Tet - Absurda pakalpojuma sniegšana
Pēc konsultanta ieteikuma, nopirku jaunu dekoderu, jo nevarēju jo pēkšņi pazuda tv kanāli. Vairākas reizes zvanot un pildot konsultantu teikto, ar jauno dekoderu visi kanāli ir kodēti un nekādā veidā neizdodas tos "palaist". Ieteikums aiziet pārbaudīt kartiņu Tet veikalā. Ventspilī tāda nav. Nākamais ieteikums - brauciet uz Talsiem vai liepāju. Nopietni? Tikko esmu iegādājusies dekoderu par 56 eiro, nākamais solis braukt pārbaudīt kartiņu? Šo laiku turpinu maksāt par pakalpojumu. Uz lūgumu atsūtīt jaunu kartiņu - tādas opcijas nav. Lūdzu skaidrojumu, cik naudas vēl man būtu jāizmet, lai saņemtu pakalpojumu, par kuru maksāju?
Ar cieņu,
Inga Purviņa
Sveiki, nepatīkami dzirdēt, ka kolēģi nav spējuši palīdzēt novērst problēmu. Atsūtiet, lūdzu, savu klienta numuru mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, vai uz e-pastu [email protected], noteikti situāciju atrisināsim!
Pievienot komentāru