Tet - Neievēro līguma noteikumus
Neiesaku TET pakalpojumus nevienam.
Darbinieki mēlo, laicīgi netika atslēgti pakalpojumi, darbinieku, neuzmanības dēļ un beigas vainīgs pats klients!
Katram darbiniekam savs stāsts un risinājums, nav vienas kopējas vadlīnijas.
Kvalitāte ir briesmīga, pa vakariem internets vispar neiet!
Līguma noteikumus neievēro, neatgādina par neapmaksātu rēķinu, bet uzreiz nosūta uz INKASSO. Rēķinus e-pasta nav iespējams apskatīt, obligāti jālieto mans.tet.lv
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūgums norādīt savu klienta numuru vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt visas problēmas atrisināt!
Ar ko Jūs man gribat palīdzēt?
Piebildšu ka TET darbinieki vēl melo, viens raksta ka atgādinājums par neapmaksātu rēķinu bija robot zvana veida, šodien sanemu informāciju, ka tomēr bija SMS. Interesants ir tas, ka ne vienu, ne otru es nesaņemu!
Ja, klients slēdzot līgumu ar TET norādīja, ka visu aktuālu informācija, tā skaita rēķinus un atgādinājumus vēlas saņemt elektroniski, lūgums, arī sūtīt elektroniski, nevis Jūs spiežat lietot mans.tet.lv .Informēju ka tādi portāli ka mans.tet.lv, mans.lg.lv, mans.tele2.lv. elektrum.lv tas nav obligāts pasākums. Tā ir priekšrocība, nevis obligāts pasākums!
Es neesmu apmierināts, ar to, ka parāds nodots uz INKASSO, bez brīdinājuma par to! Pat oficiālajā vēstule no TET nav norādīts apmaksas tērmiņš. Kā tā var būt?
Un rēķins, protams, ir apmaksāts, bet INKASSO % atsakos maksāt, pamats tam, ka TET neatsutija atgādinājumu un oficiālajā vēstulē arī nenorādīja apmaksas terminu! Tas kas rakstīja oficiālu vēstuli - pareizrakstības neievērošana, nav atgādinājuma no TET - līguma neievērošana.
Mēs esam visi cilvēki, un vienkārši varam aizmirst laicīgi samaksāt, tāpēc atgādinājumi tam arī domāti
Būsim priecīgi saņemt jūsu klienta numuru, lai varētu situāciju pārbaudīt un atrisināt.
Pievienot komentāru