Tet - Tet+ - nekvalitatīvs pakalpojums
Regulāri sastingst, karas Tet+ uz televizora. Ir mainīti interneta provaideri, ir nopirkts jauns Tv - bez rezultātiem. Tet operatore ieteica pieslēgt tv pie modema ar kabeli, nevis lietot Wifi, izdarīju - tāpat nekas nemainījās. Mana i-neta ātrums esot pie vainas... (ir 40 - 50mbps) . Kāpēc citas aplikācijas (arī tā pati youtube) vnk lido bez aizķeršanās. Ok, pieņemsim, ka ar šo ātrumu ir par maz, tad kāpēc iegādājoties pakalpojumu es netiku par to brīdināts?
Sveiki, ar šādu interneta ātrumu ar Tet+ darbību problēmām nevajag būt. Šajā gadījumā mums būtu nepieciešama sīkāka informācija, kāds jums ir televizora modelis, kāda ir Tet+ aplikācijas versija, lai varētu sīkāk saprast problēmas iemeslu.
TV modelis: SONY xr-50x90j
Tet+ 2.2.1
Patreiz esošie interneta pieslēgumi:
Bite mājas internets: ap 45 - 55 Mbps
Tet piedāvātais Tele2 mājas internets: ap 15 - 20 Mbps
Abi testēti, it kā jau iet, bet pa laikam ''frīzo'', reizēm ''uzkaras'' materiāla pārtīšanas vai kanālu pārslēgšanas brīžos. Reizēm ''atlec'' pats, reizēm nākas restartēt TV.
Šobrīd aktuālā Tet+ aplikācijas versija uz AndroidTV ir 2.2.2. Lūdzu, atjaunojiet uz to.
Komentāri (24)
Ko gan var gribēt no lattelecom.
40-50 mbits/s lido? :D Smieklīgi
Nevar visiem būt optikas. Es desmitiem gadu savā privātmājā agrāk lietoju DSL 10 - 28 Mbps, tāpēc tagad 50Mbps liekas gana labs, vismaz Youtube, Netflix strādā, bet Tet+ nē!
Pilnīgi piekritu pakalpojums sudigs. Man Netflix ideāli strada uz TV un YouTube 4K video bez uzkaršanas un apstāšanās bet tet+ ieslēdzu un viss sākas viss kaut kas. Nestrada pakalpojums aplikācija stulba vēl klāt cenas neadekvātas par tādu kvalitāti.
Sveiki, šajā gadījumā arī mums būtu nepieciešama sīkāka informācija, kāds jums ir televizora modelis, kāda ir Tet+ aplikācijas versija, lai varētu sīkāk saprast problēmas iemeslu. Ar prieku gaidīsim ziņu privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook.
Tieši šī pati problēma, zvanos katru nedēļu atbilde visu laiku viena, pārbaudīsim un ar jums sazināsimies. Ja atzvana saka ka viss novērsts, bet nezinu kur jo nekas neiet.
Netflix un youtube iet loti labi nav nekas jāgaida, tv internets arī normāls rāda ap 100 mbits/s
sāku nožēlot par tet izvēli.
Sveiki, šajā gadījumā arī mums būtu nepieciešama sīkāka informācija, kāds jums ir televizora modelis, kāda ir Tet+ aplikācijas versija, lai varētu sīkāk saprast problēmas iemeslu. Ar prieku gaidīsim ziņu privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook.
Tet virzememes tv Dobeles novada striko no 25.decembra jo,signāls ko sniedz tet ir tikai 64 procenti...un viņi uz to nepievērš uzmanību,meklē klientu vainu...
Sveiki, apraides signāla stiprums nav kļuvis vājāks. Šajā gadījumā jums vajadzētu pārbaudīt savu antenu vai, ja ar to neizdodas, izsaukt kādu no mūsu ieteiktajiem tautas meistariem, kurš noteikti palīdzēs.
Bet mērierīces uzrāda tiki 73 procenti no 100...Ar antenu un televīzoru viss ir okei.Kādēļ tad līdz 25.decembrim nebija nekādu problēmu,bet tagad virzemes maksas kanāli nav skatāmi,un vēl par nekvalitatīvu pakalpojumu jāmaksā 13.89 eir.
Lūdzu, uzrakstiet mums privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook, atsūtot savu kontakttelefonu - kolēģi brauks un risinās situāciju.
