Tet - Neieinteresēts, neatsaucīgs, paceļ balsi un nomet klausuli
Man ir TET televīzorā ievietojamā kodu karte. 2022. gada 11.jūnijā piezvanīju TET tehniskai palīdzībai ar lūgumu palīdzēt Samsung televīzorā atrast kā būtu iespējams nomainīt nomainīt angļu valodu uz latviešu valodu. Visa saruna bija samērā neieinteresēta un ļoti nekompetenta. Es tiešām lūdzu ieinteresētību palīdzēt. Bet kad uz pults nebija pogas tools, tad man sestdienas vakarā tika ieteikts uz Samsung palīdzības dienestu nodiktējot numuru, labi zinot ( bet tagad jau sāku domāt, ka šis palīdzības dienesta darbinieks to laikam nezināja, jo kāpēc gan tas būtu viņam jāzina ). Protams, ka es aizrādīju, ka esam mainījuši savulaik izmantoto operatoru TET pret Balticom, jo tiešām , man patīk cik zinoši tiek risinātas klienta jebkuras TV problēmas. Kad to pieminēju tehniskās palīdzības cilvēkam, viņš sarunas laikā pacēla balsi strīdoties pretim un beidzot nometa klausuli. NOMETA KLAUSULI. Es nesaprotu - vai tiešām bija grūti uzprasīt kāds mana televizora numurs un saprast kāda man ir pults atrodot info internetā un profesionāli atrisināt manu problēmu. Vai tad uzņēmumā netiek veiktas darbinieku apmācības ? Esmu ļoti vīlusies un nevienam TET pakalpojumus noteikti neieteikšu.
Sveiki, atvainojamies, ka jums radīts šāds slikts iespaids. Tet tehniskā dienesta darbiniekiem tiešām pienākumos neietilpst mācēt katrā televizorā nomainīt valodu, šo noteikti ir iespējams viegli atrast internetā, tomēr jebkurā gadījumā kolēģim nevajadzēja radīt iespaidu, ka viņš ir neieinteresēts.
Gaidīsim privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook zvana laiku un numuru no kā zvanījāt, izpētīsim konkrēto zvanu. Tāpat droši rakstiet mums privāto vēstuli vai arī Mans Tet portāla Saziņas sadaļā, ja rodas kādas problēmas ar Tet pakalpojumiem, palīdzēsim.
Komentāri (8)
Jūs pie ģimenes ārsta ejot prasat lai jums apavus salabo?
Tet tehniskā atbalsta dienestam tādas lietas nav jārisina bet gan jūsu pieminētajam Samsung.
Varējāt vēl uz policiju pazvanīt.
Cik dumjam jābūt, lai izdomātu tādas nesaderīgas līdzības?
Atvainojiet, tur, kur es tajā laikā atrados internetu uztver ļoti slikti. Tas ir lēns un bieži vien meklētās lapas ilgi lādē un vispār izmet ārā. Jūsu pieminētā līdzība ir galīgi nevietā, ja vien tā nebija vēlēšanās, kārtīga latvieša stilā, pakašķēties. TET tehniskās palīdzības dienestam nelūdzu salabot kurpes ne recepti izrakstīt. Palūdzu sniegt tehniska rakstura palīdzību, lai bērni varētu skatīties savas pārraides. Un lai nu kā arī nebūtu, darbinieks nedrīkst pacelt balsi uz klientu un nomest klausuli. Ja jūs esat pieradis pie tādas attieksmes, tad to nevajadzētu attiecināt uz visiem pārējiem !
Kad sāksiet mācīties valodas? sen jau būtu laiks.
Ja es būtu viena pati, valoda nav problēma, bet bija dažādu gadu cilvēki, kuri mācījušies vācu valodu vai valodas ļoti sen atpakaļ un sestdienas vakara atpūtas laikā ir vēlme gūt baudāmu vakara atpūtu. Man ir prieks par Jums, ka protat vairākas valodas.
Jo tālāk, jo trakāk. Televizora rokasgrāmata, interneta vai arī nedaudz pačākarējoties varētu atrast.
Kā Jūs sakiet '' pačakarējoties '' , bet atrados tur kur bija slikts un ļoooti lēns internets. Lapas nevēra vaļā vai vispār meta ārā. Tāpēc arī tika zvanīts Tehniskam dienestam. Pirms kādu pamācīt, varējāt vienkārši uzdot šādu jautājumu. Obligāti jāieslēdzas visgudrajam latvietim. Bet tas , ka operators atļaujas bļaut sarunas laikā un nomest klausuli, tas taču ir visai normāli un jūs noteikti pie tādas attieksmes esat pieradis, cik saprotu ?
Pakaļļa - ZAGĻI, KRĀPNIEKI, AFĒRISTI un ĻOTI NEGODĪGI NECILVĒKI !
Labdien,
Vēlos Jūs pabrīdināt, ka šī kompānija Pakaļļa apkrāpj un apzog savus klientus. Tā veido mahinācijas ar rēķiniem, mainot tajā preču nosaukumus un veicot izmaiņas arī preču skaitā, summā, utt. Tās visi darbinieki (menedžeri) uzpērk Jūsu kompānijas pārstāvi, samaksājot Viņam naudu, vai iedodot dāvanas. Tad, kad darbinieks ir uzpirkts un piekukuļots, tad Pakaļļas menedžeris (savas vadības mudināts) sadarbībā ar Jūsu kompānijas pārstāvi veic mahinācijas ar preču skaitu un cenu, lai gūtu papildus peļņu. Viņi izmaina rēķinā preču nosaukumus, skaitus, un/vai cenas un mākslīgi palielinās pakaļļas uzņēmuma peļņu, tā gūstot izkrāptu peļņu. Daļu no tās, tie iedod Jūsu kompānijas pārstāvim, lai tas būtu ieinteresēts, bet lielāko daļu patura sev. Un tā Viņi apkrāpj daudzus klientus.
No sākuma viss ir ok, bet kad uzņēmumi zaudē modrību un uzticās, šim krāpnieku uzņēmumam Pakaļļa un Viņiem izdodās ievilkt savos krāpnieku tīklos
Jūsu uzņēmuma menedžeri, tā Jūs 100% tiksiet apkrāpts un apzagts. Ja Jūs kaut ko atklāsiet, vai ievērosiet nesakritibas, tad šī krāpnieciskā firma Pakaļļa visā vainos Jūsu menedžeri, ka tas pie visa ir vainīgs. Ka, it kā, pēc Viņa lūguma tas esot darīts un, Viņi neesot vainīgi. Nekad un nevienam neiesaku sadarboties ar šo zagļu, krāpnieku un negodīgo uzņēmumu Pakaļļa. Ir vēl daudz un dažādi krāpnieciski darījumi, kādus izmanto šī negodīgā kompānija un par tiem es pastāstīšu kādu citu reizi. Lūdzu, esiet uzmanīgi ar šo zagļu un krāpnieku firmu Pakaļļa.
Tajā uzņēmumā, tās vadība piespiež savus darbiniekus rīkoties negodīgi, lai gūtu papildus peļņu, maksājot un uzpērkot sadarbības partneru menedžerus un pierunā arī tos būt negodīgiem. Esiet modri un, LŪDZU NEKAD NESADARBOJIETIES ar šo KRĀPNIEKU, ZAGĻU kompāniju PAKAĻĻA!