Tet - Slikts serviss
Biju tet klients >10 gadus un lietoju optisko internetu. Viss jau it kā bija labi, bet iepriekšējos 2 gadus bija problēmas ar interneta savienojumu, regulāri zuda ātrums. Tet vainu protams meklē pie klienta visādos veidos, tikai ne savā pusē. Pēc vairākkārtējām lūgumiem pārbaudīt, interneta stabilitāte mistiski uzlabojās pēc kaut kādiem uzlabojumiem, kad beidzot pieslēdzās kāds speciālists.
Wifi rūteris aizvēsturisks, mainīt to negrib. Tā vietā iedod papildus ierīci (mesh ierīci) , kura nekādu uzlabojumu nedod, jo pats wifi rūteris signālu dod pietiekamu visās telpās.
Cenas neadekvāti augstas salīdzinot ar citiem. Nespēj iedot adekvātu tirgus cenu ilglaicīgam klientam, tā vietā piedāvā pieslēgt par "samazinātu cenu" un "ātrāku" pamata internetu optika ar terminētu 1 gada vienošanos. Protams atšķirību nekādu nemaz nejutu (parasts pilsonis kurš atver e-pastu un delfus, to arī ar nekad nejūtīs) , turklāt salīdzināju ar konkurentu ātrumu speedtest - tet krietni atpaliek..
Vislabākais sākās tajā brīdi, kad vēlies atteikties no viņu pakalpojumiem un izmēģināt konkurētu servisu, kad apriebās ņemties ar tet katru gadu. Tet piedāvā atslēgt pakalpojumu uz laiku (par 5 eur/mēnesī) , ko arī izdarīju, jo 2 interneta pieslēgumi vienlaicīgi nav nepieciešami, un gadījumā, ja tomēr pārdomātu un paliktu pie tet, varētu atjaunot. Pēc nedēļas arī pieteicu pilnībā atteikties no Tet pakalpojuma (terminēta līguma ietvaros to arī izdarīju 30 dienas iepriekš un tieši bija pienākušas līguma termiņa beigas) . Izrādās, ja pārtrauc līguma darbību, tev būs jāmaksā par pilnu mēnesi maksa, lai gan internetu neizmanto! Turklāt, ja atslēdz pakalpojumu uz laiku, tad rēķinies, ka mistiskā veidā tavs pieteikums "atteikt pakalpojumu uz laiku" pazudīs un tev teiks, ka tu neesi kaut ko izdarījis līdz galam, kas ir klaji meli.
Kopumā diezgan liela vilšanās tet servisā pēdējos gados un itsevišķi brīdī, kad vēlies atteikt pakalpojumu. Nabags nepalikšu samaksājot pēdējo tet rēķinu, bet noteikti nevarēšu ieteikt tet citiem!
Sveiki! Ļoti žēl dzirdēt jūsu negatīvo pieredzi. Esošā modema nomaiņa ir iespējama, taču jūsu minētajā situācijā pietiktu nomainīt wifi kanālu tajā, jo izklausās, ka jūsu modemā iestatītais wifi apraides kanāls vienkārši konfliktē ar kādu no kaimiņu wifi rūteriem, kas izmanto to pašu kanālu, un brīžos, kad abas ierīces tiek noslogotas, wifi kanāli pārklajas, nomācot viens otra signālu, un internets paliek lēnāks. Ja mājā wifi tīklu ir daudz, alternatīvs risinājums ir pieslēgt mūsu piešķirto ārējo 5GHz wifi rūteri kā galveno, atslēdzot modemā iebūvēto wifi. 5GHz wifi rūterī pieejami daudz vairāk apraides kanālu, šādi samazinot iespēju šādiem konfliktiem ar kaimiņu rūteriem.
Komentāri (1)
Nosprāgsti bada nāvē! Tu kuņas izmetni!