Tet - Negaidīti un pretīgi līguma nosacījumi
Pirmais līgums, ar ko sastopos, kas neļauj mainīt pakalpojuma saņemšanas adresi.
Gribēju mainīt adresi saistībā ar pārvākšanos, bet uz izvēlēto adresi nevarēja pārslēgt tehnisku iemeslu dēļ (Tet tur nevar piegādāt pakalpojumu) . Tāpēc slēdzu nost līgumu un rēķinājos ar soda naudu - jāizpērk paņemtā prece (aptuveni 200+ eur)
nākamajā dienā pēc slēgšanas pieprasījuma zvana meitene, Saka, ka es varu pārcelt uz citu adresi to pašu līgumu. Sapratām vēlreiz, ka nevaru tehnisku iemeslu dēļ un vienojāmies, ka varu vēl atcelt līguma slēgšanu mēneša laikā.
Pēc pāris dienām zvana vēl viens konsultants, atlkal tie paši jautājumi, kāpēc slēdzu līgumu utt. Piedāvā maksāt 12.5 esošo 27 eur vietā, ja palieku. Es protams esmu priecīgs, bet atkal paskaidroju vēlreiz, ka tet nevar piegādāt pakalpojumus uz jauno adresi. Apsola, ka noskaidros ar tehniķiem situāciju un atzvanīs. Protams, ka nav nekādu atzvanu.
Priecīgs par jauno Cenas piedāvājumu atradu citu adresi, kur varētu pārcelt savu līgumu - pie radinieces. Pārslēgtu manu līgumu, dalītu maksājumu savā starpā uz pusēm, man nebūsu jālauž līgums un jāmaksā soda nauda. Zvanu tam pašam konsultantam, Saka, ka, varam slēgt uz jaunatrasto adresi tikai vairāk jau 12.50 nevar, bet var 18 eur cenu. Ok, sarunāts, atzvanīs atkal jau tikai lai vienotos par laiku, kad tehniķis brauks pieslēgts paklpojumu.
Paiet pāris dienas un zvana minētā konsultanta priekšniece. Izrādās, ka konsultants nav zinājis manu līgumu un pēc mana līguma es nevaru mainīt pakalpojuma saņemšanas adresi. Kas nozīmē, ka, ja gribu pārvākties, tad jārēķinās, ka obligāti jālauž līgums un jāmaksā 200+ eur (manā gadījumā) soda nauda.
Neskatoties uz to, ka man 2 konsultanti pirms tam 3 sarunās apstiprināja, ka varu mainīt adresi un pat izteica citus piedāvājumus cenām, tet vienkārši atsauc savus piedāvājumus un izraksta sulīgu rēķinu.
Nekādā gadījumā nevienam neiesaku ar tet neko parakstīt. Briesmīgs serviss.
Sveiki, nosacījumu pakalpojumus konkrētajā adresē izmantot vismaz 24 mēnešus līgumā iekļaujam, ja klientam piešķiram gan atlaidi par pakalpojumiem, gan arī e-veikalā pirktai precei. Abonents, noslēdzot līgumu ar terminēto vienošanos, ir ieguvis tiesības noteiktajā termiņā saņemt un izmantot konkrēto pakalpojumu konkrētajā adresē un piedāvājuma ietvaros pakalpojuma atslēgšana uz laiku, maiņa, pārreģistrācija, pārvietošana ar tehnoloģijas maiņu nav iespējama. Nekad nevienu klientu nespiežam līgumu slēgt ar varu, klients pats izvēlas atlaides.
Komentāri (6)
Priekš kam vispār tāda veida līgums jāslēdz!?🤔
Piekrītu. Nezināju, ko parakstu, palaidu to garām un domāju, ka man to arī neviens neuzsvēra tajā brīdi, jo noteikti nebūtu parakstījis, ja zinātu. Tagad to punktu atradu un tik nesaprotami saraktīts, ka neesmu pārsteigts, ka palaidu garām.
Pats parakstīju, protams arī pats vainīgs. Sūdzība vairāk ir par to, cik pretīgus līgums kompānija sastāda un ka no tā jāuzmanās.
Par TET !Neiesaku nevienam slēgt līgumu ar šo firmu !Ja vēlies līgumu izbeigt ,beigās jāmaksā liela soda nauda.
Kaut pirms tam vairākas reizes sūdzējos par sliktu internetu , nekas nemainījas ,solija gan ! Pārgaju uz Biti ,nožēloju ka sen to vajadzēja darīt ! Uzskatu , ka šodien tā strādāt nedrīgst!
Sveiki, problēmas novērojāt caur wifi vai arī brīdī, kad uz testu pieslēdzāties modemam ar vadu nesaņēmāt pilnu solīto ātrumu? Žēl, ka neizdevās problēmas novērst, tomēr atgādinām, ka terminēto līgumu nevienam nespiežam slēgt, piedāvājam arī beztermiņa līgumus.
Lai jums veicas!
Neviena firma neko nespiež. Tikai caur zvaniem un reklāmām uzbāžas ar piedāvājumiem :D.
Pensionare