Lattelecom - Nekvalitatīva pakalpojumu sniegšana
Esmu vairākus gadus Lattelecom kliente. Ir pieslēgta virszemes televīzija ar 2.dekoderiem.Maksa par pakalpojumu saņemšanu tiek veikta bez kavēšanās.Tā kā būtu jābūt visam labi. Bet par nožēlu man ir jāsaka, ka sāku vilties un sāku domāt par to, vai vispār vēl sadarboties ar šo kompāniju - Lattelecom.
Sākās viss ar to, ka pirms aptuveni nedēļas(decembra sākumā) nesāka rādīt visi sporta kanāli abās pieslēguma vietās. Antenas ir atsevišķas, ēkas atsevišķas, dekoderi atsevišķi. Sūtīju e-pastu, un atbildē saņēmu - pagroziet antenu.Pagrozīju,nekas nenotiek. Sazvanījāmies 11.12.2013.g.ar Lattelecom operatoriem, lai noskaidrotu problēmu. Izjautāja visu par visu un pie slēdziena nenonācām. Lattelecom operatore bija atsaucīga un iedeva meistara telefona nr. kurš par samaksu varētu palīdzēt. Šis cilvēks pusi dienas pavadīja pie mūsu TV un pie rezultāta tā arī nenonācām. Vismaz sapratām ka nav vajadzīgais signāls no Lattelecom torņa. Zvanu atkal uz Lattelecom bojājuma pieteikšanu. Un protams kārtējā vilšanās.Pēc operatora kuru mēs sazvanījām un ar kuru mēģinājām veidot sarunu, sapratām,ka pie mūsu problēmas bija vainīga gan antena (nopirkām pilnīgi jaunu un jaudīgu Lattelecom veikalā šodien pēc ieteikuma), gan vadi,gan mēs paši, jo nemākam grozīt antenu uz pareizo pusi. Ar antenu to vien darīju kā skraidīju un meklēju frekvenci.Uz jautājumu kāpēc pēkšņi sāka nerādīt abās mājās abi dekoderi vienādas programmas,atbilde bija meklējat frekvenci.
Jautāju, vai ir iespēja izsaukt tieši Lattelecom darbinieku, lai pārbauda vai vispār signāls pienāk uz mūsu mājām.Atbildēja ka tas būs par maksu, jo neesot viņu vaina.Darbinieks kurš varēs atbraukt un paskatīties, var ierasties tikai 03.01.2014.g. Tātad šogad būs jautri Ziemassvētki un Jaunais gads." Paldies Lattelecomam par atsaucību un sapratni." Man ir jautājums, par ko tad mēs maksājam, ja nevar nodrošināt pakalpojumu. TV dažreiz pat nevar normāli paskatīties,raustās,pazūd bilde. Piedāvāt un uzmākties ar saviem pakalpojumiem viņi māk, bet nodrošināt kvalitatīvu TV pārraidīšanu nemāk. Bet varbūt drīz piedāvās arī Lattelecom tornī uzkāp un tur kaut ko palabot un pagrozīt klientiem pašiem?
Komentāri (4)
Tu esi dumja, interneta laikmetā izvēlēties Lattelekoma virszemes rāpojošo Tv!
Interaktīvā TV konkrēti iesūkā ar kvalitāti.Pat saliekot visādus apzeltītus vadus, bilde vienalga sūdaina.Ja virszemes TV atkodē pats televizors, nevis dekoderis, tad bilde ir teicama.
Tu pats, ausaini, esi dumjš. Ja man mājās ir četri televizori, tad man nav izdevīgi maksāt par četriem dekoderiem, taču pārlikt vienu karti no viena TV otrā problēmas nesagādā. Par bildes kvalitāti arī līdz šim pretenziju nav bijis. Virszemi lietoju jau gadus trīs.
Man Baldonē ir tieši tas pats, apmēram mēnesi atpakaļ pēkšņi pazuda Sporta paka un bērnu paka, sanāk 66.kanāls Rīgas reģionā. Esmu licis meklēšanu gan labā gan sliktā laikā, gan naktī gan dienā, viņš tos neatrod. Jau cik gadus skatijos šos kanālus, neesmu aizticis ne antenu ne ko tamlidzigi, un te pēkšņi pazuda un viss. Ja neatjaunosies, būs jāslēdz nost tās pakas. Divus gadus bija iespēja skatīt visas tematiskās pakas pa puscenu, ja to apņemies darīt 12 mēnešus, tad sanāca 4.40 mēnesī pa tematiskajām pakām, bet tagad to iespēju viņi ir atstājuši tikai jaunajiem klientiem.