www.sudzibas.lv Tet Nepamatoti rēķini

Lattelecom - Nepamatoti rēķini

lattelecom tiešām ir zagļi, jau septembrī beidzās līgums, bet man katru mēnesi pienāk papildus 50 santīmu rēķins. Neslēdziet ar šiem līgumu sanāks kā man, ka lai atkratītos papildus jāmaksā. kvalitāte internetam draņķiga un, lai novērstu vajag 5 mēnešus.

K

Komentāri (9)

K Karlis 08.02.2010

Tu esi...!
Rekinus sagatavo elektronika!!! tas ka kaut kas ir nojucis, neviens nav jaasauc par zagli!
Lattelecom?! Tu vispar apjedz, ka shis ir par uznemumu?! jā es te stradaju! un Tev mus par zagliem saukt nav tiesibu!!! piezvani uz 177 un noskaidro!

E Emilija 08.02.2010

Karli no Lattelecom! Paņem un pamēģini pats piezvanīt uz 177, pusstunda kā minimums jāgaida, kamēr savieno! Vai tad tiešām nevar nodrošināt normālu operatoru skaitu? Cilvēkiem taču rodas problēmas, sevišķi ar jaunajiem dekoderies, cilvēki zvanās, un mūždien ir jāgaida rindā, lai runātu! Kas tā par attieksmi pret klientu..vai man tiešām nav nekas labāks, ko darīt, kā pavadīt visu dienu mēģinot sazvanīt lattelecom????

I ikarus 08.02.2010

Emiija vot tur es Jums piekrītu, ka ir nereāli sazvanīt 177, prieks ka tikai 30 min ir jāgaida, bet tās 30min manam telefona rēķinam arī iedod forši pa kapeikām, pēc 20:00 vispārībā ir nereāli sazvanīt viņus, gaidīju 40min, un tad apnikās to vienu un to pašu mūzik klausīties... kautāds sviests, bet par zagļiem gan Lattelecom nesauktu, man pagaidām viss strādā, nākās aju reizi mēnesī dekoderu pārrestartēt, bet tas tā nieks...

H Hugo Djego 08.02.2010

bet varbūt kaspars uz kādu seksu avien zvana, lai gan līgums beidzies ?

N nonsensus 09.02.2010

:D izklausās nu tiiiik ticami: "5 mēnešus lai novērstu"... Skumji, bet šis portāls sāk pārvērsties par čatu - "davai, ierakstam kaut ko!". Ne tam kāds pamats, ne kāda jēga - skaidri zināms, ja tev kaut kas nedarbojas, tad piesaki problēmu un to atrisinās.

R Rūdis 09.02.2010

Man bija aizķeršanās ar Lattelecom rēķiniem, ka nebija nosūtījuši 1 mēnesi.Nu labi, saprotu, var gadīties. Bet operatore, vārdā Taņa, kad zvanīju uz skaidrojos uz 177 izturējās pret mani TIK NELAIPNI un pavērsa visu tā, it kā es pats būtu vainīgs, ka man neatnāk rēķins noteiktā laikā!! Pēc tādas attieksmes negribas sadarboties vairs ar to kantori Lattelecom.

J Jānis 09.02.2011

piekrītu, ka viņi ir zagļi, pieslēdzu interaktīvo televīziju par 20Ls mēnesī, bet rēķini nāca par 40Ls .Kad zvanīju noskaidrot kapēc tā, man skaidroja, ka man ir tādi un šitādi kanāli, kaut gan es tos nesūtīju, un kad man radās problēmas ar naudu, es divus mēnešus nesamaksāju 80Ls .Viņi man atslēdza televīziju, veselu mēnesi es lūrēju DVD vēl pēc mēneša atsūtīja jav 120Ls rēķinu, man skaidroja, ka tas ir par tekošo mēnesi(par tumšu ekrānu).Es viņiem teicu, ka samaksāšu tikai par sniegtajiem pakalpojumiem, viņi atsūta vēstuli par to, ka līgums ar mani ir lauzts un man jānodod aparatūra.Tagad man jav ir 317Ls jāmaksā!Nerunāšu par draudu vēstulēm, atliek aizdomāties par šo kantori!!!

E Eduards 27.08.2011

serviss Lattelekomam

Reekini naak pilniigi neadekvaati. Lai izsauktu meistaru ir jaaiet personiigi uz Lattelekom(kur parasti rindas), jo uz 177 nevar sazvaniit pat pa vairaakam reizeem. Un meistars vareeshot ierasties tikai 3 dienu laikaa, kaut gan pats riigas centrs. Plus tam, ja meistars buushot neadekvaati izsaukts, man buushot jaamaksaa ap 12 latiem.

Principa peec neciesu tik neizdariigus cilveekus - nesadarboshos

G gbj 21.07.2013

Varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos un klientu maldināšanu?!
Man arī Lattelecom solīja 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku Interaktīvai TV. Labi, ka man bija galva palūgt atsūtīt piedāvājumu pa e-pastu, jo Lattelecom vēlāk negribēja atzīt, ka solījuši 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku.
Kad piekritu piedāvājumam, rēķini bija lielāki nekā solīts, neviens no firmas nereaģē, kaut zvanīju un rakstīju e-pastus reizes desmit. Tikai, kad uzrakstīju rakstisku sūdzību ar atteikumu (3 mēnešu izmēģinājuma laiks Interaktīvai TVnebija pagājis un līgumu nebiju parakstījis) no visiem pakalpojumiem (ģimene 40 gadu klients), Lattelecom sarosījās. Atteicos tik un tā un nodevu iekārtas ar aktu.
Pēc dazām dienām zvana Lattelecom darbinieks un pieprasa nodot iekārtas un jautā, kā esmu apmierināts ar Lattelecom. Protams, pasūtīju kārtējo Lattelecom jefiņu uz zināmu vietu.
Un tas nav viss! Nākamā mēnesī saņēmu pilnu rēķinu par pakalpojumiem. Nereaģēju - domāju aptvers kļūdu, bet nekā. Nākamā mēnesī jauns rēķins ar 98Ls līgumsodu par līguma laušanu un brīdinājumu, ka nodos parādu piedzinējiem. Zvanu atkal Lattelecom jefiņiem un jautāju kāds līgumsods, par kādu līgumu, neko neesmu parakstījis. Pēc kādām 3 dienām BEIDZOT atzvanīja ar atvainošanos un anulēja abus pēdējos rēķinus un līgumsodu.
Iespējams varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos, pielietojot AGRESĪVU mārketingu lai pievilinātu klientus, maldinot klientus, neturot dotos solījumus, dzenoties pēc peļņas par jebkuru cenu. Būs kriminālatbildība Lattelecom!
Nesaistieties ar Lattelecom. Ir Latvijā alternatīvas gan internetam, gan TV, protams, sarunām arī.
Sadarbosimies, neesam vienaldzīgi, mans mob 29104095, epasts [slēpt]@inbox.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes