VAI MŪSU mīļajā LATVIJĀ ir arī instance kas nosaka konkrēti kad patērētājs ir tiesīgs, jo dotajā gadījumā es saprotu ka šos brāķus ir jāpārdod tā vai citādi un veikala politika nosaka kad preci var atgriezt pret naudu vai mainīt - nedodot pircējam iespēju izvēlēties - pašu serviss strādās kā nosaka kompānija - reti kāds fiksē preces individuālo kodu pēc kura noteikt preces maiņu... slikta aparāta vietā ieliek citu un - pircēj tavs aparāts strādā! - tas nekas ka pirms tam četri cilvēki mēģināja to iedarbināt atbilstoši instrukcijai...
Pievienot komentāru