www.sudzibas.lv Tet Grūtības, nododot iekārtas

AtrisinātaTet - Grūtības, nododot iekārtas

Neiespējamā misija vai kā var nodot atpakaļ iekārtas Tet uzņēmumam.
Es nolēmu atteikties no Tet Tv pakalpojumiem sakarā ar to, ka tika izslēgti Krievijas kanāli, kurus skatījās mana māte, kā tv mīļotāja.
Jautājumi Tet vadībai:
1) kāpēc es nevaru atdot atbilstošās iekārtās tet klientu apkalpošanas nodaļās?
2) man bija nosūtīta vēstule uz meilu ar nosūtīšanas kodu omniva pankomātam;
3) pirmais mēģinājums – atbilde tāda koda nav, viss var gadīties; otrais mēģinājums – tas pats, piezvanīju pa telefonu 670001770, ilgi spēlējos ar telefona taustiņiem (kāpēc tik [!] sarežģīti?) , atbildēja sieviešu balss un pateica ieviets skaitļus bez burtiem,... Rezultāta nav;
4) pēc „n” mēģinājuma piezvanīju vēlreiz, paspēlējos ar taustiņam („nospiediet n1, pēc tam n2 utt.) , atbildēja vīriešu balss, sekoju viņa padomiem, rezultāta nav. Sazināties ar omniva nevar, jo... Šīs piedzīvojums jau notika ap plkst. 19: 00, bet omnivas tehn. Atbalsts strādā (ak, šausmas!) līdz 18: 00. Ja savlaicīgi nendodot šīs iekārtas, tad tās vērtība tiks iekļauta kārtējā rēķinā.
Mīļā Tet vadība, bet ja manā vieta būtu mana mamma, kurai jau ir 76 gadi? !
Es rītdien, 14.04.2021, pusdienu (vai pēc darba dienas) aizbraukšu uz tet apkalpošanas centru un atstāšu šīs iekārtas!
Es jau ilgus gadus izmantoju Tet pakalpojumus, vienmēr savlaicīgi apmaksāju Tet pakalpojumus, bet rītdien, paskatīšos reakciju, taisos atteikties no citiem šī uzņēmuma pakalpojumiem.

13.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 15.04.2021

Sveiki! Iespēja nodot iekārtas pakomātos tika ieviesta tieši tāpēc, lai atvieglotu līdzšinējo kārtību, jo veikalos iekārtas var nodot tikai pats abonents. Citiem vārdiem, ja iekārtas pieņemtu veikalā, jūsu mammai tās būtu jānogādā pašai. Un tieši šādu situāciju dēļ tika radīta jauna kārtība, kur abonentam pēc pakalpojumu atslēgšanas tiek nosūtīts SMS ar Omniva kodu, ar kuru jebkurš ģimenes loceklis sev ērtā laikā un vietā (jebkurā Omniva pakomātā) varēs nodot lietošanā piešķirtās ierīces! Ja joprojām neesat saņēmuši Omniva kodu, lūgums norādīt mammas klienta numuru un jūsu kontakttelefonu vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - palīdzēsim situāciju atrisināt!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Aleksejs_Daugavpils 15.04.2021

Paldies par atsaucību un atbildi! Es vakar - 14.04.2021. - personīgi apmeklēju Klientu apkalpošanas nodaļu ar unic=versālo pilnvaru un tur nodevu iekārtas.

Komentāri (11)

K kosrem 13.04.2021

Man arī bija problēmas, jo nekad netiku lietojis nekādus automātus un pusautomātus. Bet laikam aizsūtījās. To uzzināšu, kad pienāks rēķini no TET par nenodotu iekārtu. Piedevām arī no parādu piedzinējiem. Jāgaida!
Bet uzzināju adresi kur nonāk iekārtas, un man bija vieglāk aizbraukt nodot, nekā mocīties ar nosūtīšanu. tas ir Malēju iela 1b. Krustpils iela uz šķirotavas pusi. pa kreisi. Tur pat tālāk ir veikals Energo, ko man ļoti vajadzētu apmeklēt.

K kosrem 13.04.2021

Un vēl. Nemaz viņi tādi zvēri nav. Pēc komunikācijas pieredzes,- laipni un iecietīgi izskaidroja kas un kā. Tā pati vīrieša balss,(ceru ka vienīgais) viss izsmeļošāk visu apskaidroja. Kā jau vīrietis pa tehniskām lietām saprot vairāk.

