www.sudzibas.lv Tet Absurda pakalpojuma sniegšana

Tet - Absurda pakalpojuma sniegšana

Pēc konsultanta ieteikuma, nopirku jaunu dekoderu, jo nevarēju jo pēkšņi pazuda tv kanāli. Vairākas reizes zvanot un pildot konsultantu teikto, ar jauno dekoderu visi kanāli ir kodēti un nekādā veidā neizdodas tos "palaist". Ieteikums aiziet pārbaudīt kartiņu Tet veikalā. Ventspilī tāda nav. Nākamais ieteikums - brauciet uz Talsiem vai liepāju. Nopietni? Tikko esmu iegādājusies dekoderu par 56 eiro, nākamais solis braukt pārbaudīt kartiņu? Šo laiku turpinu maksāt par pakalpojumu. Uz lūgumu atsūtīt jaunu kartiņu - tādas opcijas nav. Lūdzu skaidrojumu, cik naudas vēl man būtu jāizmet, lai saņemtu pakalpojumu, par kuru maksāju?

Ar cieņu,
Inga Purviņa

26.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 27.05.2021

Sveiki, nepatīkami dzirdēt, ka kolēģi nav spējuši palīdzēt novērst problēmu. Atsūtiet, lūdzu, savu klienta numuru mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, vai uz e-pastu [email protected], noteikti situāciju atrisināsim!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes