Tet - Piestāda jau apmaksātus rēķinus
Lasot iepriekšējās sūdzības par Sia “Tet”, saprotu, ka mana situācija ne tuvu nav unikāla.:) Man bija izveidojies parāds par pakalpojumiem, dēļ kura tika atslēgts internets un televīzija. Zvanīju uz info tālruni 177, lai vienotos par parāda apmaksu, sarunā ar operatori uzzināju, ka pakalpjumi tiks pieslēgti atpakaļ, tikai tad, kad tiks apmaksāta visa parāda summa un, ja to neapmaksāšu, Tet var lauzt līgumu ar mani (kas manā gadījumā nozīmētu pamatīgu soda naudu, jo man ir noslēgts terminēts līgums ar viņiem). Tā arī izdarīju - 08.03.24 Mans.Tet pašapkalpošanās portālā apmaksāju visu parāda summu, palika vēl viens neapmaksāts rēķins, kura apmaksas termiņš vēl nebija pienācis. Pakalpojumi tika ātri pieslēgti atpakaļ. Pēc 6 dienām -14.03.24 - man atkal tika atslēgti pakalpojumi. Ieejot mans.tet pašapkalpošanās portālā konstatēju, ka pēkšņi ir parādījušies it kā 3 neapmaksāti rēķini, no kuriem divi par mazām summiņām ar veciem datumiem un viens pēdējais rēķins, kura apmaksas termiņš uz to brīdi bija nokavēts 3-4 dienas. Interesanti, jo, kad apmaksāju parādu, man palika tikai viens neapmaksāts rēķins.:) Todien saņēmu arī e-pastu no Tet, kurā bija teikts, ka, ja līdz dienas beigām nesamaksāšu pēdējo rēķinu, mans parāds tiks nodots parādu piedziņas kompānijai (atkārtošos - pēdējā rēķina apmaksas termiņš bija nokavēts 3-4 dienas un tā summa apmaksai bija 24.50€, vai nav “nedaudz” pārspīlēts?:)). Nākamajā dienā - 15.03. - zvanīju atkal uz 177, lai noskaidrotu, kas par lietu. Operatore paskaidroja, ka divi pēkšņi parādījušies rēķini par mazajām summiņām ar veciem datumiem ir soda naudas par kavētajiem maksājumiem, kaut gan viss parāds taču tika apmaksāts 08.03., bet šie pēkšņi parādījušies it kā neapmaksātie rēķini, bija ar atpakaļejošiem datumiem. Operatore solīja atzvanīt un informēt par problēmas risinājumu, kas arī tika izdarīts - saņēmu solījumu, ka pakalpojumi dienas laikā tiks pieslēgti atpakaļ. Bet, kā saka, solīts makā nekrīt!:) Nākamajā dienā - 16.03. (šodien) - atkal zvanīju uz 177, jo pakalpjumi vēl joprojām nav pieslēgti. Atkal tika solīts atzvanīt, noskaidrot, risināt. Atzvanīja - risinājuma nekāda neesot.:) Paskaidroja tikai to, ka pakalpojumus nesaņemšu, bet rēķins par tekošo mēnesi tik un tā man tiks piestādīts pilnā apmērā par visu mēnesi, kaut arī reāli izmantojusi Tet pakalpojumus būšu tikai 5-6 dienas. Rezultātā, lai risinātu šo problēmu, esmu no savas puses apmaksājusi visu parāda summu, 4 reizes zvanījusi uz 177 (kas, kā pēdējā sarunā ar operatori noskaidrojās, ir maksas Nr.). Esmu Tet kliente jau 10 gadus un esmu ļoti vīlusies par šādu krāpniecisku attieksmi. Izlasot arī citu cietušo sūdzības, saprotu, ka esmu pieļāvusi milzīgu kļūdu saistoties ar šo kantori un meklēšu risinājumus, kā atbrīvoties no saistībām ar viņiem, jo man nav pieņemi, kā var prasīt samaksu par pakalpojumu, kuru viņi nav nodrošinājuši un piestādīt jau apmaksātus rēķinus ar atpakaļejošu datumu.
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Priecāsimies, ja norādīsiet savu klienta numuru, lai varam izpētīt attiecīgo gadījumu un rast risinājumu!
Komentāri (1)
Par ko balsoji?