Tet - Apdrošināšana
Neiesaku piekrist Tet piedāvātajai interneta veikala preču apdrošināšanai, ja Tet darbinieks Jūs cenšas uz to pierunāt ar argumentu, ka pirmie divi mēneši apdrošināšanai nebūs jāmaksā. Gadījumā, kad pārdomājat un vēlaties atteikties no apdrošināšanas, piezvanot uz Tet (maksas zvans) tiek saņemta atbilde, ka viņi par apdrošināšanas pakalpojumu tiešā veidā nav atbildīgi. Tet mājaslapā nav apdrošinātāja kontaktu; tikai links uz apdrošinātāja mājaslapu, kas izrādās arī nav atbildīgs par Tet precēm.
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Ja apdrošinātai ierīcei ir stājies spēkā apdrošināšanas gadījums, būtu jāvēršas pie apdrošinātāja. Ja jūsu gadījumā ir radušās kādas problēmas šai procesā, lūgums norādīt savu klienta numuru vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt visas problēmas atrisināt!
Komentāri (2)
Tādēļ ir jāzavana nevis uz Tet, bet uz apdrošināšanas polisē norādīto numuru. Vai arī jāsazinās ar kontaktiem, kas Jums skaidri un gaiši norādīti SMS, ko saņemat 10 dienas pirms apdrošināšanas bezmaksas termiņa beigām. Nesaprotu sūdzības būtību. Serviss nebija nodrošināts? Jums piestādīja maksu par bezmaksas termiņu? Kas tieši bija sūdzības vērts?
"Tet mājaslapā nav apdrošinātāja kontaktu; tikai links uz apdrošinātāja mājaslapu" - un gribat teikt, ka tur arī nebija apdrošinātāja kontaktu? Un, protams, ka apdrošinātājs nav atbildīgs par Tet precēm - kādēļ lai būtu? Apdrošinātājs ir atbildīgs tikai par savu produktu.