Tet - Slikts serviss
Atgriežot e-veikalā pirkto preci, par atgriešanu jāmaksā pašam. Pēc preces iegādes netiek dotas skaidras norādes kā preci atgriezt. Jāaizpilda vairākas veidlapas un formas ar saviem datiem, lai dabūtu naudu atpakaļ. Sazvanot e-veikalu, darbinieks atsūta nevis tukšu veidlapu, kuru jāaizpilda, lai atgrieztu naudu, bet jau aizpildītu veidlapu ar cita klienta personas datiem uz manu e-pastu. Tad katru otro dienu mēģināja mani sazvanīt, lai risinātu grāmatvedības jautājumus un pajautātu, kādēļ es norādīju savādāku atgriežamās naudas ciparu, nekā preces vērtība - domādams, kā normālā e-veikalā šeit atgriež arī preces atgriešanas izmaksas (bet protams šis nav tas gadījums) . Uz manu jautājumu, kādēļ tik sarežģīts preces atgriešanas process, darbinieks atbild, ka viņi nav ilgi e-veikalu tirgū... Ja šeit kaut ko vēlaties pasūtīt, tad rēķināties, ka par preces atgriešanu būs jāmaksā no savas kabatas (tā droši vien var atstāt labāku iespaidu uz klientiem) . Reģistrējot profilu vai iepērkoties tiek ievākti personas dati, kurus nevar pats izdzēst, bet jāraksta atkal e-pastā brīvā formā, lai dzēš manus personas datus. Liekas, ka viss tur speciāli ir uztaisīts tik sarežģīti, lai cilvēki neatsakās no pakalpojumiem vai neatgriež preces atpakaļ uz e-veikalu un nedzēš savus personas datus, kurus viņi ievāc apkalpojot klientu.
Pirms veicu preces atgriešanu, sazvanīju E-veikala darbinieci, kas teica, ka man tiks atmaksātas arī kurjera izmaksas kuras ir saistītas ar preces atgriešanu un nosauca arī adresi uz kuru prece ir jāatgriež. Taču pēc vairākām dienām piezvanīja cits darbinieks, kas informēja, ka izmaksas par kurjeru neatgriež.
Sveiki, preces atgriešanas sākotnējās instrukcijas ir pieejamas mūsu e-veikala mājaslapā. https://www.tet.lv/veikals/garantija-un-serviss. Tālāk kolēģi ar klientu sazinās un sniedz visu nepieciešamo informāciju. Ja problēma ar jūsu preci vēl nav novērsta, gaidīsim sīkāku informāciju privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook, palīdzēsim.
Pievienot komentāru