Lattelecom - vienaldzība
apbrīnojama vienaldzība ir šajā plaši pazīstamajā kompānijā,un tas sākas tajā brīdī kā jūs apstipriniet savu līgumu.saņemsiet nesaprotamu rēķinu par pakalpojumie kurus nesat pasutījuši,bet kad jautāsiet,kā tad tā? tad būs sauss e-pastiņš viss jau ir labi jums ir jāmaksā trīs reizes mazāk(bet rēķins nemainās)un pilnīgi nekādi paskaidrojumi.pēc tam nosēžu divas stundas lai iekļūtu www.mans lattelekom.lv nekā vai nu parole nav riktīgā(kaut paroli es saņemu no viņiem)vai vispār tieku 'bloķēts'.kas sākumā liekas tik elementārs un saulains,kad nolemjat pislēgties,pēc tam pārvēršas MURGĀ.
Komentāri (8)
Vovo. Lattelecom tiešām šajā ziņā ir galīgi garām. Es nospļāvos un atteicos pavisam, jo pusgadu grasījos būt prom, paņēmu viņu izslavētās brīvdienas (kad tjipa maksā mazāk, kamēr esi prom) un galā apšaustījos, jo rēķins samazinājās tikai par 3 latiem. Kad jautāju, man teica, ka man jāmaksā par līnijas uzturēšanu, bet kad saku, bet kāda uzturēšana, ja līnija atslēgta (tobiš TV un internets vienkārši atslēgts - NAV). Vienalga par to, ka līniju uztur jāmaksā un tas, ka man tikai 3Ls atlaide, jo man ir mazais komplekts. Beigās noskaitos un vispār atteicos no viņu pakalpojumiem.
Un runājor manslattelecom.lv tur man vispār operatore teica, lai neskatoties, neesot precīzi. Tad man ieliek līguma izmaiņas un visu laiku sūta ziņas un zvana, lai apstprinu, bet nav nemaz tādas opcijas kā parakstīt/apstiprināt...
Nopirku priekš vasarnīcas antenu Lattelecomā. Šausmas!!! Pirmais baltijas kanāls (PBK) ir tulkots latviešu valodā. Oriģinalvaloda ir tikpat skaļi kā pa virsu palaistā pretīga sieviešu balss... neko nevar saprast.
muļķības
Nu es labāk dzīvoju ar Lattelekom nekā vispār sēžu kā dziļā mežā! Jā, varbūt ir šad tad bijušas par šiem gadiem ar viņiem kādas nesaskaņas, kamēr vien esmu viņu klients, bet man nez kapēc vienmēr viss ir tikts paskaidrots, bieži vien visas problēmas ir klientu galvās, vai arī to saucamo, , līko roku, , sindroms, jo ja jau viņi tev pat paroli ir atsūtījuši un viss ir okey, tad es diemžēl šeit Lattelekom vainu nesaskatu un jā - attieksmi ir jāieaudzina pašam! ;)
Orange vai Vodafone ir vislabākie!
Nu nezinu! Man ar Lattelekom ir ļoti laba sadarbība un cik esmu griezies pie viņiem ar problēmām, vienmēr problēma tika atrisināta. Ja to nevarēja izdarīt attālināti, tad jau otrā dienā meistars bija klāt. Vienreiz, kad man negāja TV meistars pat trīs reizes brauca un vēl mēneša rēķins bija samazināts par 5, 90Ls!
Neko sliktu nevaru pateikt!
Pus otru gadu nekavēju nevienu maksājumu. Par to Lattelekom man pasaka paldies atsūtot vēstuli, ka paaugstina manu mēneša maksājumu par 25 (divdesmit pieciem)% Aizbildinās ar pieaugušajām izmaksām līnijas uzturēšanai... saprotu, ka var palielināt maksu par maksimāli 5%, bet ne jau ceturto daļu uzmet pa virsu!! Pakalpojumi jau paši kā tādi ir labi, ja neskaita drausmīgi lēno dekoderi, bet nu tāda attieksme pret lojāliem klientiem... Esmu vīlies Lattelekomā līdz kaulam
Varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos un klientu maldināšanu?!
Man arī Lattelecom solīja 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku Interaktīvai TV. Labi, ka man bija galva palūgt atsūtīt piedāvājumu pa e-pastu, jo Lattelecom vēlāk negribēja atzīt, ka solījuši 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku.
Kad piekritu piedāvājumam, rēķini bija lielāki nekā solīts, neviens no firmas nereaģē, kaut zvanīju un rakstīju e-pastus reizes desmit. Tikai, kad uzrakstīju rakstisku sūdzību ar atteikumu (3 mēnešu izmēģinājuma laiks Interaktīvai TVnebija pagājis un līgumu nebiju parakstījis) no visiem pakalpojumiem (ģimene 40 gadu klients), Lattelecom sarosījās. Atteicos tik un tā un nodevu iekārtas ar aktu.
Pēc dazām dienām zvana Lattelecom darbinieks un pieprasa nodot iekārtas un jautā, kā esmu apmierināts ar Lattelecom. Protams, pasūtīju kārtējo Lattelecom jefiņu uz zināmu vietu.
Un tas nav viss! Nākamā mēnesī saņēmu pilnu rēķinu par pakalpojumiem. Nereaģēju - domāju aptvers kļūdu, bet nekā. Nākamā mēnesī jauns rēķins ar 98Ls līgumsodu par līguma laušanu un brīdinājumu, ka nodos parādu piedzinējiem. Zvanu atkal Lattelecom jefiņiem un jautāju kāds līgumsods, par kādu līgumu, neko neesmu parakstījis. Pēc kādām 3 dienām BEIDZOT atzvanīja ar atvainošanos un anulēja abus pēdējos rēķinus un līgumsodu.
Iespējams varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos, pielietojot AGRESĪVU mārketingu lai pievilinātu klientus, maldinot klientus, neturot dotos solījumus, dzenoties pēc peļņas par jebkuru cenu. Būs kriminālatbildība Lattelecom!
Nesaistieties ar Lattelecom. Ir Latvijā alternatīvas gan internetam, gan TV, protams, sarunām arī.
Sadarbosimies, neesam vienaldzīgi, mans mob 29104095, epasts [slēpt]@inbox.lv