Lattelecom - par neiespējamību sazināties pa klientu apkalpošanas tālruni 177
Tā kā bija radušies daži jautājumi, centos sazināties ar Lattelecom pa norādīto klientu apkalpošanas tālruni 177.
Tas tik ir "serviss"! Apmēram divu stundu laikā tā arī neizdevās sazināties!!!
Tad, kad nospiež šos trīs maģiskos skaitļus 177, jauka vīrieša balss skaidro kāds cipars jāspiež, lai vari izvēlēties noskaidrot sev interesējošo jautājumu. Kad tas ir paveikts, tad tā pati vīrieša balss paskaidro, ka saruna, lai veiktu klientu apkalpošanas kvalitātes pārbaudi, tiks ierakstīta. Atskan signāls un tūlīt pēc brīža laipna sievietes balss ik pa laikam nepārtraukti skaidro, ka visi operatori ir aizņemti un lūdz uzgaidīt. Ik pa brīdim tiek atskaņota arī jauka mūzika...
Man tā arī neizdevās sazināties... Pirmajā reizē gaidīju kādas 4 minūtes, otrajā - ~10, trešajā un ceturtajā - ~30(!) minūtes, jo nu jau pamazām kļuva interesanti, cik ilgi būs jāgaida.
Uzvarēja Lattelecom! Man tā arī visa vakara garumā neizdevās parunāties ar klientu apkalpošanas operatoru vai operatori...
Komentāri (19)
Man liekas, ka bija 117 jāspiež...
nekā... 177 pareizais numurs.. nezinu cikos zvanīji, bet es pats esmu ne reizi vien zvanījis gan no rīta gan vakarā uz Latttelekom un vienmēr ir izdevies sazvanīt ar gaidīšanu zem 5 minūšu sliekšņa...
man bija rekords 25 min, tā arī dienas laikā nesazvanīju. Uzrakstīju sudzību, ka nevēlos ar viņiem dēļ tāda servisa sadarboties, pēc 2 nedēļām sākās cirki, zvanījās un rakstīja skaistas atbildes, mierināja un ucināja lai tik neatsakos.
Piekrītu Biksis, man arī vienmēr ir izdevies sazvanīt šo kantori. Bet tas ir ticami, ko autors saka, jo ir dienas, kad cilvēki zvana barā un tur jau rodas rindas, ka visus nav iespējams apkalpot. Tā nav tikai Lattelecom, tā ir vairākos iecirkņos un tas ir normāli, jo kantoris jau nav vainīgs, ka visi grib zvanīt reizē.
Šorīt 8os no rīta tomēr izdevās sazvanīt un parunāties!
Šoreiz gaidīju tikai kādas 5 minutes!
njā, ar viņiem sazināties ir tiešām gandrīz neiespejami, nosēdēju 40min, un nekas neizdevās, tikai nākamā mēnesī es kad ieraudzīju savu mob. tel. rēķinu gandrīz apsēdos, ka par to lai klausītos tekstu par to ka operatori nav, man bija jamaksā, tiešam interesanta politika mūsu lattelecom :D:D
No mobilā uz parasto zvanīt - trakie! Tad kāpēc parastais telefons visiem Lattelecom klientiem ir bez maksas? Tieši tāpēc, lai varētu uz 177 piezvanīt. Ā, un vēl omei uz laukiem.
Uz šo numuru man ne reizi vien nav nācies gaidīt. Vai tad nevar noalgot vairāk operatores? Esmu gaidījis 20 min, līdz mani savieno, nu vai nav trakums??? Lattelecom "augstais' apkalpošanas līmenis..
Nu jā, grūti laiki. Bet nu paši klienti arī vainīgi. Zvana visādi pamuļķi ar piedirstiem windowsiem un vaino Telekomu. Tā meitene jau nedrīkst likt nost klausuli. Mazāk ēzeļu zvanītu - būtu lielāka iespēja sazvanīt ar reālu sūdzību/problēmu.
Cik man ir bijusi nepieciešamība zvanīt uz 177, nekad problēmu ar sazvanīšanu nav bijis, pat ne līdz 5min. nav nācies gaidīt, atšķirībā no Viasat (gaidiju veselu stundu, kamēr kāds atbildēja) vai Tele2 operatoriem, kur arī bez min 10 - 15 kā minimus neiztikt, neatkarīgi no laika kad zvana.
Bet kādas ir atsauksmes par virzemes televīziju un citiem piedāvājumiem?
Raivo: Lai pasūtītu kādu no Lattelecom pakalpojumiem un jums nebūtu jāgaida savienojums ar 177, variet zvanīt Lattelecm aģentam Raivo 27037991
starp citu, var iztikt arī bez zvanīšanas uz to 177 - telekomam ir labs forums, kur tusē zinoši cilvēki, forums.lattelecom.lv Tāpat var padomu vienmēr paprasīt viņu twiterī, @Lattelecom lietotājs saucas. Galīgi negribas piekrist, ka slikts klientu serviss!
tpc ka 177 samazinaja visus un viniem ir pilnigi vienalga vai viniem kads zvana vai ne.
un lattelecom ar 177 nav neada sakara.ltc darbinieki nac atbildigi par 177 darbinieu stulbumu.
Arī es nevarēju sazvanīt 177, bija jāgaida 10 min, kamēr savienoja. Bet es nebrīnos, ka tālrunis vienmēr aizņemt, ar virszemes tv rodas tik daudz problēmu, ka nekas cits neatliek, kā zvanīties!
Tieši tāpat kā uz Z-svētkiem Maximā, arī ltc informatīvajā mēdz būt rindas .. attopieties, operatoru skaits ir ierobežots un ar to ir jārēķinās.
Epasts arī ir ērti pieejams, vai pašapkalpošanas sistēmā mans.lattelecom.lv uzdodot nepieciešamo jautājumu vai sūdzību, Jums atbildēs...Turklāt jābūt pacietīgākam
Tieši šodien mēģinājums sazvanī - labi jau būtu, ja būtu jāgaida 10 - 15 min... pēc 30min mana pacietība beidzās. Ierobežots operatoru skaits - bet tas jau tikai parāda cik slikta ir Lattelecom kvalitāte, ja zvana tik daudz cilvēku, ka nevar vinjus sazvanīt ne rītā, ne pusdienā, ne vakarā!
Vienkārši fantastisks serviss! Apskatot jauno rēķinu un secinot, ka tajā ir kļūda, tulīt pat steidzu zvanīt uz 177. Nepietiek ar to, ka vīrieša balss liek ievadīt neskaitāmus kodus, beigās man paziņo, ka viņiem redz izrādās ir darba laiks, kurš kā reiz ir beidzies un Paldies par zvanu.
Vai tad tik grūti ir piedāvāt 177 visa veida pakalpojumu 24/7 info? Un ja ir grūti, būtu tad darba laikus salikuši mājas lapā, lai cilvēki netērē laiku zvanot un spiežot miljons kodus, lai beigās saņemtu "Paldies par zvanu, darba laiks mums beidzies"