www.sudzibas.lv Tet Krāpšana, viltīgums, negodīgums pret klientu, nožēlojams pakalpojums

Tet - Krāpšana, viltīgums, negodīgums pret klientu, nožēlojams pakalpojums

Manā gadījuma negodīgos nolūkos apziņoties, ka es, kā klients esmu uzrakstījis iesniegumu par līguma pārtraukšanu, brīnumainais tet dara visu lai izspiestu pec iespējas lielāku naudiņu no klienta uz atvadīšanos, un vel vairāk biju izbrīnīts par to, ka ir jāatgriež atpakaļ viņus dzelžus, tas ir tik nožēlojami un zemiski. Šāda attieksme man liekas pazemojoša pret klientu kurš ilgus gadus bija tet pakalpojumu saņēmējs. Tet ir kompānija kura ļoti viltīgi sastāda līgumus. Viņi nebrīdina klientus kad beidzas iepriekšējais līgums un sākas jauns, lidz ar to klients neesot kursā, piemēram, ja viņš grib pārtraukt atrāk līgumu un aiziet pie cita operatora, klientam nāksies samaksāt soda naudu par neizmantotajiem mēnešiem. Tet viltīgi nekad nebrīdina klientu kad beidzas iepriekšējais līgums un sākas jaunais ja klients tajā brīdi varbūt jau negrib izmantot viņu pakalpojumu un pāriet tajā līguma beigšanas brīdi pie cita operatora. Nevienam neiesaku šo kantori!

09.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 10.01.2022

Sveiki, paldies par ziņu.

1. Ja ir noslēdzies divu gadu līgums, kurā saņēmāt atlaidi, nekad nebūs tā, ka automātiski sāksies jauns līgums - vai nu jums būs iespēja parakstīt jaunu, vai arī vienošanās turpināsies par beztermiņa periodu, kurā maksāsiet pilnu pakalpojuma cenu;
2. Ja esat uzrakstījis iesniegumu par pakalpojuma pārtraukšanu, pakalpojums tiks noņemts 30 dienas pēc šī iesnieguma saņemšanas;
3. Visas iekārtas, kuras esam jums izsnieguši, paliek mūsu īpašums. Tās atdot ir ļoti vienkārši - 4-5 darbdienas pēc līguma darbības beigām saņemsiet Omniva kodu un vajadzēs tikai ievietot pakomātā.

Ja rodas vēl kādi jautājumi, droši rakstiet mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, palīdzēsim.

E

Komentāri (2)

Good Intentions 09.01.2022

Es nesaprotu, kas visiem ir ar to uzticību un gadiem klients itkā kompānijām, tas uztrauktu, ja maksā kapeikas. Kompanijām interesē jauni klienti nevis tie kuri ir. Atgriezt dzelžus vairums kompānijām tas ir normāli. Parādi kompāniju kura norādīs vai atzīmēs neizdevīgus nosacijumus un līgumi ir jalasa lai nebūtu idiota lomā. Pēdejais, tas tak ir lattelcom.

W wrp 09.01.2022

"Viņi nebrīdina klientus kad beidzas iepriekšējais līgums un sākas jauns, lidz ar to klients neesot kursā, piemēram, ja viņš grib pārtraukt atrāk līgumu un aiziet pie cita operatora, klientam nāksies samaksāt soda naudu par neizmantotajiem mēnešiem."
Rakstat kaut kādu stulbumu. Ja bija terminētais līgums, tad pēc tā beigām var atteikties jebkurā momentā bez soda naudas, neko vinī tur nevar pagarināt. Cita lieta ja prasat viņiem atlaidi pēc terminēta līguma beigām. Uz ko viņi var piedāvāt atkal noslēgt terminēto līgumu ar no tā izrietošām soda naudām (man vienu reizi iedeva atlaidi uz 2 gadiem tāpat, bez soda naudām, otru reizi jau tikai ar terminetu līgumu). Protams ka dzelžus jāatdod, jo tie vienmēr palika viņu īpašums. Jums no tiem dzelžiem vienalga nekādas jēgas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes