Lattelecom - Slikta attieksme pret klientu
Mainu dzīvesvietu, jaunajā LTC savus pakalpojumus nepiedāvā.
Pēc sarunas ar operatoru, uzrakstīju online iesniegumu, pēc kura pāris dienu laikā saņēmu zvanu:
Zvana laikā operators paskaidroja, ka viņi izmantos līguma punktu, kurš paredz, ka man ir jāpaziņo par dzīves vietas maiņu 10 dienas iepriekš PRET MANI. Tātad man ir jāsamaksā pēdējā mēneša summa, neatkarīgi no fakta, ka sen jau tur vairs nedzīvoju.
Ziniet, es arī esmu principiāls cilvēks, un šādu attieksmi uztveru kā klaju necieņu pret savu klientu.
Man gabals nenokritīs no tās mēneša maksas, taču turpmāk es centīšos vairs Lattelecom pakalpojumus neizmantot. Es arī strādāju ar klientiem un uzskatu ka šāda "kapeiku pi$ana" ir nožēlojama un zemiska.
Manu mēneša maksu dabūsiet, komplektā ar šo sūdzību.
Nu jau bez cieņas,
Bijušais klients
Komentāri (4)
Protams, tu esi principials, bet LTC nevar but ari principials un likt tev pildit liguma nosacijumu. Par ko ir si sudziba?
Līgums ir līgums. Ja līgumā noteikts, ka jāpaziņo 10 dienas iepriekš, tad neredzu šeit problēmu. Tas tāpat kā izīrējot dzīvokli, parasti prasa paziņot par izvākšanos 30 dienas iepriekš, bet jūs pēkšņi izdomātu izvākties un paziņotu tikai dienu iepriekš. Dzīvokļa īpašnieks nevar tik ātri atrast jaunu īrnieku, un viņam rodas zaudējumi no tukša dzīvokļa, jo jūs atsakāties maksāt par nākamo mēnesi, kuru tur, protams, nedzīvosiet. Tiesa, īres gadījumā, šadiem mērķiem noder jūsu depozīts, kuru dzīvokļa īpašnieks var izvēlēties paturēt sakarā ar to, ka nepildījāt līguma nosacījumus, kamēr lattelecom šāda depozīta sistēma nav.
Protams ka nelietosi jo tev jaunajā adresē nav LTC. Bet līgums ir līgums, ko teiktu ja līgumsods būtu 100 eiro tad vis kārtībā un nebūru centu mīlēšana?
Nesapatu par ko cepiens - normāls līguma punkts - pirmo reizi par līgumiem dzirdi vai par to, ka jāpaziņo, kad netaisies vairs maksāt?
Iesaku aiziet uz NETVISION vai BALTCOM - tur Tevi tā izmīlēs, ka bēgšus aizskriesi atpakaļ pie LTC!