Lattelecom - reklama

Nepiesakieties Lattelekom akcijas par mazceno datoru kopā ar internetu! Tas ir kaut kāds murgs ar problēmām, nevis reklamētais pakalpojums. Aprīlī es piezvanīju un pieteicos šim "pakalpojumam" izvēloties mazceno datoru par 299 Ls + interneta pieslēgums. ...gaidu... pēc divām nedēļām saņemu zvanu, ka tehnisko iemeslu dēļ šis pakalpojums pagaidām nav pieejams mūsu rajonā (Purvciems, pie Lattelekom ēkas 100 m attālumā)...nu labi...nav ak nav...bet tas bija problēmu sākums... pēc pāris nedēļām saņēmu rēķinu (!) par 404 Ls lielo parādu (nevis 299!) Lattelekom...zvanu uz 177 - tur man saka, kā esmu pieteikusies jaunam pakalpojumam un tā ir samaksa par to. uz manu iebildi, kāpēc man ir jāmaksā par pakalpojumu, kuru pat nav iespējams nodrošināt, man bija pateikts, kā mana sūdzība ir reģistrētā un to izskatīs...pēc 10 dienām atkal saņēmu atgādinājumu par kavēto maksājumu 404 Ls apmērā (pat pašai neesot Lattelekom klientu sarakstā) uz jau divām adresēm - esošo un tur, kur es biju kādreiz pierakstīta pirms 20 gadiem (par to laipni man paziņoja cilvēki, kur tur jau dzīvo vairākus gadus). .. Atkal zvanu Lattelekom un ar dusmām un vaicāju - kas tad tās ir?!! kāpēc izveidojies parāds? kāpēc mani "slavē" ar parādiem uz citām Latvijas pilsētu adresēm? Atbilde bija kā vienmēr - jūs esiet pieteikusies jaunam pakalpojumam un operators var reģistrēt tikai manu pretenziju...bet, uz manu jautājumu uz kā pamata man tiek aprēķināti 404 lati, operators pateicis, ka var reģistrēt tikai pretenziju...Varbūt Lattelekomam ir āri kādi citi domājoši cilvēki, kuri tomēr var atrisināt šo situāciju? vai tikai operatori, kuri reģistrē pretenzijas un sistēma, kura meklē muļķus lai piedzīt virtuālos parādus?

K

Komentāri (15)

J juris 16.06.2008

pilnībā pievienojos viedoklim par lattelecom darbiniekiem, man ar šo iestādi bija ļoti līdzīga situācija. tā ir pēdējā vieta, kurā var vērsties, ja ir tāda nepieciešamība!

N nevaruizdomāt 16.06.2008

Mazums, kas varēja piezvanīt un pieteikt. Kāds papīrs ar parakstiem ir uz rokām?

E Es 17.06.2008

bija līdzīga situācija - 3 mēnešus bombardēja ar rēķiniem ar sodu + sūtīja draudu vēstules. zvanīt uz 177 ir pilnīgs bezcers, jo tur sēž vienkāršas operatores, kuras knapi spēj sparast, ko viņām saka, ko hu vēl kautko atbildēt. par cik klientu apkalpošanas centri LTK vairs nav, šis operatores man piedāvāja iet skaidtories uz LTK veikalu - tur esot kompetemti cilvēki. galīgs sviesc. kā var tā nolaist klientu servisu?

K kkk 17.06.2008

Kaut kas te neštimmēē! Kā tad ar kādiem apliecinošiem dokumentiem? Ar parakstiem? Turklāt pa telefonu tak tādas problēmas nerisina. Operators arī nav tiesīgs sniegt sīkāku info telefoniski.

MacBeton 20.06.2008

Ignoree tos idiotus! Vinjiem pret tevi nekaa nav! Lai tak vinji suuta savus paraadu papiireljus!
Tu neesi neko parakstijusi, neesi nekaadu pakalpojumu sanjeemusi, par ko tu uztraucies?
Beigaas iesuudzeesi tiesaa par apmeloshanu un dabuusi naudinju.

S skepa 20.06.2008

lattelecoms ir viena drausmīga iestādīte...man bija līdzīgi..gribēju pieslēgt internetu..bet rezultātā paliku pie sasistas siles. viņu dēļ nācās vairākas raizes kavēt darbu un rezultātā manā tikko izrenontētajā istabā tika savilkti vadi un tad man mierīgi atbildēja: "Jums internetu mēs ievilkt nevaram, kabeļa pārslodzes dēļ. Mēs jūs pievienosim rindā..gaidiet līdz 5 gadu laikā, būs jums internets"...protams, tie vadi tā jau mājās stāv no decembra...kaut kāds murgs...nevienam neiesaku sadarboties ar šo iestādi. tagad ir daudz citas firmas, kas piedāvā telefona un ari inteneta sakarus.

