www.sudzibas.lv Tet Virszemes TV

Lattelecom - Virszemes TV

Visur ir rakstīts ka perkot Virszemes TV- iepazišanās periods ir 30 dienas kuras varēs skatīties bezmaksas.
Tad nu nolēmu nopirkt dekoderi un kartinu. 1 martā aizgaju uz veikalu un perkot man teica, jā, 30 dienas bus pa velti!
Nakamajā dienā man zvana no Lattelekom klientu apkalpošanas centra un jautā no sakuma kada kvalitate, kad atbildu pozitivi man jautā: ligumu slegsim uz eknonomisko paku uz beztermiņa līgumu? Atbildeju ka jā, un speciali pajautaju: pirmais rekins man tagad naks par kadu periodu? Darbiniece atbild: marta beigās jus sanemsiet rekinu par aprili. Ar to ari saruna beidzās.
Tik talu viss butu kartibā.
šodien tomēr nolēmu ka atteikšos finansialu apsverumu
pēc. Zvanu atkal uz klientu apkalpošanas centru, saku, velos atteikties. šie atbild: labi, aprilī vairak jus neredzesiet tikai jums bus jasamaksā par martu. Es saku: kā, bet taču 30 dienas bija iepazišanās periods??? Nē.. jusu ligums jau esot noslegts no 1 marta.
Agrak vel cereju pec kada laika atkal karti "atjaunot" bet ja šādi izdarās Lattelekoms tad vairs nekadas velmes nav skatities.

M

Komentāri (11)

I ivars 08.03.2010

Krāpnieki viss tīrākā afēra ko vinji te tagad ar tautu izdariis!!
ja citās civilizētās valstīs pārejas periods ir no 3-10 gadiem tad pie mums 3.mēneši spriežiet paši cik mēs tauta kungiem liekamies svariga!!!

Z Zane 08.03.2010

Vai no Jūsu puses līgums parakstīts? Ja nav, tad tas nemaz nav noslēgts. Ja tika solīts iepazīšanās periods un par to nav jāmaksā, tad darbinieks vienkārši ir rikojies, pārkāpjot savas pilnvaras. Iesniedziet viņiem sūdzību.

A Aija 08.03.2010

Līgumu viņi vēlāk izsūta pa pastu, ja parakstat, tad jānosūta atpakaļ. TIKAI TAD līgums skaitās noslēgts! Nu, vismaz es tā domāju!

I Imis 08.03.2010

Nu tā viņi darās!! Es gribēju atteikties, jo dekoderis kārās katru otro dienu, šie ieteica samainīt. bet kvalitāte tāpat pretīga. a bet līgumu lauzt- 99 ls. reklāmās jau Lattelecom viss ir skaisti, bet īstenībā - naudas izsūcēji un nekas vairāk!!

SIA Tet Pārstāvja atbilde 09.03.2010

Sveicināti!

Paldies par sūdzēšanos - arī šādi iespējams mums likt manīt, ka nepieciešams strādāt labāk un klientiem piedāvāt kvalitatīvākus pakalpojumus!

Konkrētajā situācijā noteikti ir atrodams risinājums (Jūsu sūdzību jau izskata), un varu vien atvainoties pārdevēja vārdā par pretimnākšanas neizrādīšanu. Tāpat arī nākotnē ieteiktu uzreiz ziņot par pārpratumiem un netaisnībām (vislabāk - uzreiz zvanot 177, apmeklējot forums.lattelecom.lv, draugiem.lv/Lattelecom vai Twitter.com/lattelecom - vietnēs, kas tam radītas un kuras uzmanām biežāk kā šo), lai varam tās risināt un Jums nebūtu jācieš.

Cerot uz veiksmīgu sadarbību nākotnē,

Jūsu Lattelecom

T Tontons 09.03.2010

Es zvanīju Lattelekom un pieprasīju pārslēgt bezmaksas pakas kodēšanu uz MPEG2 (kā tas ir visā normālajā Eiropā), bet meitene trubas galā tikai kaut ko murkšķēja pretī par maksas kanāliem.

Man nevajag maksas kanālus, tikai Panorāmu un Ugunsgrēku, vai grūti to saprast, man ir dēla uzdāvināts Vācijā pirkts TV ar MPEG2 dekoderi, kas viņam tur visas programmas rādīja.

Man nav lieku 44 Ls, man vajag Panorāmu!

A alvics 14.03.2010

a man ir 44 lati.

A Arvīds 23.03.2010

Problēma sākās ar kartes nopirkšanu un telecom pārstāvja telefonsarunu par līguma noslēgšanu.
Turpinājums bija vienkārši neticams - viņi man sūta rēķinu un līgumu vienlaicīgi, lai parakstu, bet tajā pašā laikā apgalvo, ka līgums ir jau noslēgts...
Vienkārši neticami, biju pārsteigts, jo nekad veikalā Yota nebiju iepircies(kā apgalvo Lattelecom), un līgumu nebiju slēdzis. Telefonsarunā, kuras iniciatore bija Lattelecom pārstāve, piedāvāja to slēgt, bet tas bija tikai sarunu līmenī, vēl pirms biju ar piedāvājumu iepazinies.
Šajā situācijā man būtu ļoti interesanti redzēt noslēgto līgumu ar manis kā abonenta parakstu. Lattelecom atsūtītais līgums diemžēl stāv pie manis uz plauktiņa, .Izlasot tā nosacījumus un mēneša griezumā izvērtējot pakalpojumu kvalitāti, man neradās vēlēšanās to parakstīt.
Lattelecom ieteiktu izlasīt Līguma punktu Nr. 6.1., kur paši rakstījuši - Līgums stājas spēkā no tā parakstīšanas dienas un ir noslēgts uz nenoteiktu laiku. Par mutisku Līguma neslēgšanu tur nav ne runas. Tātad Līgums nav stājies spēkā. Prasību līgumu parakstīt un nosūtīt līdz 17.03.2010(pasta zīmogs) es ignorēju. Apgalvojums, ka esmu to noslēdzis š.g. 10.02.2010., kaut izsūtīto vēstuli ar Līgumu saņēmu tikai š.g. 10.03.2010., tātad pēc mēneša, ir skaidram prātam nepieņemams.
Pieļauju tā ir pārdomāta, apzināta krāpšanas un neesmu vienīgais kuru muļķo.
Labi, ka neesmu Lattelecom klients. Bez tam Lattelecom piedāvātajā līgumā Punkts Nr.5.6. saistības par nekvalitatīvu pakalpojumu nav pietiekami atrunātas. Līgums manuprāt sastādīts vienpusēji.

Nezinu vien ko darīt, kad pienāks kārtējais rēķins ar parādpiedzinēju ????

Quoting [slēpt]@lattelecom.lv:
Sveicināti!

Paldies par Jūsu vestuli!

Jūs līgumu par Virzemes televīziju esat noslēdzis š.g. 10.02.2010. veikalā Yota (Lattelecom Virszemes TV ar terminēto vienošanos uz 24 mēnešiem), kur akcijas ietvaros pirmos trīs mēnešus Jums ir iespējams Virzemes televīziju skatīties bezmaksas. Laužot līgumu Jums ir jāmaksā līgumssods Ls 20
Ja rodas jautājumi aicinam arī turpmāk mums rakstīt!

Ar cieņu,
Lattelecom
www.lattelecom.lv

A Arvīds 25.03.2010

Priekš tam ir jādod iepazīšanās laiks, pircējam jāzin ko viņš skatīsies un kādā kvalitātē, kā šajā gadījumā veikalā tiku informēts - pirmais mēnesis par brīvu.
Bez tam, lai slēgtu (parakstītu) līgumu pircējs ir jāiepazīstina ar līguma nosacījumiem. (arī ar līguma pielikumu par saistībām pret LATTELECOM)
Nu labi, ja pircējs vēlas pirkt kaķi maisā, LATTELECOM bija jānodrošina iespēja līgumu slēgt veikalā uz vietas. Neredzu iemeslus kāpēc gan nē.
Manā gadījumā LATTELECOM darbojās nelikumīgi, rēķina piesūtīšanu par nenoslēgtu līgumu bija tīrā šantāža. Ir visādi veidi kā sazināties ar patērētāju, bet tā netika izmantota.
Virszemes TV vispārīgie noteikumi, Līguma punktu Nr. 6.1., rakstīts- Līgums stājas spēkā no tā parakstīšanas dienas un ir noslēgts uz nenoteiktu laiku. Līguma pielikumā teikts - ja Abonents atsakās no Pakalpojuma, papildus jau veiktajiem maksājumiem Abonents maksā līgumsodu LVL 20.oo(divdesmit lati).
Vēlu visiem, sadarbībā ar Lattelecom, pirms parakstiet līgumu iepazīstaties ar tā noteikumiem un neuzķeraties uz provokatīvām vēstulēm. Pirms esat Līgumu parakstījuši, likumdošana ir jūsu pusē. Tai skaitā atmaksu par labdarību LATTELECOM nav tiesisks prasīt.

J jonis 01.06.2010

kaut kads murgs tas dekoderis visu laiku raustas kapec visiem cilvekiem japerk tie dekoderi veikalos praktiski nevar nopirkt televizorus ar mpge4 parsvara tiek piedavati tikai mpge2

S Sintija 29.06.2010

Tā arī neesmu skaidrībā par to kā, lai atsakos no šiem pakalpojumiem. Neko neesmu parakstījusi, tātad sanāk, ka nekādu līgumu neesmu slēgusi?! It kā rakstīts, ka, lai atteiktos ir tas jāpaziņo rakstiskā veidā, vaitad tiešām nav kāda numura? Ja ir tad kāds varētu pateikt? Un cik sapratu tad nav jāmaksā ja vēlies atteikties, jāmaksā tikai tad ja nav pagājis tas mēnesis or kkā tā .

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes