Tet - Gaidu mājas interneta pieslēgšanu 5 nedēļas
Pirmo reizi sazinājos ar Tet aptuveni 16. Janvarī, lai pieslēgtu mājas internetu. Viss gāja ļoti forši un man teica, ka ar mani tuvākajā laikā sazināsies kas un kā. Paiet aptuveni nedēļa un neesmu saņēmis nekādu rēķinu vai līgumu. Zvanu un jautāju; operators Saka, ka viss ir kārtībā un rēķinu saņemšu līdz 31. Janvārim. Pienāk šī diena un rēķina kā nav, tā nav. Zvanu atkal, un operators Saka, ka līguma un rēķina sastādīšanas process nav ātrs, un man atbildi sniegs 10 darba dienu laikā. Esmu jau gaidījis 2 nedēļas un nesparotu kāpēc man tika sniegta maldinoša informācija, ka rēķins būs 31. Janvārī. Es uzzvanu aptuveni pēc 7 darba dienām un operators bez nekādas paskaidrošanas Saka, ka jāgaida vel 10 darba dienas. Tad nākamo reizi zvanu aptuveni 12. Februarī un operators Saka, ka rēķins izskatoties gatavs un ar mani tūlīt sazināsies cits departaments, jo operators nemācēja vairāk izstāstīt. Nākamajā dienā man zvana tets un Saka, ka ar līgumu viss ir kārtībā un vajag tikai pārvaldnieka parakstu kuru dabūs līdz 21. Februārim. Šodien ir 20. Februāris un es neesmu saņēmis nekādu ziņu, rēķinu vai informāciju. Ja līdz šim tas nav noticis, tad visdrīzāk nebūs nekā arī 21. Feb. Ar operatoriem runāju laipni un neprašņāju kāpēc tik ilgi jāgaida un kas vispār notiek. Pārbaudīju ari savu tet telefona aplikācīju un arī tur neredzu nedz rēķinu, nedz līgumu. Izskatās, ka tet vairs nav vajadzīgi jauni klienti.
Kopumā esmu nogaidījis aptuveni 5 nedēļas un sen jau būtu aizgājis pie cita piegādātāja, ja būtu tāda iespēja. Nekad nav bijusi šāda situācija, jo citas kompānijas, kā arī tet maniem draugiem un paziņām ir sastādijušas rēķinu un uzstādijušas internetu diezgan ātri. Ja 21. Feb. Saņēmšu rēķinu, protams, sūdzību izņemšu.
Komentāri (4)
Kādu rēkinu gaidi, ja tev nekas vēl nav pieslēgts? Es tev savu rēķinu varu pārsūtīt..
Ekspluatācijas reķinu…
Kaut kāds internets taču tev ir, ja reiz raksti sūdzību?
Sūdzību izņemt nevar,tikai apstiprināt kā atrisinātu