Tet - Slikta attieksme pret ilgadējiem lojāliem klientiem
Tet sliktākā attieksme pret lojāliem klientiem kuri gadiem izmanto tet. Lojāliem netiek piedāvātas atlaides, tikai tad ja pazvana, Saka ka vēlos beigt līgumu, iešu pie bites... Pēkšņi operators spejīgs dot 50% atlaidi uz 1 gadu. Tik pretīga attieksme kur atlaides ir tikai jauniem, galīgi nerūp vecie klienti kuri gadiem maksā un lauj firmai eksistēt.
Sveiki! Ikviens esošais/ilggadējais klients kādreiz ir bijis "jaunais" klients, pirmoreiz pieslēdzot mūsu pakalpojumus un lielākā daļa tobrīd jau arī ir izmantojuši kādas "jauno" klientu akcijas. Taču ja jūtaties, ka šobrīd pārmaksājat par mūsu pakalpojumiem, ka to kvalitāte neattaisno cenu vai vienkārši jums ir jebkāda veida sūdzības par mūsu pakalpojumiem vai servisu, allaž gaidīsim ziņu ar klienta datiem un problēmas aprakstu - darīsim visu, lai palīdzētu!
Komentāri (2)
Tāda politika viņiem ir jau izsenis.Vēl tad , kad tie saucās Lattelecoms. Ātrāk nekādas atlaides seniem klientiem nepiedāvās,tikai iegādāties kādu papildpakalpojumu par,kuru attiecīgi ir jāmaksā vairāk. Sakustas viņi tikai tad ,kad paziņo par to ka tiks lauzts ar viņiem līgums. Uz gadu jau viņi piešķir atlaides ,jo inflācijas,cenu kāpumi un t.t. Starp citu arī pie mobilajiem tā ir ,ka atlaides piešķirs tikai,kad pasaka par promiešanu,tad arī tie sarosās.Precīzāk ,sarosās attiecīga grupa pie pakalpojumu sniedzējiem ,kurus sauc par '' čurniem'' .Tie ir klientu noturēšanas speciālisti ,kuri parasti ar atlaidēm pierunā klientus palikt,jo tomēr labāk ,ka kaut kāda nauda ieripo uzņēmuma kontā , nekā kļūst mazāk.
Господи! Сперва Lattelecom стараниями Илмара Бишопа (кто-то ещё его помнит? Это деятель из Visu Latijai/TB-LNNK) приХватизировали и прожали, оттуда выгнали всех, кому за 40, потом - русских. А Бишопа услали в третьесортную страну на Карибах "Чрезвычайным и полномочным послом ЛР", где его и убрали, подстроив "смерть по естественным причинам"...