Jā, pilnīgi piekrītu, Tet+ lietotne Televizorā ir ļoti gļukaina, neviena cita lietotne neuzkaras, nebremzē, ne Netflix, ne appleTv, tātad nav vaina interneta pieslēgumā, bet pašā Tet+ aplkācijā. Visticamāk darbinieki melo acīs skatīdamies, ka kaut ko risina un uzlabo, vienīgais risinājums- uzlabot lietotni, varbūt arī kādreiz to izdarīs, bet ne tuvākajā laikā! Skumji!
Sveiki, kāds problēmu brīžos ir interneta ātrums jūsu televizorā?
Sveiki, man vispār ir elle dzīvot ar Tet man YouTube katru dienu raustās rada zāļu fonu ar krāsainiem pikseliem ļoti bieži video apstājas Tet+ ir vispār īstakais murgs kad es telefonā skatos bērnu seriālus man pazuda skaņa kad ir vainas ar šiem sv****iem es jau esmu lietojis Tet internetu kopš man bija pirmais dators un vēl man ir jāmaksā par zvanu lai varētu šitem sv****iem izlamāties man ir skolas man ir vajadzīgs Zoom man videozvans ir raustītjies jau kādas 4 reizes ko lai es daru? Pilnīgi negribas vairs dzīvot
Sveiki, problēmas novērojat caur wifi? Vai brīdī, kad internetam pieslēdzaties ar vadu no mūsu modema, saņemat pilnu solīto ātrumu?
Jā es novēroju problēmas ar wifi. Es kad pēdējo reizi pieslēdzod ar modemu man bija labs ātrums, bet wifi is šausmīgi man citreiz kad es gribu lejupielādēt 2gb failu ar 4g internetu man lejupielādes ātrums ir no 100-2000 kbps es izmantoju starta paku bet tai starta pakai tomēr bija jābūt ātrākai.
4G interneta specifika ir, ka tas tiek sadalīts vienmērīgi visiem, kuri konkrētajā brīdī ir pieslēgušies bāzes stacijai - līdz ar to ātrums var gan strauji noraustīties, gan arī vakaros ātrums var ievērojami samazināties. Pilnvērtīgai Tet+ darbībai nepieciešams STABILS vismaz 9Mbps liels interneta ātrums.
Nu tad nevajag piedāvāt klientiem jūsu (Tele2) mobilo internetu komplektā ar Tet+ aplikāciju. Pusgads vēl palicis līdz līguma beigām, bet gan jau atvadīšos ātrāk (pēc 4 mēnešiem) un samaksāšu to padsmit eiro atlaides starpību.
Tele2 internets jau vairākus gadus ir atzīts par ātrāko mobilo internetu Latvijā, tāpat kopā strādājam arī pie tā ātruma attīstīšanas. https://kursors.lv/2019/12/01/tele2-optiskajam-tiklam-pieslegs-riga-esosas-4g-bazes-stacijas/
Nepatīkami dzirdēt, ka jūsu adresē ir problēmas ar to, šajā gadījumā varat vērsties pie Tele2, iespējams, viņi spēs palīdzēt palielināt ātrumu.
Sākās jauni ''prikoli'' - izmet paziņojumus, ka pakalpojums nav abonēts. Zvanīju - tika ieteikts izlogoties no konta un atkārtoti ielogoties... - jēgas nekādas, bez izmaiņām. Mēsls ne pakalpojums - atrunāšu jebkuru paziņu vai draugu kurš lūkosies tet virzienā, dalīšos ar infu soctīklos.
Sveiki, atsūtiet mums privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook savu pieslēguma e-pastu. Pārbaudīsim situāciju.
Pat nemēģiniet, legālā, godīgā tet-a-tet saziņā man nepalīdzēja, bet te palīdzēs? Negrasos te atklāt savu identitāti. Ir jau nolemts mainīt pakalpojumu, punkts.
Tā ir jūsu izvēle - mēs ļoti labprāt risinātu problēmu, ja sniegsiet tādu iespēju.
Pilnīgi piekrītu par TET+ slikto smart TV aplikāciju. Lēna un regulāri karās filmu pārtīšana. Un tinot ir jāuzmin cik tālu esi ticis, jo attēla nav. Internets optika ar ~150 Mbps ātrumu. Man ir arī GO3 un tur tādu problēmu nav. Viss strādā daudz ātrāk un pārtīšana ir ar attēla kadriem. Nožēloju ka noslēdzu līgumu.