I ilrgjefiho 14.04.2021

Pat tad, kad tev viss izdosies, nosūtīsi iekārtas, liela varbūtība, ka viņi tev pēc tam piestādīs rēķinu par itkā nenosūtītu iekārtu. Ja nesamaksāsi, viņi mēģinās no tevis to naudu piedzīt. Palasi sūzības par TET, tur tādu epizožu pa pilnam

SIA Tet Pārstāvja atbilde 15.04.2021

Sveiki, ikvienu, kurš novēro šādas problēmas, aicinām vērsties pie mums, palīdzēsim. Arī šeit, sudzibas.lv, neredzam "pa pilno" sūdzību par šo, jo šādām grūtībām nevajadzētu rasties. Ja jums zināms kāds šāds konkrēts gadījums, aicināsim mums rakstīt privātās ziņas www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - palīdzēsim situāciju atrisināt!

J Juris Ozols 11.06.2024

Vislielākā palīdzība no Jūsu puses būtu, ja es varētu jums piederošās iekārtas nodot klientu apkalpošanas centrā. Bet tā kā jūs strādājiet tikai priekš savām ērtībām, tad klienta ērtības jūs neinteresē. Tieši šī iemesla dēļ es arī nolēmu pārtraukt jūsu pakalpojumu izmantošanu.

I ilrgjefiho 14.04.2021

Labāk pašam aizvest tās iekārtas, un visu organizēt tā, lai tu vari pierādīt, ka atdevi iekārtas, lai vari aizsargāties, kad tie blēži izdomās tevi apkrāpt

A A.G. 23.04.2021

Tieši ta arī man bija , nododot iekārtas atsūtīja sodu, par nenosūtītām iekārtām. Reti pretīga kompānija, visās jomās.

SIA Tet Pārstāvja atbilde 23.04.2021

Sveiki, ja situācija vēl nav atrisināta, labprāt sociālajos tīklos Twitter vai Facebook privātajā vēstulē saņemsim jūsu klienta numuru, pārbaudīsim situāciju un palīdzēsim.

K kosrem 23.04.2021

...veikalos iekārtas var nodot tikai pats abonents... Kā tad tā? Esmu abonements. Man veikals blakus, piedāvājos ienest, bet nē,- pakomātā jāliek. Tā arī nezinu vai aizgāja!

SIA Tet Pārstāvja atbilde 23.04.2021

Ja nosūtījāt ar mūsu aizsūtīto kodu, mēs iekārtas noteikti saņēmām. Šāda sistēma ir ieviesta, lai tieši atvieglotu klientiem dzīvi - mūsu klientu apkalpošanas centru skaits nav ļoti liels, bet Omniva pakomāti plaši pieejami visā Latvijā.

J Juris Ozols 11.06.2024

Man problēmas ar šo uzņēmumu sākās jau pašā sākumā. Nomainīju dzīves vietu un radās nepieciešamība pēc interneta un tv pakalpojumiem. Kaimiņi ieteica tet. Aizgāju uz tet klientu daļu lai pieteiktu šos pakalpojumus. Tur ievadot manus datus sistēma pieprasīja 140 eur drošības naudu. Protams ka es tam nepiekritu. Par cik mana meita toreiz dzīvoja kopā ar mani, viņa nokārtoja šos pakalpojumus uz sevi. Pakalpojumus apmaksāju es. Pēc kāda laika tet šiem pakalpojumiem pacēla maksas cenu. Gājām ar meitu uz klientu daļu lai atteiktu šos pakalpojumus jo neuskatīju šo samaksas cenu par adekvātu pakalpojuma kvalitātei. Internetu saņēmām pa novecojušu tehnoloģiju telefona līniju kura ātrums bija līdz 10mb/ps. Mums samaksu atkal samazināja un palikām pie tet pakalpojumiem. Tiko nesen atkal atnāca rēķins kurš bija par 6 eur lielāks kā parasti. Meita diemžēl jau aizgāja savā dzīvē un nedzīvo kopā ar mani. Man risināt visus jautājumus ar tet caur viņu ir problemātiski un laika ietilpīgi. Nolēmu atteikties no tet pakalpojumiem un atkal pārsteigums. Viņu iekārtas nevar vienkārši aiznest un nodot klientu daļā kā pie visiem normāliem pakalpojumu sniedzējiem. Šeit ir vesels apgrūtinošs rituāls kas apgrūtina klienta aiziešanu no šīs kompānijas. Ja jums topošie tet klienti, viss šeit aprakstītais ir pieņemams, tad šī kompānija ir radīta tieši Jums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes