www.sudzibas.lv Tet Neapmierinoša pakalpojumu kvalitāte, līguma laušana

Lattelecom - Neapmierinoša pakalpojumu kvalitāte, līguma laušana

SIA "Lattelecom" 2018. gada jūnijā tika noslēgts līgums par ekonomiskās pakas abonēšanu Helio VTV - televīzijas kanāli. Uzstādīšanas vieta Rīgas centrs. Televīziju nebija iespējams skatīties, jo tā raustījās, bremzēja, brīžiem vispār nerādīja, kvalitāte galīgi garām! Nolēmām atteikties. 2018. gada oktobrī Rīga Plaza Lattelecom klientu apkalpošanas centrā veicām visas darbības, lai lauztu līgumu. Līdz 2018. gada beigām maksājām abonēšanas maksu par televīziju, kuru nelietojam. Kad zvanīju klientu apkalpošanas speciālistam un jautāju, teica, ka tā vajag, maksāt abonēšanas maksu līdz gada beigām ieskaitot, tas ir kā līgumsods. Piekritu, jo saprotu, ka līgumsodam kaut kādam ir jābūt. Bet 2019. gada janvāra beigās saņemot kārtējo rēķinu, konstatēju, ka man piestādīja vēl arī līgumsodu 54 euro plus PVN. Kādēļ, ja es līdz gada beigām maksāju abonēšanas maksu par pakalpojumu, kuru nesaņēmu! Sanāk, ka neatkarīgi, kad tiek lauzts līgums ir jāmaksā "n" mēnešus abonēšanas maksa un, tad vēl ir jānomaksā līgumsods. Vai nav par treknu? Varēja taču uzreiz nomaksāt līgumsodu un viss! Bet nē, nedrīkst taču tik vienkārši klientu atlaist.
Esiet uzmanīgi pirms slēgt līgumus ar SIA Lattelecom! Pēc tam gribēsiet tikt vaļā un netiksiet! Ar cieņu

30.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes