Tet - Negodprātīga attieksme pret klientu
Esmu vīlusies attieksmē no Tet puses pret ilggadējiem klientiem. Kļūdas pēc nenomainīju rēķina nr. Maksājot par tekošo rēķinu un pēc 10 dienām atnāk ziņa, ka neesmu samaksājusi rēķinu un, protams, soda nauda. Vai tiešām nevar atsūtīt atgādinājumu par nesamaksātu rēķinu pirms soda naudas uzlikšanas? Skaidrs, ka tāda attieksme ir speciāli, lai Tet iekasētu vairāk naudas!
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Ja vien, maksājot rēķinu, ir norādīts pareizais klienta/līguma numurs, naudai ir jānonāk pareizajā vietā un nekādiem paziņojumiem par parādiem vairs nevajadzētu būt! Lūgums vai nu papildināt jūsu sūdzību ar jūsu klienta numuru vai arī sazināties ar mums caur savu mans.tet.lv profilu, soc.tīklos vai zvanot 177 - palīdzēsim visu atrisināt! P.S. Lai izvairītos no šādām situācijām, aicinām pieslēgt automātisku rēķinu apmaksu - to varat paveikt vai nu savā internetbankā vai arī savā mans.tet.lv profilā, no jebkuras bankas kartes!
Komentāri (1)
Ja nr. mainās un nav citu opciju, tad labāk atstāt paraugu bez nr. vai Nr.XXXXXX kaut vai, lai acīs krīt.