www.sudzibas.lv Tet Negodprātīga attieksme pret klientu

Tet - Negodprātīga attieksme pret klientu

Esmu vīlusies attieksmē no Tet puses pret ilggadējiem klientiem. Kļūdas pēc nenomainīju rēķina nr. Maksājot par tekošo rēķinu un pēc 10 dienām atnāk ziņa, ka neesmu samaksājusi rēķinu un, protams, soda nauda. Vai tiešām nevar atsūtīt atgādinājumu par nesamaksātu rēķinu pirms soda naudas uzlikšanas? Skaidrs, ka tāda attieksme ir speciāli, lai Tet iekasētu vairāk naudas!

30.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 31.10.2024

Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Ja vien, maksājot rēķinu, ir norādīts pareizais klienta/līguma numurs, naudai ir jānonāk pareizajā vietā un nekādiem paziņojumiem par parādiem vairs nevajadzētu būt! Lūgums vai nu papildināt jūsu sūdzību ar jūsu klienta numuru vai arī sazināties ar mums caur savu mans.tet.lv profilu, soc.tīklos vai zvanot 177 - palīdzēsim visu atrisināt! P.S. Lai izvairītos no šādām situācijām, aicinām pieslēgt automātisku rēķinu apmaksu - to varat paveikt vai nu savā internetbankā vai arī savā mans.tet.lv profilā, no jebkuras bankas kartes!

M

Komentāri (1)

Good Intentions 30.10.2024

Ja nr. mainās un nav citu opciju, tad labāk atstāt paraugu bez nr. vai Nr.XXXXXX kaut vai, lai acīs krīt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes