Lattelecom - "labkais" klientu serviss
No 28.06.10. Lattelecom mājas lapā, sadaļā "Jaunumi" varam izlasīt rakstu ar nosaukumu "Visaugstākajā līmenī tiek apkalpoti SIA Lattelecom esošie un potenciālie klienti".
Aprakstīšu savu pieredzi pakalpojuma pieslēgšanā.
1) Maija sākuma zvanu 177, lai uzzinātu pakalpojumu pieejamību adresē Rīgas centrā.
Es: "Vai ir pieejams DSL internets?";
Atbilde: "Nav pieejams";
Es: "Pārbaudīju šī pakalpojuma pieejamību LTC mājas lapā, rezultāts - ir pieejama";
Atbilde:"Tad laikam ir pieejama".
2) Dažas dienas vēlāk zvanot 177, pieteicu pakalpojumu mājas telefons. Paziņoju personas datus, pakalpojuma ierīkošanas adrese un adresi, uz kuru ir jāsūta līgums (atšķirīgas adreses).
3) 24.05. Pieslēgts pakalpojums, parakstīts pieņemšanas-nodošanas akts.
4) 1.06. Atnāk aploksne no LTC.
a) uz nepareizo adresi (pakalpojuma ierīkošanas adresi);
b) nepilns dokumentu komplekts - tikai pielikums līgumam, bez paša līguma, kaut agrāk vēl nekad neesmu noslēdzis līgumu ar LTC;
c) ar kļūdām personas datos; d)diviem "identiskiem" pielikuma eksemplāriem atšķiras lietošanas noteikumu punktu numerācija (lapas otrajā pusē)!
5) 1.06. Zvanu 177.
Jautājums:
"Kāpēc tā ir sanācis?";
Konkrētās atbildes nav. Atvainošanās. Sola atsūtīt vēlreiz visus dokumentus uz pareizo adresi un ar izlabotām kļūdām.
6) 8.06. Zvanu 177.
Jautājums: "Vai līgums jau ir izsūtīts?";
Atbilde: "Ir izsūtīts, jāpagaida dažas dienas, kāmēr pasts to piegādās".
7) 11.06. Zvanu 177.
Es: "Man nav atnācis līgums. Lūdzu pārbaudiet.";
Operators Nr.1: "Līgums būs mēneša laikā";
Es: "Es tomēr gribētu ātrāk. Man teica, ka ir jau izsūtīts";
Operators Nr.2: "01.06. informācija par līgumu ir nodota nodaļai, kas nodarbojas ar līgumu sūtīšanu";
Informācijas par to, kad to beidzot izsūtīs nav!
8) 15.06. Pret parakstu iesniedzu LTC sūdzību ar visu nepieciešamo dokumentu kopijām Dzirnavu ielā 105.
Informācijai: Saskaņā ar Lattelecom elektronisko sakaru pakalpojumu lietošanas noteikumu 64. punktu Lattelecom ir jāsniedz man atbilde 10 dienu laikā.
9) 29.06. Zvanu 177.
Es: "Vai atbilde uz manu sūdzību ir sagatavota?"
Operatore: "Kāda sūdzība?? Nekāda sūdzība mums nav reģistrēta".
10) 29.06. Atkal atnāk aploksne no LTC.
a)atkal uz nepareizo adresi;
b)atkal nepilns dokumentu komplekts - šoreiz tikai līgums, bez pielikuma;
c)atkal ar tām pašām kļūdām!!!
11) 01.07.10. Iesniedzu vēl vienu sūdzību, pievienojot visu man atsūtīto dokumentu kopijas, kā arī iepriekšējās sūdzības kopiju.
Secinājumus izdariet paši.
Komentāri (19)
domāju, ka tas mūlāpu kantoris šeit savas "atsauksmes" nelasa, jo jumta līgums noslēgts, naudiņa starp deputātiem zagļiem sadalīta un kam mēs renģu ēdāji ar savām sūdzībām esam vajadzīgi !? Pirksi un darīsi kā kungiem labpatiksies un vēl uztaisīs tevi par vainīgu.
Lasot šo sūdzību, likās, ka kāds rakstījis manā vārdā. Es arī esmu no maija Lattelecom klients un situācija ir TIEŠI tāda pati. Līgumu saņēmu pa pastu pēc kāda mēneša ar nepareizu e-pasta adresi. Izlaboju un aizsūtīju atpakaļ. Arī zvanīju uz 177 un informēju par kļūdu. Nosolījās izlabot. Tad jūnija otrajā pusē sāku telefoniski saņemt brīdinājumus par nenomaksātajiem rēķiniem. Bet es joprojām nevienu rēķinu nebiju saņēmusi, jo tie tiek sūtīti uz citu adresi. Lai pakalpojumus neatslēgtu devos uz klientu apkalpošanas centru "Origo". Tur man laipni izdrukāja rēķinu un varēju samaksāt par pakalpojumiem, bet izbrīnīja fakts, ka bija pierēķināta soda nauda, kas man bija jāsamaksā par to, ka Lattelecom darbinieki nevar ieviest kārtību un sūtīt rēķinus uz pareizo e-pastu. Atviegloti uzelpojusi, ka vismaz esmu visu nomaksājusi, gaidīju līgumu. Un sagaidīju pirms pāris dienām un ATKAL ar to pašu nepareizo e-pasta adresi. Izlaboju 2.x un aizsūtīju atpakaļ. Tagad jāgaida, cik ilgi tas murgs vilksies, - esmu uz 177 zvanījusi un ziņojusi par kļūdu neskaitāmas reizes, bet tur laikam tiešām savākti visi draugi un paziņas, kam vajag darbu, un tie ir vai nu analfabēti, vai garīgi atpalikuši.
Zeltītei.
Es jums ļoti iesaku par šo faktu arī uzrakstīt viņiem sūdzību. Un tieši uzrakstīt, nevis pieteikt pa telefonu, jo ja gadījumā viņiem atkal kaut-kas kaut-kur pazudīs jums būs pierādījums, ka šo sūdzību viņi ir saņēmuši (amatpersonas, kas pieņēma šo sūdzību zīmogs un paraksts uz kopijas, ko atstājāt sev). Ir iespējams, ka varēsiet panākt pārrēķinu. Ja jums šajā sakarā ir nepieciešama palīdzība varat uzrakstīt man e-mailu. Viņus vajag "iemācīt" strādāt, un to var izdarīt tikai šādā veidā. Vispār aicinu VISUS kam ir līdzīgas problēmas ar Lattelekom (protams, ja varēsiet to pierādīt ar dokumentiem) ziņot par to vismaz šeit komentāros un rakstiski(!), pret parakstu(!), vai ierakstītā vēstulē iesniegt viņiem sūdzības. Ja katrs uzrakstīs viņiem pamatotu sūdzību un tās būs vairākas, ir iespēja, ka viņi šo problēmu tomēr pamanīs. Kā arī ja rezultāta nebūs, vieglāk būs par šo tēmu izveidot sižetu kādā tv raidījumā, piemēram "Bez Tabū". To viņi noteikti pamanīs!:)
Igor un Zeltīte, un tagad apmainieties nummuriem, aizejiet iedzert kafiju, apspriediet savas problēmas, un kopīgi pasexojiet:)
Nu vai nav burvīgs plāniņš?:)
Tādiem idiotiem kā jums tikai kaut kas tāds var gadīties, jo piemēram man ar viņiem ir vislabākās attiecības.
Nu jā, bet Jums nūģiem jau to nesaprast!!!
Andrej, ja pats esi nūģis, tad domā, ka citi arī ir????? Ja tev ir kārtība, tad apsveicami, citiem nu nepaveicas ar šo "kantori".
Nevajag but idiotam, tad arī viss būs kārtība...
P.S es neesmu nūģis, nūģi ir tie kas visu laiku šeit sēz un sūdzas par sīkumiem, bet es šeit ienaku lai tikai par tādiem lohiem ierēktu:D
Cien. Andrej, es saprotu, ka jums ir grūti izteikties argumentēti, bet varbūt jūs tomēr varētu pieminēt kurā no manis aprakstītiem epizodēm (1-11) jūs saskatāt "idiotisku" rīcību? Ja varēsiet, tad arī pamatojiet.
Piem.: "Saskatu idiotisku rīcību epizodē Nr..., jo ...".
Vai, te ir iezadzies vēl viens Andrejs. Kad es šeit sāku piekāpt, es biju vienīgais. Atšķirība - es nelamājos, ziniet!
Te ir vispār kāda administrācija? Nopietns portāls, bet uzraudzība dīvaina.
Ar Lattelecom vienmēr ir jautri. Mēs pasūtījām Mājas komplektu ekonomisko (interaktīvā tv, telefons un internets) ar bezmaksas ierīkošanu. Bezmaksas ierīkošana aprobežojās ar kastes atvešanu ( t.i. dekoderu, jo internets mums jau gadus 5-6 ir pieslēgts (arī par to neesmu sajūsmā), kad prasījām kad atbrauks kāds, kas varētu pieslēgt, jo mājās tikai sievietes un nu, jūs jau saprotat, puisis atbildēja, ka par pieslēgšanu jāmaksā 20ls. Jauki. Pasaucu draugu, lai pieslēdz. Pirms pieslēdzām, pateicām, ka mums ir 2 tv un vēlētos pieslēgt televīziju abiem un jautājām, vai tā nebūs problēma izvēloties ekonomisko paku, operātore nočivināja, ka nē, viss kārtībā. Pieslēdzam, sākumā viss it kā kārtībā. Vienu vakaru tika izmantoti gan abi tv, gan dators un, protams, nepatīkams pārsteigums - internets pazūd, tv bilde "uzkaras". Zvanam uz Lattelecom un atbilde apmēram šada "no mūsu puses viss kārtībā, restartējiet modemus utt". Nekas nemainījās, tāpēc saucām meistaru, gaidījām 2 nedēļas un tad viņš atbrauca un paziņoja, ka tas tāpēc, ka mums ir lētā paka. Nācās pieslēgt otru un piemaksāt 16ls par interneta ātruma palielināšanu. [slēpt]@
Igor, tu jau pa dzīvi izskaties stulbs, jo šāda sūdzība ir pamatojums tavam idiotismas.
