Tet - Krāpšana
Uz diviem gadiem tika noslēgts līgums par "Tet" pakalpojuma sniegšanu (internets un tv) . Pakalpojuma Cena, līguma parakstīšanas dienā, bija fiksēta. Bez brīdinājuma informācijas, kas parasti tiek izsūtīta uz e-pastu, pēc gada tika pacelta abonēšanas maksa. E-pasts tiek regulāri pārbaudīts, spama ailes bija tukšas, ienākošo vēstuļu ailēs no pakalpojuma sniedzēja "Tet" par abonentu paaugstināšanu nebija nekādas informācijas. Sazvanoties ar "Tet" palīdzību no augstāk minētās organizācijas tika dota atbilde par to ka brīdinājums par abonenta Cenas paaugstināšanu tika izsūtīts uz manu e-mail pastu. Šī sūdzība sastādīta nekorekta “Tet” informatīvā dienesta pienākuma dēļ. No aprakstītās situācijas un radušos ar mani problēmu ir sekojoši slēdzieni: dotā kompānija "Tet" gadījumā ar mani ir izmantojusi nelikumīgu līguma noslēgšanu par labu sev. No augstāk minētās problēmas negribētos, lai atrastos cilvēki, kas bija ar to saskārušies un apmānīti…..
Sveiki! Paldies par ziņu! Informācija par izmaiņām līgumā tiek nosūtīta uz klienta epastu, kā arī publicēta klienta mans.tet.lv profilā. Ja esat pārliecināti, ka epasts nav nonācis spama folderī, lūgums norādīt savu klienta numuru - pārbaudīsim, kad tas ticis izsūtīts no mūsu puses un uz kādu adresi.
Pievienot komentāru