www.sudzibas.lv Tet Neievēro līguma noteikumus

Tet - Neievēro līguma noteikumus

Neiesaku TET pakalpojumus nevienam.
Darbinieki mēlo, laicīgi netika atslēgti pakalpojumi, darbinieku, neuzmanības dēļ un beigas vainīgs pats klients!
Katram darbiniekam savs stāsts un risinājums, nav vienas kopējas vadlīnijas.
Kvalitāte ir briesmīga, pa vakariem internets vispar neiet!
Līguma noteikumus neievēro, neatgādina par neapmaksātu rēķinu, bet uzreiz nosūta uz INKASSO. Rēķinus e-pasta nav iespējams apskatīt, obligāti jālieto mans.tet.lv

06.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 07.05.2021

Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūgums norādīt savu klienta numuru vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt visas problēmas atrisināt!

Papildināts M_T 08.05.2021

Ar ko Jūs man gribat palīdzēt?
Piebildšu ka TET darbinieki vēl melo, viens raksta ka atgādinājums par neapmaksātu rēķinu bija robot zvana veida, šodien sanemu informāciju, ka tomēr bija SMS. Interesants ir tas, ka ne vienu, ne otru es nesaņemu!
Ja, klients slēdzot līgumu ar TET norādīja, ka visu aktuālu informācija, tā skaita rēķinus un atgādinājumus vēlas saņemt elektroniski, lūgums, arī sūtīt elektroniski, nevis Jūs spiežat lietot mans.tet.lv .Informēju ka tādi portāli ka mans.tet.lv, mans.lg.lv, mans.tele2.lv. elektrum.lv tas nav obligāts pasākums. Tā ir priekšrocība, nevis obligāts pasākums!

Es neesmu apmierināts, ar to, ka parāds nodots uz INKASSO, bez brīdinājuma par to! Pat oficiālajā vēstule no TET nav norādīts apmaksas tērmiņš. Kā tā var būt?

Papildināts M_T 08.05.2021

Un rēķins, protams, ir apmaksāts, bet INKASSO % atsakos maksāt, pamats tam, ka TET neatsutija atgādinājumu un oficiālajā vēstulē arī nenorādīja apmaksas terminu! Tas kas rakstīja oficiālu vēstuli - pareizrakstības neievērošana, nav atgādinājuma no TET - līguma neievērošana.
Mēs esam visi cilvēki, un vienkārši varam aizmirst laicīgi samaksāt, tāpēc atgādinājumi tam arī domāti

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 08.05.2021

Būsim priecīgi saņemt jūsu klienta numuru, lai varētu situāciju pārbaudīt un atrisināt.

Papildināts M_T 26.05.2021

Lūdzu ; 13314964

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes