Tet - Slikts serviss. Naudas neatgriešana
12.04.2021 iesniedzu Tet kompānijai iesniegumu par to, lai atgriež man atpakaļ manu naudu, jo viņi bija atsūtījuši kļūdainus rēķinus kā rezultātā izveidojās pārmaksa 48,00e vērtībā. Pēc iesnieguma iesniegšanas atnāca atbilde, ka iesniegums tiks izskatīts un nauda tiks atgriezta mēneša laikā. 13.05.2021 atkal vērsos pie viņiem, ka jau ir pagājis mēnesis, bet naudas vēl nav. Uz ko saņēmu atbildi, ka viņiem esot nepieciešams vēl mazliet laika. Šodien,17.05.2021 sazvanīju Tet konsultantu un man atbildēja ka vēl nedēļu man esot jāgaida, jo viss esot aizkavējies. Vai diez viņi tā pat gaidītu, ja atbildētu, ka nauda par rēķinu būs nedēļu vēlāk, jo viss ir aizkavējies?
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un par kavēšanos ar atbildi! Lūgums norādīt savu klienta numuru vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt visas problēmas atrisināt!
Pievienot komentāru