Tet - Slikts klientu serviss
Klienta numurs 13497744.
Liekas, ka pēdējos pāris gados TET ir atlaiduši no darba visus savus klienta atbalsta speciālistus un tagad tur atbild uz ziņām pirmā kursa studenti savā brīvajā laikā par bezmaksas roltona paciņu dienā, citādi es šo situāciju izskaidrot nevaru.
Atnāca vēstule no TET, ka mainīs interneta pieslēgumu no 200mbit uz 1000, maksāt arī vajadzēs vairāk (21.50 tikai par internetu, un tā vēl ir "īpašā cena", vienkārši smieklīgi, ņemot vērā ka internets vēl viņiem ir tā nevisai, jo izmanto, maigi sakot, sū**gus ķīniešu dzelžus), ja gribi atteikties no šī super izdevīgā tarifa, tad jāzvana uz atbalsta centru.
Tā kā runāt pa telefonu man iespējas šobrīd nav (pirmkārt darba grafika dēļ, otrkārt slimoju un burtiski nav balss, treškārt - nu riebjas man visa šitā pierunāšana uz to, kas man NAV vajadzīgs), uzrakstīju viņiem ziņu caur Mans TET, ka mani apmierina tas tarifs, kas man ir tagad, un ka gribu palikt pie tā. Uz ko man pēc nedēļas atbild, ka nevarēja mani sazvanīt un tālāk bija atkal standarta copy-paste ziņa par to, ka 1000mbit tas ir vau un cena man ir super-īpaša un cik ļoti viņiem rūp viņu klienti. Es paskaidroju, ka nevaru runāt (vienalga zvanīja, jā, TIK ĻOTI viņiem rūp ko tu saki) un vēlreiz teicu, ka man nav vajadzīgi 1000mbit (pat 200 man īpašī nebija vajadzīgi, godīgi sakot, bet toreiz vismaz cena palika tāda pati), īpaši jau par tādu "izdevīgu" cenu, uz ko man atsūtīja atbildi, ka atteikums NO TET PAKALPOJUMIEM ir pieņemts un lauza ar mani līgumu. Vienā un tajā pašā sarakstē bija dažādi operatori un pēdējais nemaz neizlasot par ko bija runa un ka atteikums bija no TARIFA MAIŅAS, nevis no pakalpojuma, atslēdza man internetu, kas man bija no 2017 gada. Ko es varu teikt, ja tagad vajadzēs slēgt jaunu līgumu un nevarēs atjaunot veco, tad beidzot pārvarēšu savu slinkumu un aiziešu pie cita provaidera, par to paldies, jo mans slinkums bija vienīgais, kas mani vēl turēja pie TET. :)
Sveiki! Atvainojamies kolēģu vietā, ka jūsu vēlmes netika sadzirdētas! Katra klienta gadījumu izvērtējam individuāli, un arī situācijās, kur klients nepiekrītat pakalpojumu izmaiņām, cenšamies rast risinājumu! Ja joprojām abpusēji pieņemams risinājums nav atrasts, lūgums norādīt jūsu klienta numuru - centīsimies palīdzēt!
Pievienot komentāru