V Vita 30.06.2008

100 m attālumā neatrodas Lattelecom ēka, bet gan Lattelecom BPO, tas nu nav viens un tas pats, dažādas darbības sfēras...nu tas tā, lai neīdētu lieki! :)

Y YOYO 30.06.2008

un ko tad tu gaidiji? superdatoru ? es zinaju ka tas ir suuds pirms es vel biju izlasijis datora iespejas. Cilveki beidziet pirkt tehniku, kas rada shaubas.
Neperciet nekada veida tehniku Maxima/ Rimi veikalos
Iznemot modinatajus, vadus, peles, datoru mikrafonus un austinas (vismaz strada)
Tochna nestraadaas klaviatuuras.. man ir bijusas jau 4ras.. divaam no taam defekts bija momentaali pamanams paspaidot taustinus

V Vadim 30.06.2008

В том месте, где вы проживаете есть куча хороших интернет-провайдеров, и зачем вам понадобился этот идиотский медленный дсл латтелекомовский, живя в этом районе - без пол-литры не понять)) Вам следовало собрать комп самим с нужным конфигом, и подключиться к норм провайдеру любому, коих в вашем районе довольно много.

L liga 30.06.2008

tiesi ta sviests latelecom...pieteicos latelecom internetam-solija ka bus tikai par pieslegsanu 10ls atnaca rekins 44ls krapj naudu no cilvekiem.
tad vel tads gadijums braucu prom no lv nosledzu internetu adevu modem un man nak soda rekini uz veco adresi kur nedzivoju jau 1, 5 gadu.sakrajies lidz 255ls sviests.par ko??//

O oponents 07.03.2009

Operators ir Lattelecom darbinieks, kas pieņem pasūtijumus un konsultē par pakalpojumiem un citiem vienkāršiem jautajumiem. Pretenzija vienmēr tiek reģistrēta 100 % sistēma, kas talāk tiek nosutīta speciālai grupai, kas ar to nodarbojās. Un operātorus nekādi nevar vainot!!! Sistēmās var gadīties kļūdas, bet viss ir labojams. Vēstules vajag saglabāt, un gaidīt, šādi starpgadījumi var ieilgt līdz pat mēnesim, jo gruti ir atrast vainu, jo sistēmu ir daudz.

E elja 10.06.2009

Pilnigi piekritu, man ir pilnigi tada pati situacija, pakalpojumi netika lietoti, ligums netika parakstits, bet sie piesuta k-kadus rekinus!
Pilnigs stulbums.Un cik zinu cilvekus, kas tomer lieto vinu pakalpojumus neviens neko labu nav teicis, visi gaida ligumu terminu beigas, lai no tiem atteiktos.
Ja kads so lasa pirms pieteiksanas kadam no vinu pakalpojumiem, labi padomajiet pirms tam!!!Nenozelosiet!

š šeherezade 10.06.2009

Nu nezinu gan, man Lattelecom nets un arī TV ir jau sen, nekādu problēmu nebija un nav arī bijis ne ar ierikošanu, ne maksām par pakalpojumu...

L Labais 06.01.2010

Nu Lattelekoms ir liela struktūra, bet tas viņus neattaisno. Manā situācijā izlēmu pieteikties mājas komplektam ( telefons + internets ) > Izvēlējos pieslēguma tehniku pirkt pats un neslēgt saistošu termiņa līgumus kur man šo tehniku dos par brīvu ( ja kas mainās līgumsods ir nesamērīgi liels.
Sākās ar to kad tehniku kurjers apsolītās nedēļas vietā veda 4 nedēļas. pakalpojums jau kā 4 dienas tika pieslēgts bet tehnikas kā nav tā nav. Pēc neilgas skaidrošanās un izmeklēšanas caur 177 es sapratu kad mans pieteikums ir iestrāedzis kautkur starp lattelecom un Latvijas pasta kurjerdienestu, tāpēc aizbraucu un tuvāko lattelecom veikalu un nopirku pats visu ko vajadzēja. Pateicu 177 operātorei kad atsaku piegādi termiņu neizpildes dēļj. Man pateica kad man pārzvanīs un arī pārvanīja. Es izskaidroju situāciju, kā rezultātā nizmantotās dienās tika izņemtas no rēķina summas.
Taču smieklīgākais bija tas kad modēmu man tomēr atveda neskatoties uz to kad tas sen bija atteikts un atteikums divreiz tika apstiprināts no Lattelekoma puses.
:)
Tur viss strādā ātri kamēr tas ir elementāri vienkārši.

L Lattelekom 24.02.2011

Vēlos piedāvāt lielisku pakalpojumu komplektu - platjoslas internets un mājas telefons ar bezmaksas sarunām.
Tas saucas Mājas komplekts.

Spied zemāk pievienoto saiti, lai izlasītu vairāk par dažādajām Mājas komplekta variācijām pēc cenas un interneta ātruma un izvēlies sev piemērotāko:

MAJAS KOMPLEKTS:

Ar cieņu,
www.lattelecom.lv/pakalpojumi/24028810811/8cc4c4f3.html

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes