Tet - Krāpšana un slikts serviss
Lai atteiktos no TET interneta pakalpojuma, kuru jau neizmantoju, man vēl par to jāmaksā veselu mēnesi! Vai tā nav klaja naudas izkrāpšana (vai nepamatota sodīšana) no zaudēta klienta? Un tikai tad, kad paziņoju par pakalpojuma pārtraušanu, TET uzreiz rod iespēju šo pašu pakalpojumu piedāvāt par 1/2 cenu! Lai pieslēgtu TET pakalpojumu viņiem telefoniski tas aizņem 10 minūtes, bet lai pārtrauktu - 30 dienas! Iespējams tā viņi grib celt U. Tatarčuka algu, kura tā jau ir gandrīz 17000,- mēnesī?
Sveiki, jā, kopš šī gada septembra tiešām ir šādi līguma noteikumi - pakalpojumi tiek izbeigti pēc 30 dienām, kad esam saņēmuši atteikuma pietekumu. Ja jums rodas vēl kādi jautājumi, droši prasiet, palīdzēsim.
Vai tas nozīmē to, ka arī turpmāk un vienpersoniski, nebrīdinot patērētāju, izdomājot jaunus "naudas izkrāpšanas mahinācijas" turpināsiet apzagt aizejošos klientus?
Sveiki, visi klienti par to tika brīdināti savā Mans Tet profilā. Ar izmaiņām sīkāk varat iepazīties šeit. https://palidziba.lattelecom.lv/lv/palidziba_majai/mltc/ligumi/saturs/1290/
Arī līdz tam sistēma bija līdzīga - līgums tika pārtraukts mēneša beigās, bet atteikums bija jāpiesaka vismaz desmit darbdienas pirms mēneša beigām, lai paspējam informāciju izņemt no savām sistēmām.
Tātad Jūs pareiķinājāt, ka par desmit dienām ar naudas izspiešanu nepietiek, un pielikāt klāt vēl divdesmit dienas! Nu nēpārspējama nekaunības kalngals! Laikā, kad valstī ir pasludināts krīzes stāvoklis, Jūs nekaunīgi atrodat iespēju kā apzagt cilvēkus!? Pēc atbildes var spriest, ka no Jūsu pakalpojumiem atsakās tik daudz cilvēku, ka 10 dienu laikā nespējat visus apkalpot? Nākas secināt, ka Jūsu darbinieki ir ļoti lēni, neizglītoti, līdz ar to, neatbilstoši ieņemtajam amatam. Ja jau Jūs pakalpojumu pieslēdzat dažās minūtēs, tad kāda velna pēc, mūsdienu tehnoloģijas laikmetā, pakalpojuma atslēgšanai vajadzīgs vesels mēnesis?
Pievienot komentāru