Tet - Slikts serviss, nekvalitatīvs pakalpojums
Labdien!
Vēlos jūs informēt, ka Tet piekopj negodīgu biznesu, sniedz nekvalitatīvu pakalpojumu, ilgstoši nevar novērst bojājumus, nevar atrast nestandarta risinājumus problēmas risināšanai. Negodīgos nolūkos apzinoties, ka klients ir uzrakstījis iesniegumu par līguma pārtraukšanu, dara visu, lai no klienta izspiestu apstiprinājumu par bojājuma novēršanu, tad suta paziņojumu, ka bojājums ir novērs, iepriekš šāda rīcība nekad nav bijusi. Ievāc datus un dokumentus savai aizstāvībai.
Tet līgumi ir sastādīti negodīgi, tikai un vienīgi Tet interesēs, klients netiek pasargāts no tet negodīgas rīcības, ja bojājums ir ilgstošs proporcionāli tiek pārrēķināts rēķins, bet kopumā par ilgstošāku periodu, tas netiek uzskatīts par nekvalitatīvi sniegtu pakalpojumu un atsevišķi gadījumi nesummējas.
Atkāpšanās iespējas līgumā ir tikai tet, klientam tas ir iespējama tikai ar soda sankcijām. Nekad mūžā vairs nebūšu tet klients, savu pārliecību arī nostiprināju ar pēdējā laikā izskanējušajām apsūdzībām, digitālās tv ieviešanā, bijušajam tet valdes priekšsēdētajām, kā arī par dāsnajām kompensācijām 500000 apmērā un tas vis uz mūsu rēķina.
Tet ir zaudējis manu uzticību. Nevienam neiesaki izmantot tet akmens laikmeta tehnoloģijas ar vadiem caur visām istabām.
Vīlies bijušais klients
Sveiki! Paldies par ziņu! Lai varētu komentēt nekvalitatīvi sniegto pakalpojumu, būtu lūgums atsūtīt jūsu klienta/līguma numuru - izpētīsim gan bojājumu vēsturi, gan kompensāciju apjomu, taču līgumā ir norādīts - ja bojājums pēc tā pieteikšanas netiek novērsts 3 darba dienu laikā, par katru nākamo pienākas atlaide no nākamā mēneša rēķina.
Komentāri (6)
Televīzija ir ok, bet intetnets- tas ir sviests kaut kāds..kā vakars, tā problēmas.. neiet, lago. Zvanīt uz klientu apkalpošanas centru nav jēgas, saka, ka viss ir kārtībā. Bet reāli, tet internets ir pēdējais mēsls. Neiesaku nevienam.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sveiki, aicinām, lūdzu, atsūtīt mums privātajā vēstulē savu klienta numuru sociālajos tīklos www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv ar precīzāku problēmas aprakstu - ar prieku palīdzēsim.
Palasot 500+ sūdzības, skaidrāks par skaidru, ka tie ir blēži
Viņu laiks, kā pakalpojumu sniegšana privātajam klientam strauji tuvojas nobeigumam.
atcerieties bija tāds VIASAT ar savu negodīgo komercpraksi.
Tet ir tas pats. Pilnīga ņirgāšanās par privāto klientu. Un diezin vai te var ko vairs glābt.
Skolā vajadzētu mācīt kā piemēru. Kā ideālu biznesu ar milzu resursiem sabojāt. Gan jau arī biznesa klienti drīz to sapratīs.
Sveiki, ja novērojat kādas problēmas ar mūsu pakalpojumu kvalitāti vai citādāk, droši rakstiet mums ziņu privātajā vēstulē sociālajos tīklos www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv, palīdzēsim situāciju atrisināt!