Tu Andrej vari mierīgi smirdēt tālāk, tev te vairs nav vietas, tagad te esmu es!!!
Ieva, tu laikam vispār esi dolbajobe, ja nevari pat dekoderu pieslēgt.
Andrej, jūsu stils un vārdi ar kuriem izsakāt savas domas publiskā vietā, liecina par jūsu audzināšanas un izglītības zemo līmeni.
Vispār pediņ Igor, man līmenis ir daudz augstāks kā yev!
Es vismaz nesūdzos par dzīves sīkumiem kā tu.
Galu galā, neesmu vainīgs ka onkulis tev konfekti atņēmis, un tev par to gribas lielu brēku celt.
Ej mammai pasūdzies!!!
Šeit redzams, ka ne tikai Lattelecom darbinieki ir nespējīgi adekvāti rīkoties šādās situācijās, bet arī viņu klientu runas stils ir kā mucā augušam cilvēkam!
Es gan neizprotu, kur ir problēma...Nu, jā, varbut nebija patīkami, ka tas līgums kavējās, bet pakalpojums darbojas un viss bija ok. līgums tak nekur neaizbēgs... Un laikam nēsi zvanījis uz citām kompānijām, kur ir sajūta, ka ar tevi runā un paralēli (atvainojos, bet) urbina degunu!!! Lattelecom ir kvalitāte, atvainosies 100 reizes un izdarīs visu līdz galam, citās kompānijās i neceri... vēl vainīgs paliksi tu pats, ja laikā nesaņemsi līgumu!
PA, nevajag cel brēku, kur tās nav, tie IR dzīves sīkumi!
Jūs visi esat idioti!
Dzīvē tik daudz kas notiek, kamēr šit tupat un sūdzaties.
Tik daudz kas notiek, un šo notikumu risinājums.
Prootams! Dajebkurā firmā nekad nav tā ka viss tiek pareizi izdarīts ar visiem 100% ! :D tas pat būtu nenormāli un abnormali ja ta notiktu!
Man ka pieteicu optiku bij viss okeina un labi! Atnāca meistars visu pievienoja normāli parunājām jo bij normāls latvietis, parakstiju montāžas līgumu un līgumu par ierīci(modēmu) un teica ka līgums atnāks pa pastu! ~nedēļas laikā klauvē pie durvīm un tur stāv lattelecom pārstave ar manu līgumu(protams legālā aiztaisītā aploksnē) Es aploksni ataisīju, parakstiju un viss čiki briki.. Nezinu kapēc lattelecom tante nāca pie manis bet nu ta bij
Savukārt meičas māsa ar pieslēdza optiku viņa dzīvo 2 tramv. pieturas tālāk bet šai nāca līgums pa pastu ~2ned laikā pēc ierīkošanas atnāca, viņa parakstija un aizsūtija atpakaļ..
KATRAM IR SAVĀDĀK!
Patiešām tada sajuuta, ka operatori Lattelecom ir pilnigie analfabeti. Pameginiet eksperimentu -par to pashu jautaajumu piezvaniet vairaakas reizes, un redzeesiet, ka katrs operators teiks kaut ko pavisam citu-preteeju.
tas pats variants ar liigumu...pakalpojums ir, liiguma -nav...kad zvani vai dodies uz apkalposanas centriem, neviens pat iisti negrib iedzilinaaties, tikai maļ vienu un to pashu. Kad suuti veestuli, sanem tadu atbildi ka atliek shaubities vai tas cilveeks tur Dzirnavu ielaa vispar ir izlasijis to vestuli. Rekini tapat kaaa jau te ieprieks rakstiits tiek sutiiti nevis uz noradito adresi, bet uz adresi kur cilveeks dzivojis pirms 10 gadiem un kas palikusi datu bazee. taa varetu turpinat bez gala...jautajums : kad Lattelecom buus tiesham profesionaali cilveki kas atbild par saviem vardiem un sniedz patiesu informaaciju.