www.sudzibas.lv Tet Slikts serviss un klientu mānīšana

TET SIA - Slikts serviss un klientu mānīšana

Tet internetveikalā pasūtīju austiņas Samsung Galaxy Pro, piegādes datums tika norādīts 27.01.2021. Šodien ir 28.01.2021. Un ziņa no Tet par to ka pasūtījums tiktu nogādāts kurjeram vēl nav saņemtas. Uz e-pastiem neatbild, un ar operātoriem arī nav iespējams sazināties. Neiesaku iepirkties šajā internetveikalā!

28.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 03.03.2021

Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lielai daļai tirdzniecības vietu pārejot uz attālinātu darbību, tieši uz kurjeriem un preču piegādes dienestiem šie jaunie apstākļi radīja lielāko slodzi, kā rezultātā kavējas gan preču piegādes no ražotājiem un preču piegādātājiem, gan arī pēc preces saņemšanas - tās piegāde pircējam. Darām visu, lai preces piegādātu pēc iespējas ātrāk un ļoti atvainojamies katram, kuram nācies gaidīt ilgāk kā gribētos.

M

Komentāri (2)

T Taisnīgums99 28.01.2021

mik, paldies par jusu noderigo ieteikumu, ja jums gadas problemas maxima vai rimi tad ari zinjotiet, lai visi zinatu, ka tur nav ieteicams iepirkties.

V Vykentija 03.02.2021

Ko tu dzen?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes