Lattelecom - slikts serviss, slikta klientu apkalposana
Man patīk viņu biznesa atieksme. Ja nokavē ar apmaksu vienu dienu tad uzreiz nāk draudu izinas par atslegsanu. Bija tehniskas problēmas nedēļu kad nebija internets. Ne atvainošanass, nekā, klusums itkā tam tā jābūt un vis kārtībā. Nokavē dienu un nāk draudi a nedēļu interneta nav nekāda kompensācija un tas pats rēkins. A ja es strādāju caur internetu un nedēļas laikā pazaudēju naudu dēļ jūsu problēmas? Rēkins nāca 29 datumos, tagad nez kāpēc 19 tajā. Kas tas ir? Samazina vusulaiku tuvākus datumus rēkiniem lai beigās mēs pārmaksājam? Ja gribi uzināt kāpēc tā tad jums jāzvana uz maksas informācijas numuru. Esmu lojāls klijents jau daudzus gadus a lai uzinātu informāciju tad davai zvani un maksā. No krievijas kā biznesu taisīt samācījās?
Komentāri (5)
Man tas oats. Nets neiet, tipa salaboja, bet nekā. Zvanot, protams, maksas numurs...rakstu e-pastu, neatbild. Fui. Ne jau mazu naudu viņiem maksăju!
Jūsu zināšanai, viņiem ir arī bezmaksas numurs uz kuru var zvanīt
Bet tas nekādā veidā nenozīmē, ka var uz e-pastiem neatbildēt. Tu laikam darbinieks esi. Laimīgu jauno gadu un ceru, ka pret darbiniekiem labāka attieksme nekā pret klientiem...;)
Es noželoju katru dienu, kad pieslēdzos lattelecom tv un internetam. Tagad vel tas idiotiskais helio. Nav iespejams saņemt atbildes uz emailiem, un zvanīt, pārak dārgi. Neviena firma, kura piedava tv un interneta pakalpjomus neuzrada maksas talruni. Bet šitas kanntoris laikam ir, visnabadzīgakais, ja pat operatoram ir maksas zvani. Tagad vēlos atteikties no viņu pakalpojumiem un kārtējais, brīnums, pašai jāņem nost tehnika un par savu naudu jāsūta prom uz lattelecom. Pilnīgi riebjas. Serviss zem katras kritikas, ka džungļos. Es novelu, kaut viņiem paliktu arvien mazāk klientu.
Ir vienkārši, jaiet prom no Lattelecom.
Jo šīm sūdzībām nav spēks.