Tet - Neapkalpo pircējus bez vakcinācijas Qr koda
Pasūtīju preci ar nomaksas līgumu, ar iespēju pašai izņemt preci, kad zvanīju tet iveikalam un prasīju kā varēšu izņemt preci ja nav qr koda tad viņi teica, ka būs izvietota āra tlsts preču saņemšanai. Pēc nedēļas eju pakaļ savai precei un diemžēl pārdevējs man neizsniedza preci, jo nevar apkalpot mani bez Qr koda.. Zvanīju vēlreiz uz tet iveikalu - viņi teica ka pārdevējs var iznest preci ārā, bet diemžēl viņi to neizdarīja, jo neapkalpo pircējus bez vakcinācijas Qr koda...
Kāpēc Tele2 apkalpo isus klientus bez Qr koda bet Tet nē? Tad abi ir pirmo nepieciešamības precu-telekomunikāciju sarakstā?
Šādas attieksmes dēļ apsveru iespēju pariet pie cita pakalpojuma sniedzēja..
Sveiki, jā, tā ir taisnība. Paužot atbalstu cīņā pret Covid-19, Tet veikalos nodrošinām Zaļo zonu. Lai apmeklētu veikalus un saņemtu pasūtījumus, lūdzam pie ieejas uzrādīt derīgu Covid-19 sertifikātu un personu apliecinošu dokumentu. Ja pie preces joprojām nav izdevies tikt, gaidīsim pirkuma numuru privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook un palīdzēsim to saņemt.
Pievienot komentāru