Lattelecom - Krāpšana!
Brīdinu visus! Esmu pārtraukusi izmantot tet pakalpojumus un nosūtīju viņiem visu iekārtu (par to iepriekš viņi mani nokonsultēja) . Rezultātā: 1) viņi man piestādīja rēķinu par visu mēnesi, neskatoties, ka visa iekārta tika nosūtīta mēneša vidū un es, pat labi grībēdami, nevarēju to izmantot; 2) viņi man piestādīja rēķinu uz iekārtas apmaksu, it kā viņi nebija to saņemuši pilnā apjomā (proti, netika atsūtīta visa iekārta) . Rakstiski draud ar lietas nodošanu tiesā. Tādu cūcību domādami neizdomāsi!
Sveiki! Visi rēķini tiek veidoti par pilnu kalendāro mēnesi un pakalpojumu atslēgšana notiek pēdējā mēneša datumā. Arī SMS kods iekārtu nodošanai Omniva pakomātā tiek izsūtīts tikai pēc pakalpojumu pārtraukšanas, līdz ar to nevarētu būt situācija, ka iekārtas ir nodotas, taču pakalpojums joprojām ir pieejams. Taču priecāsimies, ja norādīsiet savu klienta numuru vai atsūtīsiet to mums privātā ziņā mūsu twitter.com/mans_tet vai facebook.com/tet.lv profilos - izpētīsim situāciju un centīsimies palīdzēt visu atrisināt!
Komentāri (9)
Brīdini visus! Izņemot tet protams?
Pilnīgi tāda pati problēma ar TET.!
ja visu nosūti kā vajag, tad viss ir kārtībā. es visas iekārtas ko viņi man bija devuši, saliku iepakojumā(nofotografēju priekš sevis-ja nu šie sadomā man pēc tam kaut ko di..st, lai ir ko parādīt) sastādīju sarakstu ko ieliku arī iepakojumā un nosūtīju. visas iekārtas vini saņēma un nebija ko piešūt man..
tādas lietas ko ņem uz nomu.. labāk turēt ar visiem iepakojumiem..
ja nemaldos līgumā arī ir atrakstīts, ja lauz līgumu pus mēnesī vienalga ir jāmaksā par visu mēnesi.
man operatore ieteica lietot pilnu mēnesi, ko es arī darīju, bet arī telefoniski brīdināju ka vairs negribu lietot viņu pakalpojumus. un ar nākošā mēneša 1 datumu man atslēdza pakalpojumus, kam sekoja līdzi arī atsūtītais OMNIVAS pakomata atgriešanas kods.(7d.laikā ir jānosūta viņiem iekārtas).to arī es izdarīju.
ATCERIETIES: viņiem iet telefonu sarunu ieraksts un informējiet ka jums arī tiek ierakstīta saruna. un nepārtraukti atgādiniet viņiem ka jūs sarunu ierakstat :))
Hmm, un ko tas dod, ja es saku, ka es sarunu ierakstu? Jebkurā pakalpojuma līgumā taču ir atrunāti līguma laušanas punkti, un katrs no mums to var izlasīt gan pieslēdzot pakalpojumu, gan atsakoties. Vai tad ne tā? Ja arī dažreiz šķiet, ka nosacījumi ir drastiski - nu paši taču piekrītam un parakstam līgumu :( kā tad lai pēc tam sūdzas?
Līgumā nav norādīta pilnīgi nekāda informācija par ko un cik tu maksā. Šomēnes man bija rēķins 22 eur, jo pielika Shortcut Films pa 8 eur, kas man bija komplektā speciālajā piedāvājumā. Labi, ka es atradu Screenshotu, kur tiešām bija rakstīts ka Shortcut films ir 24 mēn bezmaksas. Līgumā nekā vispār nav. Katru mēnesi man rēķinā parādās visādi brīnumi..
Mani nebrīdinot ir pielikuši shortcut films. Brīnos ko tāds liels rēķins. Gandrīz 40 eiro. Kaut gan šādu pakalpojumu neizvēlējos.
Atteikšos no šīs kompānijas.
Starta pakas Internets ir pilnīgs sūds. Sola min 2mb/s. Nevar sasniegt pat 1mb/s. Max 700kb/s. 2020. gads.
suds es tev varu pateikt ir baltkom Telenet LMT Bite sie uznemumi ir suds beidzamais interneta zina,un atrums Tet viens no labakajiem taka negvelz bumbas vai ar dzivo tu kaukada meza aploka kur tev nenem zona