Tet - Konsultantiem nav vienotas pieejas klientiem
Esam Tet kleinti vairāk kā 5 gadus. Klients ir mans vīrs. Sakarā ar to, ka mājās ar sekošanu izmaksām sekoju es, zwang runāt ar Tet arī es. Vispirms izstāstu konsultantam savu sāpi. Par to, ka esam klienti ilgi, maksājam gandrīz 26eur par internetu līdz 200mb/s un optisko televīziju. Internet ātrums nepārsniedz 30mb/s jau ilgstoši, Cena nesamēRīga. Zvanu runāt, lai dod atlaidi, jo jaunajiem klientiem ir jāmaksā ap 15eur. Man piedāvā tos paus 15eur, bet līgumu uz 24mēn. Un sods laužot 140eur. Tajā pašā laikā cits provvidero piedāvā 12eur, beztermiņa un garantētu interneta ātrumu vismaz 120mb/s. Konsultants piemin, ka var iedot labāku piedāvājumu, jo esam ilgstoši klienti, tikai manam vīram param jāzvana un jāapstiprina jaunais piedāvājums vai jāpiezvana un jāpasaka, ka viņa vārdā turpmāk runās sieva. Vīrs zvana... Cits konsultants. Saruna īsumā: lai kādu pilnvarotu - jāiesniedz notariāla pilnvara, labāku piedāvājumu par 15 eur nevaram iedot. Sarunas beigas. Nopietni? Man tagad katru reizi zvanot uz vienoto numuru - jācer uz veiksmīgu sagadīšanos uz to pašu konsultantu vai kā? Tā cita konsultante pat noklausījās iepriekšējās konsultantes ierakstu sarunai, atzvanīja un pateica vīram, ka neesot bicis izteikts zemākas Cenas piedāvājums. Nu bet proms, jo man neesot nekāda sakara ar līgumu, tāpēc man nepateica ciparu, man pateica, ka var iedot labāku piedāvājumu nekā 15eur. Katrs groza info ką grib. Mēs reāli dusmīgi. Un sadarbību ar tet vairs nevēlamies, kaut vai tikai tāpēc, ka attieksme ir mulsinoša. Kāpēc karts konsultants runā savu? Kāpēc nav vienotas pieejas klientiem? Ka'pec nav vienota atlaižu sistēma esošiem klientiem? Reāli kaitina.
Paldies par ziņu, un ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lai izvairītos no krāpnieciskiem gadījumiem, darbības ar abonenta pieslēgumu var apstiprināt tikai pats abonents, un šai situācijā pareizais risinājums būtu šo saziņu veikt caur jūsu mans.tet.lv profilu - tad nebūs ne jāpārzvana, ne arī jākārto pilnvaras.
Komentāri (1)
Ieteikums - mainiet provaideru noteikti. Ar Tet jau tā arī būs ,ka uztrāpīt uz to pašu konsultantu ir gandrīz neiespejami un ņemot vērā ,ka viņi saņem tūkstošiem zvanus ikdienā diez vai arī arcerēsies jūsu gadījuma.Problemā ir tajā ,ka viniem nav attiecīgas darba programmas,kura būtu aile ar ierakstu par klientu problēmām vai lūgumiem. Tacu notiekti mainiet citu provaideru jo tik augsta summa par tik lēnu internetu nav adekvati no viņu puses.Un kad pieslēgsiet jaunu ,tad notiekti uzreiz notestējiet ātrumu.Tam ir arī vietnes internetā bezmaksas .