Tet - Briesmīgs klientu serviss
Nekad nebūtu domājusi, ka IT KĀ tik mūsdienīgā uzņēmumā kā Tet var būt tik neiecītīga attieksme pret klientiem. Pēc 11! nokavētām rēķina apmaksas dienām saņēmu no Tet vēstuli, ka tulīt man atslēgs pakalpojumus un vēl pēc 10! dienām lauzīs līgumu un nodos parādu piedziņai. 11 dienas - tieši tik ilgi Tet nespējs izdzīvot bez maniem 72 eur.
JaTET klientu apkalpošana nezin tad es pastāstīšu kā rīkojās citi pakalpojuma sniedzēji kad klients nonācis grūtībās apmaksāt rēķinu. Sabiedrībā nemīlētais Rīgas namu pārvaldnieks vairākus mēnešus sūta atgādinājumus. Šaubos ka ātrāk nekā pēc pusgada sāktu naudas piedziņu caur tiesu. Elektrum man piedāvāja parādu sadalīt un apmaksāt 6 mēnešu laiku. Tieši tapēc esmu uzticīga Elektrum un neaiziešu kaut vai man piedāvās zemāku cenu. Un tikai Tet man pateica, ka manas problēmas viņus neinteresē un man jāsamaksā parāda tagad un tulīt. "Paldies" Tet par nesaprotošu attieksmi un sabojātu pirmssvētku laiku.
Sveiki! Paldies par ziņu! AIzmirst apmaksāt rēķinu var gadīties ikvienam, un arī mēs piedāvājam saņemt atgādinājumu par rēķina apmaksu vai nu SMS vai epastā (ja savā mans.tet.lv profilā klients mums ir atļāvis sev sūtīt šādas ziņas). Ja ir jau saņemts nākamā mēneša rēķins kamēr iepriekšējais vēl nav apmaksāts, tad gan pastāv risks, ka pakalpojumi tiek ierobežoti līdz rēķinu apmaksai, taču visdrošākais veids kā izvairīties no šādām situācijām ir pieslēgt automātisku rēķinu apmaksu! To varat izdarīt savā mans.tet.lv profilā un tā darbojas ar jebkuru bankas karti. Šeit instrukcijas: https://tet.lv/palidziba/lv/palidziba_majai/norekini/rekina_apmaksa/norekinu_kartem/34148
Komentāri (1)
Ļaunais TET nabadzītei pieprasa ievērot līgumsaistības, kādi nelieši.