Tet - Negodīga attieksme pret esošajiem klientiem attiecībā pret jaunajiem klientiem
Esmu ļoti vīlusies tet viņu attieksmes pret pastāvīgajiem klientiem dēļ.
Pagājuša gada (2020) nogalē man saplīsa dekoders, tādēļ zvanīju uz tet, lai nomainītu pret jaunu. Man teica, ka saņemšu to ar kurjeru tikai nākamā gada (2021) sākumā, citu iespēju neesot, jo veikalā viņi to nevar izsniegt esošo covid 19 ierobežojumu dēļ. Protams, ka uz jaungada svētkiem bez tv negribējām palikt, tādēļ ar vīru izlēmām, ka vīrs zvanīs uz tet kā jauns klients un painteresēsies par iespējām. Protams, ka priekš jaunajiem klientiem viss ir iespējams, arī saņemt dekoderu jau tajā pašā dienā veikalā, neskatoties uz esošajiem covid 19 ierobežojumiem… līdz ar to vīrs noslēdza līgumu ar tet par tv abonēšanu, bet es no tet tv abonēšanas atteicos.
P. S.
Vēlos pabrīdināt vai atgādināt (tā gan manis pašas neuzmanība, jo neizlasīju kārtīgi līgumu vēlreiz, pirms atteicos no tet tv abonēšanas) un tet, protams, man to neatgādināja, jo kā mana pieredze rāda, tet pastāvīgie klienti nav svarīgi. Ja esat tet tv abonenti un esat arī iegādājušies kādu ierīci no tet, ziniet, ka pēc atteikšanās no tet tv abonēšanas par ierīci būs jāsamaksā uzreiz visa atlikusī summa un netiks piedāvāta nekāda cita iespēja.
Sveiki, nepatīkami dzirdēt par jūsu pieredzi svētku laikā, bet tad, diemžēl, Omniva pakomāti bija ļoti noslogoti, tāpēc varēja gadīties kavēšanās. Runājot par bezprocentu nomaksu, tā tiešām ir pieejama tikai mūsu klientiem un tas nav noslēpums. Mēs neesam kredītorganizācija un varam piedāvāt preces iegādi uz nomaksu tikai tad, ja persona ir mūsu klients ar aktīvu līgumu par citiem pakalpojumiem.
Cienījamais Tet, es vēl minēju par to, ka pastāvīgajiem klientiem dekoderu izņemt veikalā nebija iespējams Covid ierobežojumu dēļ, bet jaunajiem klientiem dekoderu izņemt veikalā bija iespējams... Vai uz jaunajiem klientiem pagājušā gada nogalē Covid ierobežojumi neattiecās?
Komentāri (3)
Plānoju atteikties no tet, jo kvalitāte ir briesmīga. Mājas internets nevelk datoru un tv. Bērnam bija grūti mācīties. Pilsētas centrā cerēju uz labāku netu kā iepriekš, kad laukos dzīvoju, bet cerības nepiepildījās.
Neizbrīna nekas no autores minētā. Lai parslēgtu no vienas adreses uz jauno, pusotru nedēļu bija jāgaida meistars. Būtu es jaunais klients, gan jau nākamajā dienā atskrietu.
Sveiki, vai brīdī, kad pieslēdzaties internetam ar vadu no mūsu modema, vai nepiegādājam pilnu solīto ātrumu? Diemžēl internets caur wifi ir atkarīgs no daudziem apstākļiem, kurus nevaram ietekmēt. Ja problēmas nav atrisinātas, gaidīsim jūsu klienta numuru privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, palīdzēsim.
Līdzīgi ir ar pakalpojumu cenām, kur jaunajiem klientiem viņas ir labākas kā vecajiem!