Tet - Slikts serviss
Tet internets - ļoti sliktā kvalitāte.
Esam tet klienti gandrīz jau gadu, un pēdējos divus mēnešus tet internets ir ļoti lēns, bieži vien pazūd savienojums.
Ļoti patīkami zoom tikšanās laikā zaudēt savienojumu, tādējādi bojājot sarunas un pakalpojumu kvalitāti.
Sociālos tīklos jūs tik labi sevi reklamējat, bet diemžēl pakalpojumu sniegšana jums ir zem katra kritērija.
Interneta ātrums ir pasliktinājies, nevis uzlabojies, domājams, ka uzņēmumam tacu jaatistā pakalpojumu sniegšana, lai varētu piesaistīt vēl vairāk jaunus klientus.
Jūsu online konsultants ir vispār metams ārā. Lūdzu uzlabojiet aneti, tik vājas atbildes kā tās bija pagājušo gad ir arī šogad.
Kur attistība?
Kur jauni torņi, ātrākai interneta kvalitātei?
Kāpēc man ik pēc 6 mēnešiem jāmaina dekoders, jo vinš visu laiku atteicas strādāt un ik pēc 30 min pazaudē savienojumu?
Lai gan es dzīvoju pašā centrā kur ir torņi.
Atļaušos piebilst, ka tiklīdz interneta maksājums ir nokavēts par dienu, tad tur jūs uzreiz zvanāt un esat klāt.
Par ko man maksāt?
Es izmantoju telefona internetu, jo pat telefons, kas nav rūteris dod labāku kvalitāti un ir uzticams.
Ļoti žēl, ka jūs piedāvājāt šos pakalpojumus, bet nespējat uzturēt tos augstā kvalitātē.
Paldies par uzmanību.
Sveiki! Ja problēmas ar internetu novērojat, izmantojot wifi, var gadīties, ka pie vainas ir wifi rūteris, kurā iestatīts tāds pats wifi kanāls kā kādam no kaimiņu rūteriem un vakaros, kad kaimiņi aktīvāk lieto internetu, abi rūteri sāk konfliktēt, nomācot viens otra signālu. Par to varat pārliecināties, pieslēdzot datoru testam ar vadu pa tiešo pie mūsu interneta modema - ja pieejams pilns interneta ātrums un internets nezūd, vaina būs wifi rūterī. Risinājums - nomainīt wifi kanālu rūtera iestatījumos un apsvērt ārēja 5Ghz wifi rūtera iegādi, kuram šādas konfliktsituācijas ar kaimiņu wifi tīkliem ir mazāk iespējamas. Ja rodas vēl kādi jautājumi - lūgums norādīt savu klienta numuru vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt visas problēmas atrisināt!
Komentāri (6)
Er du en individuel forretningsmand eller en forretningsorganisation, der ønsker at udvide i forretning ?, tilbyder vi finansielle instrumenter såsom BG'er, SBLC'er, MTN'er, LC'er, CD'er og andre på leasing og salg med en sats på 4% + 2% af pålydende værdi og rimelig tilstand fra en ægte udbyder. Du har frihed til at engagere vores lejede faciliteter i handelsprogrammer såvel som i underskrivende projekter som luftfart, landbrug, petroleum, telekommunikation og ethvert andet projekt osv.
E-mail: ~ [slēpt]@gmail.com
Med vores finansielle / bankinstrument kan du oprette kredit i din bank og / eller sikre lån til dine projekter, hvor vores bankinstrument tjener sikkerhed i din bank til at finansiere dit projekt.
Vi leverer med tid og præcision som beskrevet i aftalen. Vores vilkår og betingelser er rimelige, og vi arbejder direkte med udstedende bankudlejningsudbydere. Dette instrument kan indtjenes på dine vegne for op til 100% finansiering. Mellemmænd / konsulenter / mæglere er velkomne til at medbringe deres kunder og er 100% beskyttede. I fuld tillid vil vi arbejde sammen til fordel for alle involverede parter.
Alle relevante forretningsoplysninger gives efter anmodning.
MÆLKERE ER VELKOMMEN & 100% BESKYTTET !
Hvis du er interesseret, bedes du kontakte mig via
E-mail: ~ [slēpt]@gmail.com
Man bija līdziga situācija. . Shrotcut + 4G internets
Rūdenī interneta kvaltiāti dramatiski pasliktinājās un tv skatīties bez raustīšanās bija neiespējami. (Rīga, 4G pārklājums)
Beigās apnika ar šo kantori cītnīties... Sazvanīt viņus nav iespēmas. pēc viņu sazvanīšanas scenārija jau paredzams pa visiem 100% (piedāvā restartēt rūteri vai restartēt aplikāciju) 14dienu atteikuma tiesības esot pagājušasa, attiecīgi tālāk viņiem man janodrošina internets ar ātrumu 256kbit/sec...
Attiecos no šiem paklapojumiem par ko saņēmu līgmsodu 110eur apmērā.
Šobrīd izmantoju citu pakaplojumu sniedzēju un vakaros vairs nav jamocās ar briesmīgu servisu un rūtera restartēšanu.
Smieklīgi tāds arī ir pašreizējais interneta ātrums - 256kbit/sec.
