Tet - Negodprātīga attieksme pret klientu, darbinieku nekompetence vai apzināta klientu maldināšana
Sveiki! Vēlos padalīties ar savu negatīvo pieredzi, kas man ir izveidojusies dēļ pārdevēja nekompetences, vai apzinātas maldināšanas. Tātad man sabojājās pulkstenis, par cik vēl ir spēkā garantija, tad nu steidzu to izmantot, par cik pulkstenis tika iesniegts uz remontu jau otro reizi, vēlējos uzrakstīt iesniegumu par preces apmaiņu. Kad vaicāju par šādu opciju, pārdevējs man atbildēja, ka man esot jāsagaida trešā reize kad iekārta salūzīs un tad es varot rakstīt šādu iesniegumu. Izrādās, tie ir klaji meli! Atceraties dārgie pircēji, jums ir šādas tiesības rakstīt jau pirmajā reizē, kad iekārta sabojājās, ko nosaka patērētāju tiesības 28 pants. Žēl ka pats, lētticīgi uzķēros uz pārdevēja teiktā, jo manā gadījumā tagad esmu spiests nēsāt brāķi un vēlpietam turpināt maksāt lielu naudu par pulksteni. Lūdzu neuzķeraties uz šī pārdevēja teiktā. Tāpēc esmu novērtējis Valmieras tet pārdevēja pakalpojuma sniegšanu ar vis zemāko novērtējumu. Ceru, ka kādam tas palīdzēs neiekrist. Pagaidām šķiet, ka uz tet šis neattiecas. 21.2 pants. Labas komercprakses principu ievērošana. Organizējot preču pārdošanu vai pakalpojuma sniegšanu, jāievēro profesionālā rūpība un godīgums attiecībā pret patērētāju.
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūgums norādīt preces pasūtījuma/nomaksas līguma numuru vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt situāciju atrisināt!
Pievienot komentāru