Tet - Krāpšana, slikts serviss
Savā cirmatā maksāju par labāko internetu kāds ir pieejams un jau otro nedēļu man ir ļoti lielas problēmas ar Tet internetu. Problēmu novēršana saka ka problēmas ir ar DNS serveri un ka man ir jāsazinās ar pakalpojuma sniedzēju. Sazinos un man saka ka problēma ir ar manu datoru. Nevienai ierīcei neiet internets. 2 datori un 4 telefoni bet problēma redz esot mums nevis viņiem. Pagaidām mani vispār ignorē un pēdējais ko man teica ir ka rēķins tāpat būs jāmaksā. Arī interneta ātrums ir uz pusi mazāks nekā solīts un kaut kas mainās tikai tad ja regulāri zvana un sūdzās. Zagļi un krāpnieki... Vairāk neko par viņiem nevar pateikt.
Komentāri (9)
Man Jūrmalā ar TET optisko nekādu problēmu nav no pieslēguma brīža nu jau trešo gadu, Interneta ātrums arī ir ļoti labs.
Ģenisa, tu nedzīvo ciematā, kur dīzelis. :)
Stārlinks Delaware štatā arī esot srādājot zajebis. Nu un?
Labdien visiem.
Nezinu kā citiem klājas ar TET bet ir pieredze ļoti laba un pašlaik neko sliktu nevaru pateikt esmu TET klients no pašiem pirmsākumiem un man nav bijušas nekādas problēmas ne ar internetu ne ar televīziju.
Ja reiz problēma ir ar DNS un uz visām iekārtām ir problēmas ar domēnu rezolvāciju uz IP, tad tā arī ir. Iesaku uz wifi rūtera vai arī atkarībā no mājas izmantotās tīkla topoliģijas pārkonfigurēt uz ISP dotajiem DNS, vai vismaz tad uzstādīt Google vai Cloudflare publiskos DNS: 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1. Vai arī izmantot NIC piedāvātos DNS ugunsmūra (RPZ) serverus. Domāju šeit ir problēma pašā galā lietotāja infrā un Tet support cilvēki neprot normāli atrisināt vai palīdzēt nokonfigurēt.
Jau otro mēnesi nevaru atteikties no Tet pakalpojuma atslēgt internetu, jo dzīvokli nedzīvoju un tas tiek tirgots. Pat atzvanija un tik un tā sūta rēķinus.
Līdzīgi bija jau pasen atpakaļ, ka mums lika apmaksāt rēķinu par telefona rēkinu pārdotā dzīvoklī, no kura numura bijām atteikušies, jo redz nebijām atteikušies no rēķinu piesūtīšanas. Šausmīgi. Rēķinu nevar piestādīt, ja nav numura.
Vispār mēs atteicāmies no jaunās aplikācijas, jo tā ir ļoti neērta lietošanai cilvēkiem ar sliktu redzi vai citādiem funkcionāliem traucējumiem. Teica, ka atslēgs, bet nav atslēgts joprojām. Ziņojām atkal. Domāju, ka viņi negrib to darīt, bet spiež ņemt šo pakalpojumu. Es personīgi TV neskatos, bet ģimenē ir cilvēki, kuriem tas ir svarīgi. Dom'ju, ka viss iet uz 2023. gadā atzīto terminu ASV/Kanādā "enshitification", kas nozīmē, ka solītie uzlabojumi patiesībā padara dzīves kvalitāti sliktāku un lielo milžu intereses pār iedzīvotājiem svarīgākas.
Varbūt vajag 1reiz samaksāt datorpecam, nevis dauņukam?