Manuprāt tas ir nepieņemami 2021. gadā. Atceros,ka man šāds ātrums interneta bija 2007 gadā.
Kādu pakalpojuma sniedzēju pašreiz izmanto?
Ceru,ka jaunie potenciālie klienti pirms došanās uz tet izlasīs šīs sūdzibas, lai saprastu,ka šis pakalpojuma sniedzējs noteikti nav tas labākais.
Visvairāk mani fascinē,tas ka liek maksāt 110 euro līgumsodu par sliktu pakalpojumu sniegšanu, customer support 0.
Tajā pašā laikā ļoti labs veids kā papildus iekasēt naudu,kas gan ir ļoti taktisks gājiens.
Iesaku tet.lv investēt naudu attīstībā, lai interneta pārklājums būtu daudz spēcīgāks un uzticamāks, tad nebūs jāparasa 110 eur par līguma pārtraukšanu, jo gluži vienkārši klienti nevēlēsies aiziet.
Sveiki, 4G internetu nodrošinām sadarbībā ar Tele2. Ja fiksētā interneta ātrums ir prognozējams, 4G interneta sistēma ir pavisam citādāka - ātrums vienādi tiek sadalīts visiem klientiem, kas pieslēgušies konkrētajam tornim, tāpēc vakaros tas var kļūt ievērojami lēnāks. Žēl, ka nebijāt pirms tam iztestējis, kāds 4G ir ātrākais tieši pie jums. Savukārt, runājot par Shortcut, šobrī vēl pavisam neilgu laiku web un daļai SmartTV versijas nav pieejams adaptīvais strīms, kas nozīmē, ka brīžos, kad ātrums ievērojami krītas, pārraide nevis automātiski samazina kvalitāti, bet apstājas pavisam. Šajā gadījumā nepieciešams pārraides kvalitāti samazināt manuāli. Ļoti nepatīkami dzirdēt, ka esat no mums atvadījies ar nepatīkamu pieredzi, bet, piekrītot līgumu noslēgt uz gadu, arī pats piekritāt potenciālajam līgumsodam.
Sorry šeit Jūsu jēlā atbilde nestrādā.
Man ir tele2 sakari un palaižot mobīlo hotspotu pat varu sasniegt ātrumu 20mb/s, atļaušos atkārtot mobīlo hotspotu,kas nav rūteris!
Visa gada garumā interneta ātrums vienmēr turējās uz 20 mbs, nebija nekādu sūdzību.
Tagad interneta ātrums zūd, un netikai zūd, bet ik pēc 30 min parādās ka savienojums nav pieejams.
Jūs vispār lasījāt manu sūdzibu?
Žēl,ka nebijāt testējis interneta ātrumu, Jūs mēģinat mani paķert uz muļķi norādot to,ka interneta ātrums nav mainījies, lai gan to redzu skatoties netflix, lejupielādējot lielus failus.
Pastāstiet kā ar Jūsu dekoderi iespējams lejupielādēt 256MB lielu failu 50 minūšu laikā.
Vai tas nav zem pašas zemākās kritikas?
Ieslēdzu mobīlo hotspotu un fails tiek lejupielādēts 2 minutēs.
Apbrīnojami.
Lūdzu gādājiet man jaunu dekoderi, protams, par nosūtišanu domāju,ka būtu jamaksā Jums kā pakalpojuma sniedzējam, jo Jūsu prece nestrādā!
Ļoti labi var redzēt kāda ir Jūsu attieksme pret Jūsu klientiem apskatot Jūsu sudzibas.lv profilu.
6% atrisināti, vai Jūs vispār saprotat,kas tas par līmeni?
Kosmonauti.
Paldies par vājo atbildi kā arī par uzmanību.
Sorry šeit Jūsu jēlā atbilde nestrādā.
Man ir tele2 sakari un palaižot mobīlo hotspotu pat varu sasniegt ātrumu 20mb/s, atļaušos atkārtot mobīlo hotspotu,kas nav rūteris!
Visa gada garumā interneta ātrums vienmēr turējās uz 20 mbs, nebija nekādu sūdzību.
Tagad interneta ātrums zūd, un netikai zūd, bet ik pēc 30 min parādās ka savienojums nav pieejams.
Jūs vispār lasījāt manu sūdzibu?
Žēl,ka nebijāt testējis interneta ātrumu, Jūs mēģinat mani paķert uz muļķi norādot to,ka interneta ātrums nav mainījies, lai gan to redzu skatoties netflix, lejupielādējot lielus failus.
Pastāstiet kā ar Jūsu dekoderi iespējams lejupielādēt 256MB lielu failu 50 minūšu laikā.
Vai tas nav zem pašas zemākās kritikas?
Ieslēdzu mobīlo hotspotu un fails tiek lejupielādēts 2 minutēs.
Apbrīnojami.
Lūdzu gādājiet man jaunu dekoderi, protams, par nosūtišanu domāju,ka būtu jamaksā Jums kā pakalpojuma sniedzējam, jo Jūsu prece nestrādā!
Ļoti labi var redzēt kāda ir Jūsu attieksme pret Jūsu klientiem apskatot Jūsu sudzibas.lv profilu.
6% atrisināti, vai Jūs vispār saprotat,kas tas par līmeni?
Kosmonauti.
Paldies par vājo atbildi kā arī par uzmanību.